frietsaus Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 (bewerkt) Vind je dat nu echt goed, die blije guppenhop?? Ja, sorry voor die domme naam die ik er aan geef, maar vind het niet echt hoogstaand wat meneer Lamar doet en dit jochie ook niet btw. 7 mei 2013 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 (bewerkt) [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; Ik doelde op BJ the Chicago Kid, dat is meer R&B, (neo)soul als ik last.fm mag geloven. Zijn muziek weet mij heel direct te raken, bv. dit nummer: wVo0wqpzBok Ja en over Kendrick Lamar, misschien heb ik een beetje een biased view (luister ik er bevooroordeeld naar) maar alles wat die zo ongeveer doet vind ik fantastisch. Zelden naar een tape/plaat uitgekeken als #Section80, dat gevoel is nooit geëvenaard door welke andere plaat/artiest ook. Nog nooit een MC gehoord die me zo aansprak in alles van zijn doen en laten + daar komt nog eens bij dattie ontzettend relevant is nu in deze tijd. Maar als je het slecht vind, of niet echt hoogstaand, dan mag je dat vinden natuurlijk. Tot op heden heeft de hip-hop police Mr. Lamar nog niet opgepakt dusjah :) Waar je waarschijnlijk op doelt is dat je het geen 'echte hip-hop' vindt. Hoorde laatst Kees de Koning over praten, hoor je ooit een muziek journalist tegen bv. Radiohead zeggen 'nee jullie maken geen echte rock want dit lijkt niet op de The Beatles'. Ik in ieder geval niet, ik denk juist dat in vernieuwing vooruitgang (kan) zitten. 7 mei 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Weet je wat het is, ik sta er ook niet helemaal onbevooroordeeld tegenover. Als jij iets post, heb ik al gauw van, zal wel weer van die commerciele ish zijn. Maar ik luister stiekem wel meestal de clipjes, dit ook. Ik vond het niks, maar goed ik zal proberen er minder bevooroordeeld tegenover te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Zo. Ik hoor opeens een bass. Joy Division is het nu geworden :cab: Nieuwe Editors is het trouwens ;c Deed mij vooral aan U2 denken en dan ben ik er nog niet uit of ik het de goeie U2 (Voor 2000) of de ruk U2 (Na 2000) vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Ik heb een ticket voor Mauroworld 2.0 morgen, maar ik kan helaas niet gaan. In Trix Antwerpen, 19.30. Niet echt het juiste fora waarschijnlijk, maar ik post het hier toch ook maar even. Avond rond Mauro Pawlowski dus, komt er met een paar van z'n projectjes. Je mag het ticket gratis komen ophalen, hoef er niks voor. [MENTION=19686]Bm[/MENTION]; was jij geen fan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Geniale muzikant die man, twee jaar terug tweemaal gezien tijdens de Keep You Close tour van dEUS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Absoluut. Was bij de eerste versie van Mauroworld al, vorig jaar. Absoluut briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2013 Miles Kane speelde enkele nieuwe nummers live; , , , en . , en waren al bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 http://www.demorgen.be/dm/nl/1010/Muzieknieuws/article/detail/1631010/2013/05/11/McCartney-Hendrix-en-Davis-vormden-bijna-supergroep.dhtml Bijna was er een groep der groepen ontstaan volgens dit artikel. McCartney, Hendrix en Miles Davis :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Daft Punk's album is gelekt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Link? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Piet Piraat kan je wel verder helpen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Laatste twee nummers van de plaat zijn echt geniaal, de rest doet me momenteel weinig met als dieptepunt dat gedrocht Get Lucky. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Even meedoen aan de hype ja, ook maar even luisteren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Vind em echt heel matig, ben nu bij Touch, maar vind het maar een depressieve boel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Het is ook zeker niet geniaal maar veel nummers zijn wel gewoon lekker chill. Game of Love, Within en Touch vind ik de minste. Giorgo By Moroder, Instant Crush, Get Lucky, Doin' It Right en Contact de beteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Ah hij is te downloaden? Dan begin ik er nu gelijk aan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Vind het ook niet echt wat ik er van verwacht had. Tot nu toe vind ik Game Of Love, Giorgio By Morodor, Get Lucky, Lose Yourself To Dance wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Giorgo By Moroder: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Op de laatste 2 na idd geen nummers die ik zo nog een keer zou opzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Giorgo By Moroder:< Eens :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Hij heeft overigens een nummer geproduced wat heeft geleid tot de techno, het eerste nummer met bijna 6 minuten lang een drumcomputer. http://www.youtube.com/watch?v=C2q2bis6eLE laatste paar nummers van Random Access Memories zijn trouwens wel chiller dan de eerste paar imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Vind Lose Yourself To Dance en Touch erg lekker. Giorgio by Moroder is ook tof. Straks de rest van het album luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Tot nu toe kon enkel instant Crush me bekoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Vind het wel een chill album, anders dan voorheen, eigenlijk gewoon een funky disco album ipv electronica, maar wel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten