Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Oke oke, ik snap het al wat beter. 102 thuis en 109 duels uit sinds 1954 valt mee , voor Feyenoord, prima.

Hopelijk is er niet ergens iemand die het zelfde wil weten voor de Engelse FA Cup, wie het meeste thuis of uit speelt, want die bestaat al sinds 1871-1872:classic_ninja:;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Oke oke, ik snap het al wat beter. 102 thuis en 109 duels uit sinds 1954 valt mee , voor Feyenoord, prima.

Hopelijk is er niet ergens iemand die het zelfde wil weten voor de Engelse FA Cup, wie het meeste thuis of uit speelt, want die bestaat al sinds 1871-1872:classic_ninja:;c

Dan is de kans in het laatste geval dus groter dat het dichterbij 50 50 zit. Maar hoeft dat niet per se.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kyrill:

Feyenoord heeft nog nooit thuis gespeeld in de FA Cup

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rogier.:

Vonden jullie het een rode kaart voor die keeper van Heerenveen eigenlijk? Hij kwam wel hard in, maar de bal ging naar de zijkant en de verdediger die naast de aanvaller stond had de bal daar met grote kans nog wel onderschept. Had geel ook best te billijken gevonden denk ik.

Wel een terechte, toch? Het was in ieder geval niet handig van Klaverboertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Wel een terechte, toch? Het was in ieder geval niet handig van Klaverboertje.

Handig was het zeker niet inderdaad :D Maar als je kijkt naar de vier criteria bij het ontnemen van een scoringskans (afstand tot het doel, richting van de bal, locatie/aantal aanwezige verdedigers, en kans op behouden of winnen balbezit), denk ik dat 2 en 3 niet echt voldoen, en 4 is al zeer twijfelachtig door de verdediger die naast 'm loopt. Daarom had ik geel ook zeker een optie gevonden. Dan de botsing zelf, die is vooral héél ongelukkig. De combinatie maakt 'm vooral rood denk ik, maar ik denk dat een VAR hier vanaf was gebleven als er geel was gegeven (en als er een VAR was natuurlijk).

image.thumb.png.aa7735278ceebc8844ef28146e40ace5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtige week voor het amateurvoetbal in de Bollenstreek :D Dinsdag Quick Boys, woensdag Katwijk en donderdag Rijnsburgse Boys bezocht. Helaas moeten kiezen tussen N’wijk en RBB, maar beide potten waren prachtig. Goede sfeer op elk park, ik kijk nu al uit naar de volgende ronde. Hopelijk weer een aantal thuispotten en heel guur januariweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites