Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Mensen die nieuwe album van Lorde al goed hebben geluisterd, vooral Tennis Court een heerlijke nummer. Alleen luisteren als je fan van bent Lana del Rey. ;)

Oh, en als je toch bezig bent; luister Stars Dance van Selena Gomez.. Al een tijdje uit, maar lekker albumpje. ;) Moet je wel van houden.

Oh, en beter luister je dan ook Disclosure, ook lekkere muziek..

En verder ook Yours Truly van Ariana Grande. & oja Fuck You All The Time van Jeremih.

Zeauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die nieuwe album van Lorde al goed hebben geluisterd, vooral Tennis Court een heerlijke nummer. Alleen luisteren als je fan van bent Lana del Rey. ;)

Oh, en als je toch bezig bent; luister Stars Dance van Selena Gomez.. Al een tijdje uit, maar lekker albumpje. ;) Moet je wel van houden.

Oh, en beter luister je dan ook Disclosure, ook lekkere muziek..

En verder ook Yours Truly van Ariana Grande. & oja Fuck You All The Time van Jeremih.

Zeauw.

Toevallig dat album van Lorde gisteren voor de eerste keer volledig geluisterd (singles kende ik uiteraard al).

Was wel verrast, was al duidelijk dat ze een vrij unieke stem heeft, maar ze heeft ook gewoon oor voor goeie muziek. Erg melodieus album, wordt zeker niet de laatste play

Verder. Jij bent ook wel fan van Jhené Aiko zeker? Wat een topwijf :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig dat album van Lorde gisteren voor de eerste keer volledig geluisterd (singles kende ik uiteraard al).

Was wel verrast, was al duidelijk dat ze een vrij unieke stem heeft, maar ze heeft ook gewoon oor voor goeie muziek. Erg melodieus album, wordt zeker niet de laatste play

Verder. Jij bent ook wel fan van Jhené Aiko zeker? Wat een topwijf :LO:

Jhene Aiko ft. Childish - Bed Peace. _O_

Jhene Aiko is echt geweldig, gelukkig niet de enige hier op het forum die Lorde 'fan' is. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opposites winnen de popprijs. Best wel verwacht en verdiend in mijn ogen. Keek toevallig via de stream naar een festivalshow van hun. Ben echt geen fan, maar kende gewoon 90% van de nummers, dat zegt heel wat. Verder maken ze van zo'n optreden echt een weergaloos feest.

Wat jij [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];?

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het maar raar. De helft van wat ik heb gezien waren jaren 90 classics die niet van hun waren. Wat had dat te betekenen?

En sowieso vind ik het altijd uitermate sneu als artiesten zelf een pitje gaan organiseren ;e Dat kan toch niet man.

Al vind ik het wel gewoon toffe muziek, zelf ook bij een concert helemaal losgegaan. Alleen ze zijn niet half zo goed als JvT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat album van vorig jaar van Phoenix een beetje te pruimen ('Bankrupt!')? [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; misschien?) Weet nog dat dat vorige album, Wolfgang, wel lekker was. Werd hier in huis laatst afgespeeld en maar ff gaan checken of ze nog nieuwe shit hadden gedropt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites