Richarð. Geplaatst 15 april 2015 Auteur Share Geplaatst 15 april 2015 https://insideabbeyroad.withgoogle.com/en/welcome Google Maps in Abbey Road. :< [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Zomaar even een linkje droppen hoor, zullen ongetwijfeld mensen zijn die het vet vinden. http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?2453 Jon Hopkins die over zijn favoriete muziek praat, altijd mooi om te lezen wat een vakman over van alles te zeggen heeft. Ik vind het in elk geval echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Hoorde deze in de outro van een tv programma; heel lang niet meer gehoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2015 Kamasi Washington een 8,6 op Pitchfork. Zal [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; deugd doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 B.B King overleden. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Jullie denken misschien: die fietstocht van een halfuur wordt jankwerk. Blijkt niet zo te wezen. Bob M met zijn Legend compilatiealbum. Iedereen huilt. En terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2015 Dit muziekjaar wordt beter en beter. Gister nieuwe Beirut aangekondigd en vandaag een nieuwe FIDLAR en een debuut van Radkey. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Even de nieuwe Jamie xx aan. Zou dat een jaar geleden helemaal niks vinden, maar vind het tegenwoordig wel fijn. Loud Places heb ik al gehoord, fijn nummertje. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Kwam onderstaande laatst tegen en dit is denk ik wel de moeite om met jullie te delen. Band heeft net een tourtje door Europa gedaan en ze hebben hun debuutplaat nog niet eens gemaakt. jrVadO8BHRk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 10 juli nieuwe Four Tet, zet het in uw agenda's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Cool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Beste albums van 2015 so far, according to Mass Appeal http://massappeal.com/the-best-albums-of-2015-so-far/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Vandaag wat van nieuwe album van Muse geluisterd. Klinkt behoorlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 [soundcloud] [/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Net Cosmic Warrior van Terence Blanchard live gehoord op North Sea. Erg experimenteel ook. Wat klinkt dat goed zeg, kan je wel waarderen denk ik. Net als zn hele nieuwe album. Mars Volta achtige gitaren. Album heet Breathless Interessant, mooie hoes ook. Ga ik zeker eens luisteren. Maar veel belangrijker nog: Is D'Angelo al geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Zal wel afsluiter zijn denk ik, voor ekte muziekliefhebbers toch wel een topaffiche. Moet wel toegeven, dit jaar niet echt verdiept in het programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 M'n ouders waren er, moeder had tickets via haar bedrijf. Vonden het zeker het bezoeken waard, al weten ze er niets vanaf. D'Angelo gisteren op tv gezien, toch maar nog eens dat laatste album goed luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Vrijdag al ja. Nog gefokt door. We zouden gaan maar er was een fout met de kaarten die opeens ongeldig waren ofzo manman. Kende Blanchard zelf niet maar zag dat nummer op TV dus. Het is iig een trompetist. Moet zeggen dat Cosmic Warrior wel een van de weinige nummers is op de cd met gitaar. Maar het is iig geen std Jazz trompet muziek Ga hem zo ff opzetten, je maakt me wel benieuwd hoor. :D En lullig man, wilde bijna alleen voor D'Angelo een ticket kopen, maar toch maar niet gegaan vanwege duuuure ding joh en voor de rest vond ik er niet veel boeiends die dag. Hopelijk komt die binnenkort nog een keer. M'n ouders waren er, moeder had tickets via haar bedrijf. Vonden het zeker het bezoeken waard, al weten ze er niets vanaf. D'Angelo gisteren op tv gezien, toch maar nog eens dat laatste album goed luisteren. Doen ja, een van de kanshebbers voor de beste plaat ooit naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 [video=youtube;-QHZ2YRPFVo] Vind hem wel lekker. Zin in dat nieuwe album zeg :< jammer dat ie na m'n roadtripje pas uitkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2015 98mhRT5j4a4 [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; Youth Lagoon komt ook weer met nieuw album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 [video=youtube;-QHZ2YRPFVo] Vind hem wel lekker. Zin in dat nieuwe album zeg :< jammer dat ie na m'n roadtripje pas uitkomt Hier kijk ik idd ook naar uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 (bewerkt) Vandaag bij ik denk zo'n beetje de meest relaxede cd/platenzaak van Nederland geweest: Concerto in Amsterdam, veel bruikbaar spul gescoord. Ik is happy :) Waaronder deze: http://www.hifi.nl/artikel/20828/Jazz-een-film-van-Ken-Burns.html Ondanks de kritiek best kijkbaar, aldus de kenners die ik tegenkwam bij de kassa. 31 juli 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Is er iemand/iets die Bob Marley (&the Wailers) kan verslaan in de categorie: Muziek die iedereen op aarde wel kan waarderen/tolereren? Zit me dat nu af te vragen ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Denk dat er geen enkele act is die überhaupt binnen die categorie valt, vind reggae een van de meest onnozele en irritante muziekstromingen die er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ik kan ook helemaal niets met Bob Marley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten