gunner2003 Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Net mail gehad van bol.com iedereen die voor 10 september heeft besteld ontvangt vrijdag de 2e levering. Ik heb hem 16 november besteld dus ik zal hem wss ontvangen rond de tijd dat de PS5 uitkomt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 december 2013 Auteur Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) http://---------- Weet niet precies of er nog kosten overheen gaan en wanneer je 'm krijgt, maar dit is toch vrij 'goedkoop'? Nee niet doen. Heb al gegoogled en ze frauderen. Was ook zo een andere site met multigigant. Haal die link dan aub weg, voordat iemand daar koopt. 9 december 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 PlayStation 4 Zoveel scams op internet. Wel raar, omdat ik verwacht dat de meeste winkels (op Dixons na) veel bestellingen kunnen uitleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovabe35 Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Ik heb ook mail gehad van Bol.com, ik moet niet raar opkijken of ik zit bij de 4e levering. Ze kunnen het gewoon niet bevoorraden, zoveel is dat ding verkocht. Dan maar ff wachten, heb geduld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Haal die link dan aub weg, voordat iemand daar koopt. Naja denk niet dat iemand zomaar besteld bij een site waar die niets vanaf weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 december 2013 Auteur Share Geplaatst 9 december 2013 Naja denk niet dat iemand zomaar besteld bij een site waar die niets vanaf weet. Ik als bijna 13 jarige zocht het internet af om aan een Wii te komen, als ik zo'n website zou zien zou ik het wel weten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Ik als bijna 13 jarige zocht het internet af om aan een Wii te komen, als ik zo'n website zou zien zou ik het wel weten hoor. Je hebt gelijk. Zijn trouwens wel echt veel sites met zulke fraudes.. Makkelijk geld verdienen zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Ik heb echt geluk gehad.. Zonder pre orderen ofzo gewoon bij Bart Smit gehaald (wel via preorder speciale link).. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Zijn de graphics zoveel beter op PS4? Lastig om concrete voorbeelden te zoeken.. FIFA bijvoorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 Alleen BF. KZ lijkt me teveel CoD achtig wat ik niet meer leuk vind. FIFA speel ik al paar jaar niet meer en AC is 99% voor de singleplayer, wat ik niet speel. Behalve GTA dan, ook al moet ik daar ook nog aan beginnen. BF online sucks hahah [MENTION=30870]José[/MENTION]; Je weet niet wat een epic ervaringen je kan hebben in BF als je CoD gewend bent. BF4 op PS4 werkt bij mij echt super goed. Ik heb BF toch maar gespeeld, singleplayer mee begonnen. Omdat ik het spel nooit had gespeeld. Man man, graphics echt veel beter dan CoD.Verschil qua spelen is er voor mij tot nu toe nog niet echt qua controller bijv, werkt hetzelfde. Speelt natuurlijk wel wat anders, eerste indruk is heel goed in ieder geval. En [MENTION=733]neva[/MENTION]; Ik vind bij FIFA de graphics echt veel beter. Net elk ding wat scherper etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 Zijn de graphics zoveel beter op PS4? Lastig om concrete voorbeelden te zoeken.. FIFA bijvoorbeeld? Ja, en het is nog maar het begin. Het wordt 100x beter. Kijk alleen naar de nieuwe trainer van The Division wat volgend jaar uitkomt, dat is gewoon mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 11 december 2013 Share Geplaatst 11 december 2013 Hier ook de PS4 binnen. Need for speed en Injusticed. Vooral mijn vriendin speelt vaak. Zelf nog GTA en Fifa spelen op mijn Ps3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 december 2013 Share Geplaatst 11 december 2013 Ik mis de logica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Goh, FIFA 14 dus bij Saturn besteld. Gister stond er: voor ... besteld, morgen in huis. Ik dus voor die tijd besteld, vandaag niks binnen gehad. Zou dit door 5 december komen? In ieder geval: ik ging dus net ff checken op die site. Staat er bij FIFA 14 het volgende: in bestelling, bezorging 7-9 dagen. Bij de bestellingen onder mijn account staat dit: in bestelling, bezorging 1-2 dagen; in behandeling. Neem dus aan dat die van mij uiterlijk morgen komt? ;c Zou een bevestigingsmail krijgen als ie gereed was voor verzending, nog niks gehad. Hopen maar dat ie morgen komt, anders annuleer ik hem lekker. Dit weekend veel tijd, dus wil wel kunnen spelen natuurlijk ;c Niet geannuleerd toen, puur omdat hij maar 40 euro was, maar man man man. Laatste keer dat ik iets bestel daar. Gisteren gekeken op die site: 'Voor 22.00 besteld, morgen in huis'. Gezien. Heb hem dus al vorige week woensdag had ik hem al besteld, nam dus ook aan dat ik hem vandaag kreeg. Kreeg vanmorgen om 10.07 een mail dat ie verzonden was. Track and Trace bekeken: zaterdag 14 december tussen 12.30 en 16.30. Nou, ik kan makkelijk tot morgen wachten en heb veel geduld gehad, maar vind het werkelijk waar nergens op slaan. Eerst toen ik hem bestelde zou ik hem een dag daarna binnen krijgen: nee dus. Toen bij mijn bestelstatus (1-2 werkdagen): nee dus. Gister stond er weer 'voor 22.00 besteld, morgen in huis': nee dus. Had meer verwacht van zo'n bedrijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Ik denk dat ze je tegen jezelf in bescherming willen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Heel dat gedoe met 'voor xx.xx besteld, morgen in huis' slaat nergens op. Denk dat als ik 25 keer iets heb besteld, ik het maximaal 2 keer de dag erna binnen heb gekregen (zonder weekenden ertussen) ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Niet geannuleerd toen, puur omdat hij maar 40 euro was, maar man man man. Laatste keer dat ik iets bestel daar. Gisteren gekeken op die site: 'Voor 22.00 besteld, morgen in huis'. Gezien. Heb hem dus al vorige week woensdag had ik hem al besteld, nam dus ook aan dat ik hem vandaag kreeg. Kreeg vanmorgen om 10.07 een mail dat ie verzonden was. Track and Trace bekeken: zaterdag 14 december tussen 12.30 en 16.30. Nou, ik kan makkelijk tot morgen wachten en heb veel geduld gehad, maar vind het werkelijk waar nergens op slaan. Eerst toen ik hem bestelde zou ik hem een dag daarna binnen krijgen: nee dus. Toen bij mijn bestelstatus (1-2 werkdagen): nee dus. Gister stond er weer 'voor 22.00 besteld, morgen in huis': nee dus. Had meer verwacht van zo'n bedrijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Heel dat gedoe met 'voor xx.xx besteld, morgen in huis' slaat nergens op. Denk dat als ik 25 keer iets heb besteld, ik het maximaal 2 keer de dag erna binnen heb gekregen (zonder weekenden ertussen) ;e Nog nooit problemen gehad met Bol en Wehkamp. Wel met Dixons en Saturn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Heb 2k14 en krijg binnenkort battlefield 4 binnen. Ben wel weer 'set' voor de rest van het jaaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovabe35 Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Nog nooit problemen gehad met Bol en Wehkamp. Wel met Dixons en Saturn. Idd nooit problemen gehad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2013 Auteur Share Geplaatst 13 december 2013 Heel dat gedoe met 'voor xx.xx besteld, morgen in huis' slaat nergens op. Denk dat als ik 25 keer iets heb besteld, ik het maximaal 2 keer de dag erna binnen heb gekregen (zonder weekenden ertussen) ;e Dan bestel jij echt bij waardeloze sites of woon je in the middle of nowhere. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Heb mijn BF4 nog steeds niet :-D 30 oktober besteld. Van Media Markt (zelfde bedrijf als Saturn). Heel raar, andere dingen bij Media Markt geen problemen gehad, alleen nu dus games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Dan bestel jij echt bij waardeloze sites of woon je in the middle of nowhere. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Heb mijn BF4 nog steeds niet :-D 30 oktober besteld. Van Media Markt (zelfde bedrijf als Saturn). Heel raar, andere dingen bij Media Markt geen problemen gehad, alleen nu dus games. 30 oktober? :-D Had hem bij Bol besteld, zelfde dag als mijn PS4 binnen. Maar je wacht serieus al anderhalve maand? Had dan allang geannuleerd hoor huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2013 Auteur Share Geplaatst 13 december 2013 30 oktober? :-D Had hem bij Bol besteld, zelfde dag als mijn PS4 binnen. Maar je wacht serieus al anderhalve maand? Had dan allang geannuleerd hoor huhu. Nah, kwam pas 29 nov uit. Ga morgen of maandag ff annuleren ja, moet je weer bellen is kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Nah, kwam pas 29 nov uit. Ga morgen of maandag ff annuleren ja, moet je weer bellen is kut. Oja klopt ;c Wat is er kut aan bellen dan? Ik heb toen bij Dixons trouwens gewoon via de mail geannuleerd. Heb wel 3x moeten mailen omdat ze op de eerste 2 niet reageerden, maar goed ;c Morgen FIFA binnen, nog 4 drukke dagen voor de boeg en dan lekker vakantie. Gaat dit ding echt dikke overuren maken hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2013 Auteur Share Geplaatst 13 december 2013 Oja klopt ;c Wat is er kut aan bellen dan? Ik heb toen bij Dixons trouwens gewoon via de mail geannuleerd. Heb wel 3x moeten mailen omdat ze op de eerste 2 niet reageerden, maar goed ;c Morgen FIFA binnen, nog 4 drukke dagen voor de boeg en dan lekker vakantie. Gaat dit ding echt dikke overuren maken hoor :< Bij Media Markt moet je bellen krijg ik te horen in de reactie op klachtmail die ik had gestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten