Djurovski Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Az uit pffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1 uur geleden zei Kelvin: Twente weer tegen een topploeg #lennieleestmee Het kan spoken op de krom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Oke oke, ik snap het al wat beter. 102 thuis en 109 duels uit sinds 1954 valt mee , voor Feyenoord, prima. Hopelijk is er niet ergens iemand die het zelfde wil weten voor de Engelse FA Cup, wie het meeste thuis of uit speelt, want die bestaat al sinds 1871-1872 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 2 uur geleden zei Kyrill: Oke oke, ik snap het al wat beter. 102 thuis en 109 duels uit sinds 1954 valt mee , voor Feyenoord, prima. Hopelijk is er niet ergens iemand die het zelfde wil weten voor de Engelse FA Cup, wie het meeste thuis of uit speelt, want die bestaat al sinds 1871-1872 Dan is de kans in het laatste geval dus groter dat het dichterbij 50 50 zit. Maar hoeft dat niet per se. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 6 uur geleden zei Kyrill: Oke oke, ik snap het al wat beter. 102 thuis en 109 duels uit sinds 1954 valt mee , voor Feyenoord, prima. Hopelijk is er niet ergens iemand die het zelfde wil weten voor de Engelse FA Cup, wie het meeste thuis of uit speelt, want die bestaat al sinds 1871-1872 Feyenoord heeft nog nooit thuis gespeeld in de FA Cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 4 uur geleden zei Arezo: Feyenoord heeft nog nooit thuis gespeeld in de FA Cup Wel uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Mooiste aan KNVB beker is dat je weer nieuwe grounds kan toevoegen op Futbology.. Helaas bleef het bij mij maar bij Rijnsburgse boys haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst Dinsdag at 23:48 Share Geplaatst Dinsdag at 23:48 Dat was toch weer een lekker bekeravondje zo met Quick Boys. Gelukkig staan er morgen en donderdag nog een aantal kanshebbers op de rol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst Donderdag at 09:43 Share Geplaatst Donderdag at 09:43 Vonden jullie het een rode kaart voor die keeper van Heerenveen eigenlijk? Hij kwam wel hard in, maar de bal ging naar de zijkant en de verdediger die naast de aanvaller stond had de bal daar met grote kans nog wel onderschept. Had geel ook best te billijken gevonden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Donderdag at 09:52 Share Geplaatst Donderdag at 09:52 8 minuten geleden zei Rogier.: Vonden jullie het een rode kaart voor die keeper van Heerenveen eigenlijk? Hij kwam wel hard in, maar de bal ging naar de zijkant en de verdediger die naast de aanvaller stond had de bal daar met grote kans nog wel onderschept. Had geel ook best te billijken gevonden denk ik. Wel een terechte, toch? Het was in ieder geval niet handig van Klaverboertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Donderdag at 13:18 Share Geplaatst Donderdag at 13:18 Wel lekker om als trainer 3 kutkeepers tot de beschikking te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Donderdag at 13:29 Share Geplaatst Donderdag at 13:29 10 minuten geleden zei 007mark: Wel lekker om als trainer 3 kutkeepers tot de beschikking te hebben. Je doelt op Heerenveen? vd Hart is toch gewoon een prima middenmoter keeper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst Donderdag at 14:05 Share Geplaatst Donderdag at 14:05 4 uur geleden zei Thierryvane: Wel een terechte, toch? Het was in ieder geval niet handig van Klaverboertje. Handig was het zeker niet inderdaad Maar als je kijkt naar de vier criteria bij het ontnemen van een scoringskans (afstand tot het doel, richting van de bal, locatie/aantal aanwezige verdedigers, en kans op behouden of winnen balbezit), denk ik dat 2 en 3 niet echt voldoen, en 4 is al zeer twijfelachtig door de verdediger die naast 'm loopt. Daarom had ik geel ook zeker een optie gevonden. Dan de botsing zelf, die is vooral héél ongelukkig. De combinatie maakt 'm vooral rood denk ik, maar ik denk dat een VAR hier vanaf was gebleven als er geel was gegeven (en als er een VAR was natuurlijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst Donderdag at 17:04 Share Geplaatst Donderdag at 17:04 3 uur geleden zei timpy00: Je doelt op Heerenveen? vd Hart is toch gewoon een prima middenmoter keeper? @Christian. kom er maar in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst Donderdag at 19:35 Share Geplaatst Donderdag at 19:35 Knappe prestatie van Noordwijk. Heb ‘m pas aangezet na de 2-0. Blijft mooi van amateurclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst Donderdag at 23:02 Share Geplaatst Donderdag at 23:02 Prachtige week voor het amateurvoetbal in de Bollenstreek Dinsdag Quick Boys, woensdag Katwijk en donderdag Rijnsburgse Boys bezocht. Helaas moeten kiezen tussen N’wijk en RBB, maar beide potten waren prachtig. Goede sfeer op elk park, ik kijk nu al uit naar de volgende ronde. Hopelijk weer een aantal thuispotten en heel guur januariweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst gisteren om 10:05 Share Geplaatst gisteren om 10:05 17 uur geleden zei PJHoutman: @Christian. kom er maar in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 uur geleden Share Geplaatst 23 uur geleden Feyenoord wéér uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 uur geleden Share Geplaatst 23 uur geleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 uur geleden Share Geplaatst 23 uur geleden Dat Barendrecht ontloopt echt alles... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 uur geleden Share Geplaatst 23 uur geleden 19 minuten geleden zei Badmuts: Dat Barendrecht ontloopt echt alles... KNBB!! https://www.ad.nl/voetbal/rotterdam-wil-met-barendrecht-nieuwe-zeist-van-knvb-worden-dit-is-de-sportstad-van-nederland~aa8a1490/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 uur geleden Share Geplaatst 22 uur geleden Godverdomme, weer een uitwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 21 uur geleden zei Lenstra: Feyenoord wéér uit... Ik kan er op de fiets heen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten