Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Net Cosmic Warrior van Terence Blanchard live gehoord op North Sea. Erg experimenteel ook. Wat klinkt dat goed zeg, kan je wel waarderen denk ik. Net als zn hele nieuwe album. Mars Volta achtige gitaren.

Album heet Breathless

Interessant, mooie hoes ook. Ga ik zeker eens luisteren.

Maar veel belangrijker nog: Is D'Angelo al geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag al ja. Nog gefokt door. We zouden gaan maar er was een fout met de kaarten die opeens ongeldig waren ofzo manman.

Kende Blanchard zelf niet maar zag dat nummer op TV dus. Het is iig een trompetist. Moet zeggen dat Cosmic Warrior wel een van de weinige nummers is op de cd met gitaar. Maar het is iig geen std Jazz trompet muziek

Ga hem zo ff opzetten, je maakt me wel benieuwd hoor. :D En lullig man, wilde bijna alleen voor D'Angelo een ticket kopen, maar toch maar niet gegaan vanwege duuuure ding joh en voor de rest vond ik er niet veel boeiends die dag. Hopelijk komt die binnenkort nog een keer.

M'n ouders waren er, moeder had tickets via haar bedrijf. Vonden het zeker het bezoeken waard, al weten ze er niets vanaf. D'Angelo gisteren op tv gezien, toch maar nog eens dat laatste album goed luisteren.

Doen ja, een van de kanshebbers voor de beste plaat ooit naar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bij ik denk zo'n beetje de meest relaxede cd/platenzaak van Nederland geweest: Concerto in Amsterdam, veel bruikbaar spul gescoord. Ik is happy :)

Waaronder deze:

http://www.hifi.nl/artikel/20828/Jazz-een-film-van-Ken-Burns.html

Ondanks de kritiek best kijkbaar, aldus de kenners die ik tegenkwam bij de kassa.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites