Beppu Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Afgelopen weken bezig met Ghost of Tsushima. Wat een game. zit nog op het tweede gebied van de drie (denk ik) en het is nu al één van mijn favoriete allertijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Kan je eigenlijk games downloaden als de playstation op standby staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 34 minuten geleden zei La Pulga: Kan je eigenlijk games downloaden als de playstation op standby staat? Als je een game download en je zet op stanby dan gaat het zelfs sneller. Uit eigen ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Bogatyr: Als je een game download en je zet op stanby dan gaat het zelfs sneller. Uit eigen ervaring. Nice, ik jank er even wat op. Is de SSD alleen vervangbaar of kan je het ook uitbreiden? En welk spel heeft volgens jullie het ziekste verhaal Zaterdag is er zwak voetbal dus ik wil maar de hele dag gamen. Wel lelijk dat via de website geen enkele filterknop zit op of dat je kan zoeken. 19 januari 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Heb je back 4 blood gekocht Khabs of is die te downloaden? Want dan doe ik met je mee zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 17 uur geleden zei Dansmeister: Heb je back 4 blood gekocht Khabs of is die te downloaden? Want dan doe ik met je mee zaterdag. Die is gratisch nu om te spelen vanwege PlayStation platinum. En dope, dan gaan we dat morgenavond even doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 26 minuten geleden zei La Pulga: Die is gratisch nu om te spelen vanwege PlayStation platinum. En dope, dan gaan we dat morgenavond even doen! Wat is PlayStation platinum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 (bewerkt) Moet je aan Piet vragen. Is voor e-sporters. 20 januari 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 Zojuist zei Gert: Is voor e-sporters. Dan moet ik het toch juist kennen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 5 minuten geleden zei Dansmeister: Wat is PlayStation platinum? https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/ Premium heb ik dus blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 2 minuten geleden zei Dansmeister: Dan moet ik het toch juist kennen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 (bewerkt) Begint toch weer te kriebelen de Playstation 5 te kopen. Is onderstaande de juiste versie of zit er al een nieuw model aan te komen of weet ik veel wat? Wil wel een disc-variant. Ben er inmiddels al een jaar of twee uit als het om PlayStations gaat.. https://www.bol.com/nl/nl/p/playstation-5-console-disc-edition/9300000004162282/?bltgh=rVXe-IS04ivbEQi2RopElQ.2_18.19.ProductTitle Waarom BOL.com? Heb ik nog 175 € aan tegoed bonnen van 21 juni 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Ik zit verdomme alleen nog maar Farming Simulator te spelen . Was één van de gratis games deze maand. Lekker rustgevend, maar is nog verdomd moeilijk ook om er zo even in te duiken. Iemand nog tippies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Op 14-10-2023 om 10:30 zei Beppu: Ik zit verdomme alleen nog maar Farming Simulator te spelen . Was één van de gratis games deze maand. Lekker rustgevend, maar is nog verdomd moeilijk ook om er zo even in te duiken. Iemand nog tippies? Hahaha, ik heb hem hier ook gedownload. Ik zit nog teveel in Fifa en Hogwarts Legacy om er mee bezig te gaan, maar zoon was er wel al aan begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Hahaha, ik heb hem hier ook gedownload. Ik zit nog teveel in Fifa en Hogwarts Legacy om er mee bezig te gaan, maar zoon was er wel al aan begonnen. Hoe oud is je zoon? Het klinkt relaxed maar het is teringmoeilijk als je begint. Heb meer uren youtube filmpjes gekeken dan gespeeld en al een keer of drie opnieuw begonnen. Maar ik ben wel zo'n pietje precies die alles goed wil doen in tegenstelling tot lekker katten en gaandeweg leren. Dat tweede is natuurlijk beter want dan haal je er ook meer plezier en rust uit, maar dat zat er op het begin nog even niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 uur geleden zei Beppu: Hoe oud is je zoon? Het klinkt relaxed maar het is teringmoeilijk als je begint. Heb meer uren youtube filmpjes gekeken dan gespeeld en al een keer of drie opnieuw begonnen. Maar ik ben wel zo'n pietje precies die alles goed wil doen in tegenstelling tot lekker katten en gaandeweg leren. Dat tweede is natuurlijk beter want dan haal je er ook meer plezier en rust uit, maar dat zat er op het begin nog even niet in. Die is bijna 10. Moet wel zeggen dat die er geen kloten van kan hoor. Eerste keer direct een veld oogsten en vergat die er een trekker naast te laten rijden, of de bak van die machine zelf te gebruiken. Resultaat: Geen geld meer en geen opbrengst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Op 14-10-2023 om 10:30 zei Beppu: Ik zit verdomme alleen nog maar Farming Simulator te spelen . Was één van de gratis games deze maand. Lekker rustgevend, maar is nog verdomd moeilijk ook om er zo even in te duiken. Iemand nog tippies? Ja! Dochter is ziek dus die lag vannacht op mijn arm te slapen en toen heb Farming Simulator ook eens geprobeerd. Van het rammen op de knoppen bij Diablo werd ze namelijk wakker Paar uurtjes er nu in zitten, maar dat boeren leven is potdomme nog lastig. Heb wat aan lopen klooien op de tweede map met die contracten om beetje gevoel te krijgen van de machines. Echte tips heb ik nog niet. Er schijnen servers te zijn met veel leukere mappen. Weet alleen niet in hoeverre deze speelbaar zijn op ps5. Anders misschien leuk om met een groepje van hier eens te klooien op zo’n server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 minuten geleden zei The Saint: Ja! Dochter is ziek dus die lag vannacht op mijn arm te slapen en toen heb Farming Simulator ook eens geprobeerd. Van het rammen op de knoppen bij Diablo werd ze namelijk wakker Paar uurtjes er nu in zitten, maar dat boeren leven is potdomme nog lastig. Heb wat aan lopen klooien op de tweede map met die contracten om beetje gevoel te krijgen van de machines. Echte tips heb ik nog niet. Er schijnen servers te zijn met veel leukere mappen. Weet alleen niet in hoeverre deze speelbaar zijn op ps5. Anders misschien leuk om met een groepje van hier eens te klooien op zo’n server. Ik speel nog steeds dagelijks. Ik speel op haut beyleron, bevalt me een stuk beter dan Elmcreek. Tippie is wel om een autoload mod te downloaden om pallets automatisch op aanhangwagens te laden en een mod downloaden waarmee je pallets kan optillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 5 uur geleden zei Beppu: Ik speel nog steeds dagelijks. Ik speel op haut beyleron, bevalt me een stuk beter dan Elmcreek. Tippie is wel om een autoload mod te downloaden om pallets automatisch op aanhangwagens te laden en een mod downloaden waarmee je pallets kan optillen. Dat is de middelste map toch? Daar ben ik nu ook op aan het oefenen. Welke mod is dat? Staan er een aantal in de ps store. Straks maar eens alle gratis varianten downloaden. Betaalde wacht ik nog even mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 uur geleden zei The Saint: Dat is de middelste map toch? Daar ben ik nu ook op aan het oefenen. Welke mod is dat? Staan er een aantal in de ps store. Straks maar eens alle gratis varianten downloaden. Betaalde wacht ik nog even mee. Waar zou je voor moeten betalen? Ik zal als ik thuis ben eens een fotootje maken van de mods waarmee ik speel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 https://www.playstation.com/en-us/ps-plus/season-of-play-competition/ Iemand, win dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Fijne prijs wel maar ik reken er bepaald niet op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Met de kerstdagen was ik niet thuis, dus dacht afgelopen woensdag laat ik mijn PS5 maar weer eens aanzetten. Krijg nu bij iedere game die ik wil spelen de volgende foutcode: CE-108255-1. Dit betekend volgens mij weinig goeds, heb alle stappen die op internet te vinden zijn al doorlopen. Maar niks lijkt te werken, mooi balen aangezien mijn PS5 inmiddels alweer dik 2 jaar oud is. Mensen hier opeens hetzelfde probleem gehad? Zo ja hebben jullie dit zelf kunnen oplossen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 52 minuten geleden zei Thom: Met de kerstdagen was ik niet thuis, dus dacht afgelopen woensdag laat ik mijn PS5 maar weer eens aanzetten. Krijg nu bij iedere game die ik wil spelen de volgende foutcode: CE-108255-1. Dit betekend volgens mij weinig goeds, heb alle stappen die op internet te vinden zijn al doorlopen. Maar niks lijkt te werken, mooi balen aangezien mijn PS5 inmiddels alweer dik 2 jaar oud is. Mensen hier opeens hetzelfde probleem gehad? Zo ja hebben jullie dit zelf kunnen oplossen? Lijkt mij een probleem in de software, wellicht je PS opnieuw installeren? Eerst wel je belangrijke save games op een sticky zetten. Denk als je de winkel contacteert of Sony zelf dat zij niet zo lastig zullen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Console reset doen idd. Of heb je dat al gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten