Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

http://----------

Weet niet precies of er nog kosten overheen gaan en wanneer je 'm krijgt, maar dit is toch vrij 'goedkoop'?

Nee niet doen. Heb al gegoogled en ze frauderen. Was ook zo een andere site met multigigant.

Haal die link dan aub weg, voordat iemand daar koopt.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen BF. KZ lijkt me teveel CoD achtig wat ik niet meer leuk vind. FIFA speel ik al paar jaar niet meer en AC is 99% voor de singleplayer, wat ik niet speel. Behalve GTA dan, ook al moet ik daar ook nog aan beginnen.

BF online sucks hahah [MENTION=30870]José[/MENTION]; Je weet niet wat een epic ervaringen je kan hebben in BF als je CoD gewend bent. BF4 op PS4 werkt bij mij echt super goed.

Ik heb BF toch maar gespeeld, singleplayer mee begonnen. Omdat ik het spel nooit had gespeeld. Man man, graphics echt veel beter dan CoD.Verschil qua spelen is er voor mij tot nu toe nog niet echt qua controller bijv, werkt hetzelfde. Speelt natuurlijk wel wat anders, eerste indruk is heel goed in ieder geval.

En [MENTION=733]neva[/MENTION]; Ik vind bij FIFA de graphics echt veel beter. Net elk ding wat scherper etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, FIFA 14 dus bij Saturn besteld. Gister stond er: voor ... besteld, morgen in huis. Ik dus voor die tijd besteld, vandaag niks binnen gehad. Zou dit door 5 december komen? In ieder geval: ik ging dus net ff checken op die site. Staat er bij FIFA 14 het volgende: in bestelling, bezorging 7-9 dagen. Bij de bestellingen onder mijn account staat dit: in bestelling, bezorging 1-2 dagen; in behandeling. Neem dus aan dat die van mij uiterlijk morgen komt? ;c Zou een bevestigingsmail krijgen als ie gereed was voor verzending, nog niks gehad. Hopen maar dat ie morgen komt, anders annuleer ik hem lekker. Dit weekend veel tijd, dus wil wel kunnen spelen natuurlijk ;c

Niet geannuleerd toen, puur omdat hij maar 40 euro was, maar man man man. Laatste keer dat ik iets bestel daar. Gisteren gekeken op die site: 'Voor 22.00 besteld, morgen in huis'. Gezien. Heb hem dus al vorige week woensdag had ik hem al besteld, nam dus ook aan dat ik hem vandaag kreeg. Kreeg vanmorgen om 10.07 een mail dat ie verzonden was. Track and Trace bekeken: zaterdag 14 december tussen 12.30 en 16.30. Nou, ik kan makkelijk tot morgen wachten en heb veel geduld gehad, maar vind het werkelijk waar nergens op slaan. Eerst toen ik hem bestelde zou ik hem een dag daarna binnen krijgen: nee dus. Toen bij mijn bestelstatus (1-2 werkdagen): nee dus. Gister stond er weer 'voor 22.00 besteld, morgen in huis': nee dus. Had meer verwacht van zo'n bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet geannuleerd toen, puur omdat hij maar 40 euro was, maar man man man. Laatste keer dat ik iets bestel daar. Gisteren gekeken op die site: 'Voor 22.00 besteld, morgen in huis'. Gezien. Heb hem dus al vorige week woensdag had ik hem al besteld, nam dus ook aan dat ik hem vandaag kreeg. Kreeg vanmorgen om 10.07 een mail dat ie verzonden was. Track and Trace bekeken: zaterdag 14 december tussen 12.30 en 16.30. Nou, ik kan makkelijk tot morgen wachten en heb veel geduld gehad, maar vind het werkelijk waar nergens op slaan. Eerst toen ik hem bestelde zou ik hem een dag daarna binnen krijgen: nee dus. Toen bij mijn bestelstatus (1-2 werkdagen): nee dus. Gister stond er weer 'voor 22.00 besteld, morgen in huis': nee dus. Had meer verwacht van zo'n bedrijf.

bfd.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel dat gedoe met 'voor xx.xx besteld, morgen in huis' slaat nergens op.

Denk dat als ik 25 keer iets heb besteld, ik het maximaal 2 keer de dag erna binnen heb gekregen (zonder weekenden ertussen) ;e

Dan bestel jij echt bij waardeloze sites of woon je in the middle of nowhere.

[MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Heb mijn BF4 nog steeds niet :-D 30 oktober besteld. Van Media Markt (zelfde bedrijf als Saturn). Heel raar, andere dingen bij Media Markt geen problemen gehad, alleen nu dus games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan bestel jij echt bij waardeloze sites of woon je in the middle of nowhere.

[MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Heb mijn BF4 nog steeds niet :-D 30 oktober besteld. Van Media Markt (zelfde bedrijf als Saturn). Heel raar, andere dingen bij Media Markt geen problemen gehad, alleen nu dus games.

30 oktober? :-D Had hem bij Bol besteld, zelfde dag als mijn PS4 binnen. Maar je wacht serieus al anderhalve maand? Had dan allang geannuleerd hoor huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, kwam pas 29 nov uit. Ga morgen of maandag ff annuleren ja, moet je weer bellen is kut.

Oja klopt ;c Wat is er kut aan bellen dan? Ik heb toen bij Dixons trouwens gewoon via de mail geannuleerd. Heb wel 3x moeten mailen omdat ze op de eerste 2 niet reageerden, maar goed ;c Morgen FIFA binnen, nog 4 drukke dagen voor de boeg en dan lekker vakantie. Gaat dit ding echt dikke overuren maken hoor :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja klopt ;c Wat is er kut aan bellen dan? Ik heb toen bij Dixons trouwens gewoon via de mail geannuleerd. Heb wel 3x moeten mailen omdat ze op de eerste 2 niet reageerden, maar goed ;c Morgen FIFA binnen, nog 4 drukke dagen voor de boeg en dan lekker vakantie. Gaat dit ding echt dikke overuren maken hoor :<

Bij Media Markt moet je bellen krijg ik te horen in de reactie op klachtmail die ik had gestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites