lennard95 Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Vanavond loting voor volgend seizoen, op welke wedstrijden hopen jullie? Ik hoop op Noordwijk/Ter Leede/Rijnsburg/Scheveningen/Lisse/RKAVV-Pec Zwolle en op Sc Feyenoord- Feyenoord . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Waarom een van die clubs tegen PEC Lennie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Waarom een van die clubs tegen PEC Lennie? Christian meeten (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Voor het derde jaar naar de Kuip in de beker. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Gaan ze (Zwolle) 2x binnen een week in de Kuip verliezen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 En waar komt dat zelfvertrouwen vandaan MM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 NAC - Heerenveen. Die gasten kunnen ook geen jaar zonder ons natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Heuj, gelijk uit tegen de bekerwinnnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Laatste 3 jaar 3x van Zwolle gewonnen in de Kuip, doelsaldo 7-0 las ik zojuist. Bovendien hebben we veel betere spelers en spelen we thuis. [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Uit naar Blerick of Capellen :cab: Wordt niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Laatste 3 jaar 3x van Zwolle gewonnen in de Kuip, doelsaldo 7-0 las ik zojuist. Bovendien hebben we veel betere spelers en spelen we thuis. [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; Feijenoord is een club van uitersten zoals je weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Naar Noordwijk/Hercules, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Laatste 3 jaar 3x van Zwolle gewonnen in de Kuip, doelsaldo 7-0 las ik zojuist. Bovendien hebben we veel betere spelers en spelen we thuis. [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; In Zwolle 3 van de 3 verloren. Maarja dit is niet in Zwolle dus ik verwacht geen 3e bekerfinale op rij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Las de titel op FR12 en was even bang dat het een uitwedstrijd zou zijn, dan waren we alvast weer uitgeschakeld. Maar gelukkig thuis dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 (bewerkt) Naar Noordwijk/Hercules, prima. Noordwijk kom ik ook (d) Kunnen we Japie uitlachen. 1 juli 2015 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 NAC - Heerenveen. Die gasten kunnen ook geen jaar zonder ons natuurlijk. Wel een keer thuis heheh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Je kunt Christian nog wel ontmoeten, alleen waarschijnlijk met plexiglas ertussen. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Wel een keer thuis heheh Alle balletjes waren warm vandaag natuurlijk. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Je kunt Christian nog wel ontmoeten, alleen waarschijnlijk met plexiglas ertussen. :thumb: En met buffervak, Loop ik naar hem toe krijg ik stadionverbod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 NAC uit, makkie. Daar winnen we de laatste jaren wel vaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Harkemase Boys of De Treffers. Santiago dus misschien meteen weer terug bij z'n oude vereniging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Mooie loting wel, Feyenoord uit. Hopen dat het niet op de 22ste is want dan kan ik niet :S Maar goed, 3x de Kuip komend seizoen dus ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Heracles krijgt Vitesse op bezoek. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Sowieso veel Eredivisieploegen tegen elkaar; vliegen er in de tweede ronde al sowieso vijf uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Gisteren is de beker weer begonnen, De uitslagen: Blerick - Capelle 1-5 n.v. JSV Nieuwegein - HBS 1-3 Blauw Geel '38 - Scheveningen 0-1 Dubbeldam - DOVO 1-4 Excelsior '31 - SCM 10-2 Groene Ster - ACV 0-2 Harkemase Boys - De Treffers 1-3 Hercules - Noordwijk 2-2, Noordwijk w.n.s. Hoek - EVV 0-1 Hoogland - Rijnsburgse Boys 0-3 HSC '21 - Excelsior Maassluis 2-1 n.v. IJsselmeervogels - Koninklijke HFC 0-1 OJC Rosmalen - Sparta Nijkerk 2-2, OJC Rosmalen w.n.s. SC Genemuiden - Zaanlandia 4-0 TEC - Berkum 0-1 Ter Leede - Longa '30 7-3 WKE - GVVV 3-0 Gestaakt: FC Lisse - Halsteren 1-1 ONS Boso Sneek - Vlissingen 1-2 RKAVV - Staphorst 0-0 SC Feyenoord - UNA 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten