Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Zit te denken om Dying Light te halen, stukje gezien bij een maat, maar dat is dus een 'stukje'.

Mensen met deze games & meningen; halen of niet halen?

Heb 'm voor PC gehaald en twee weken geleden uitgespeeld, zo'n 35u gespeeld in totaal. Over het algemeen een zeer leuk spel, al wordt het zombie format wel wat afgezaagd.

+ Parkour en freerunning systeem zit erg goed in elkaar, denk aan Assassin's Creed maar het voelt beter aan

+ Day/night cyclus: zombies zijn 's nachts veel sterker waardoor je op stealth moet overschakelen, zorgt voor enkele serieus enge momenten

+ Melee combat is erg leuk

- Verhaal en personages zijn wat matigjes

Als je het spel wilt 100%en dan kan je er wel langer dan 50u mee bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 'm voor PC gehaald en twee weken geleden uitgespeeld, zo'n 35u gespeeld in totaal. Over het algemeen een zeer leuk spel, al wordt het zombie format wel wat afgezaagd.

+ Parkour en freerunning systeem zit erg goed in elkaar, denk aan Assassin's Creed maar het voelt beter aan

+ Day/night cyclus: zombies zijn 's nachts veel sterker waardoor je op stealth moet overschakelen, zorgt voor enkele serieus enge momenten

+ Melee combat is erg leuk

- Verhaal en personages zijn wat matigjes

Als je het spel wilt 100%en dan kan je er wel langer dan 50u mee bezig zijn.

Okee klinkt goed, ik ben een completionist dus moet alle games 100% halen haha :mrgy:

Iemand al ervaringen met Bloodborne? Is eergister uitgekomen en is van de makers van Dark Souls, lijkt me een hele leuke game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou het kunnen omschrijven als Dark Souls in een Victoriaanse setting met horror elementen. Zelf niet gespeeld maar de gameplay, UI en level design zijn haast een kopie van Dark Souls. Als dat je ding is, zeker kopen. Eerste echte topper voor de PS4 lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die Bloodborne wel eens heeft gezien / gespeeld?

Krijgt erg goede cijfers + reviews, zie http://www.metacritic.com/game/playstation-4/bloodborne bijvoorbeeld. Ben benieuwd....

Wellicht [MENTION=18381]Fizzle[/MENTION]; in de tussentijd?

Wat ik ervan heb gezien is het zeker een aanrader, ik ben zelf toch voor Dark Souls 2 gegaan, dan kunnen me maat en ik als we ermee klaar zijn ruilen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik heb nu al een tijdje een PS4, maar heb tot nu toe alleen nog maar FIFA gekocht hiervoor. The Division staat nog op de verlanglijst, maar dat duurt nog wel even. Hebben mensen hier leuke aanbevelingen? Ben zelf namelijk vrij kieskeurig, hou bijvoorbeeld niet van allerlei fantasy of zombie shit enzo en ook shooters ben ik aardig op uitgekeken. Spellen die ik bijvoorbeeld wel tof vind en ook op de Xbox 360 had zijn Splinter Cell, Assasins Creed en natuurlijk dingen als GTA en Red Dead Redemption. Ook sportgames vind ik wel leuk, zolang ik de sport begrijp:D Heb een beetje lopen kijken wat er aan games te koop is, maar heb nog niet echt iets geweldigs kunnen vinden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GTA V heb ik op de Xbox, dus vind het een beetje zonde om daar de hoofdprijs voor te lappen. Koop die mss eens als die in de aanbieding is. The Last of Us schijnt goed te zijn, maar al die zombieshit in die trailer trekt me gewoon echt niet. Watch Dogs heb ik van gehoord dat die een beetje tegenvalt, of is dat niet zo?

Ja ik weet het, ben erg kieskeurig:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Watch Dogs was een enorme tegenvaller na al de hype vooraf, maar die kun je inmiddels voor dertig euro halen wat voor die game een prima prijs is. Misschien dat Sleeping Dogs wat voor je is, vergelijkbaar met GTA qua gameplay en met als setting Hong Kong. Ook maar 15 euro nu in de store.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik heb nu al een tijdje een PS4, maar heb tot nu toe alleen nog maar FIFA gekocht hiervoor. The Division staat nog op de verlanglijst, maar dat duurt nog wel even. Hebben mensen hier leuke aanbevelingen? Ben zelf namelijk vrij kieskeurig, hou bijvoorbeeld niet van allerlei fantasy of zombie shit enzo en ook shooters ben ik aardig op uitgekeken. Spellen die ik bijvoorbeeld wel tof vind en ook op de Xbox 360 had zijn Splinter Cell, Assasins Creed en natuurlijk dingen als GTA en Red Dead Redemption. Ook sportgames vind ik wel leuk, zolang ik de sport begrijp:D Heb een beetje lopen kijken wat er aan games te koop is, maar heb nog niet echt iets geweldigs kunnen vinden...

• Ondanks dat je niet van fantasy houdt ga ik 'm toch aanraden want het spel geeft een grote Red Dead Redemption vibe. The Witcher 3 komt 18 mei uit op de PC, PS4 en Xbox One en is een open world RPG. Net zoals Red Dead Redemption heeft The Witcher 3 een day/night cycle, een dynamisch weather system en transport gebeurt voornamelijk per paard. Voor meer informatie verwijs ik je door naar deze thread. Zal enkele screentjes geven:

[spoiler=groot]

iQBcrpy7UDIjQ.jpg

openworld-exploration-2.jpg

ibbR9icMjZj91W.jpg

itKE0D8DWzX9M.jpg

• Op 23 juni komt dan Batman: Arkham Knight uit, ook een spel waar veel mensen op zitten te wachten, zeker een aanrader.

• Als je van uitdagende combat houdt dan kan ik je Dark Souls 2 en Bloodborne aanraden. Dark Souls heeft meer een typische fantasy setting terwijl Bloodborne geïnspireerd is door Victoriaanse horror.

• Dying Light is een zombiespel maar implementeert freerunning wel beter dan Assassin's Creed dus geen idee of je dat iets leuk vindt.

• Alien: Isolation is een survival-horror game geïnspireerd op de Alien films. Ik ben normaal geen horror fan maar dit spel heeft een fantastische sfeer en erg weinig jump scares. Was een van mijn favoriete games van 2014.

• Far Cry 4 is misschien wel iets voor je. Open world shooter met stealth elementen dat zich afspeelt in Nepal. Leuke games maar lijden wat aan het Assassin's Creed syndroom.

Spellen die ik maar niks vind: Assassin's Creed: Unity, The Order 1886, Destiny en Watch Dogs

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Ondanks dat je niet van fantasy houdt ga ik 'm toch aanraden want het spel geeft een grote Red Dead Redemption vibe. The Witcher 3 komt 18 mei uit op de PC, PS4 en Xbox One en is een open world RPG. Net zoals Red Dead Redemption heeft The Witcher 3 een day/night cycle, een dynamisch weather system en transport gebeurt voornamelijk per paard. Voor meer informatie verwijs ik je door naar deze thread. Zal enkele screentjes geven:

[spoiler=groot]

iQBcrpy7UDIjQ.jpg

openworld-exploration-2.jpg

ibbR9icMjZj91W.jpg

itKE0D8DWzX9M.jpg

• Op 23 juni komt dan Batman: Arkham Knight uit, ook een spel waar veel mensen op zitten te wachten, zeker een aanrader.

• Als je van uitdagende combat houdt dan kan ik je Dark Souls 2 en Bloodborne aanraden. Dark Souls heeft meer een typische fantasy setting terwijl Bloodborne geïnspireerd is door Victoriaanse horror.

• Dying Light is een zombiespel maar implementeert freerunning wel beter dan Assassin's Creed dus geen idee of je dat iets leuk vindt.

• Alien: Isolation is een survival-horror game geïnspireerd op de Alien films. Ik ben normaal geen horror fan maar dit spel heeft een fantastische sfeer en erg weinig jump scares. Was een van mijn favoriete games van 2014.

• Far Cry 4 is misschien wel iets voor je. Open world shooter met stealth elementen dat zich afspeelt in Nepal. Leuke games maar lijden wat aan het Assassin's Creed syndroom.

Spellen die ik maar niks vind: Assassin's Creed: Unity, The Order 1886, Destiny en Watch Dogs

Thnx voor je uitgebreide reactie. Van al deze spellen vind ik Far Cry en The Witcher er het leukst uitzien. Misschien dat ik nog even beter ga kijken naar Batman. Assasins Creed Unity mag ik van een vriend lenen, dus die ga ik toch even proberen. Frustrerende van de gamewereld is dat, zoals je zelf al ziet, het ontzettend lastig is om een leuke actie/adventure game te vinden waar geen rare mythische horrorfiguren in voorkomen, en dat is nou juist hetgeen wat mij vrijwel nooit trekt. Ik hou van realisme (is trouwens ook zo met series, heb bijvoorbeeld niks met The Walking Dead enzo). Shit als Splinter Cell vind ik dan ook geweldig, lekker stealth ronddwalen door die maps, beetje mensen knockie slaan en dat zonder dat er ineens een goblin op een eenhoorn aankomt die met een magisch pijl en boog 5 levende skeletten van een fenix afschiet.

Koop battlefield hardline koentje. Samen knallen in de heli enzo swa

Haha ja is die tof? Heb met shooters altijd het idee dat je het veel moet spelen om het leuk te vinden. Anders wordt je online echt helemaal kapot gemaakt:D En die tijd heb ik niet echt meer.

[MENTION=204]Tijn[/MENTION]; thnx voor de tip nog:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites