Ivoo Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Dat ding kost in het begin gewoon zo'n 700 euro minimaal, komt er hier de komende 3 jaar niet in hoor :nee: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2013 Het ging om GDDR5 he en niet DDR. DDR5 RAM bestaat niet eens. En GDDR5 is tegenwoordig al vrij standaard in een gaming GPU. Verder wel goede specs voor dat ding. Ben benieuwd naar de CPU of ze cores kunnen uitschakelen om energie te besparen etc. GDDR dan, wat jij wilt. In een GPU vrij standaard ja, maar nu gebruiken ze die 8 GB voor zowel RAM als CPU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 PlayStation 4 GTA V wordt toch niet voor de PS4 ontwikkeld? Je speelt dan gewoon de PS3 versie. Dacht dat Lange zoiets zei. Je hebt er dus nog vrij weinig aan, met GTA. Rockstar heeft zelf aangegeven deze GTA op de huidige consoles te ontwikkelen omdat ze niet tegen hetzelfde probleem als met IV willen aanlopen, namelijk het ontwikkelen op een voor hun onbekende console met onbekende kwalen/krachten. Maar ik verwacht wel dat er een next gen versie komt, maar dan gewoon een port van de PS3 versie. Net zoals bijvoorbeeld met Zelda TP, die kwam ook als Gamecube port naar de Wii om de nieuwe console beter te laten verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 PlayStation 4 Dat ding kost in het begin gewoon zo'n 700 euro minimaal, komt er hier de komende 3 jaar niet in hoor :nee: Sony zal zichzelf nooit meer zo in de vingers snijden en een console die minstens 2x zo duur is als beide concurrenten (want hell no dat Microsoft de console veel duurder maakt dan de WiiU) uitbrengen in ook nog eens een financieel niet hele sterke tijd. Als de prijs van deze console te hoog zal zijn, zal dat Sony een klap geven waardoor ze op voorhand de concurrentie strijd met sowieso Microsoft verloren hebben. Een prijs van maximaal 500 euro voor de uitgebreide versie is iets waar je rekening mee kan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2013 Overigens, tweedehands games zijn gewoon nog te spelen. En je console hoeft niet altijd online te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Is het overigens niet zo dat de standaard online functie van de ps4 gratis blijft, maar je alleen net als Xbox Live nu heeft bepaalde 'extra' abonnementen hebt (zoals nu PS-extra) waarbij je dus extra functionaliteiten krijgt (online opslaan games etc). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 HKkYSjc6zdg Ik zou alleen voor deze game al een PS4 halen. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2013 HKkYSjc6zdg Ik zou alleen voor deze game al een PS4 halen. _O_ Komt ook voor andere consoles he. Op PS4/nieuwe Xbox wel mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Natuurlijk, maar ik keek echt minuten lang met verbazing. Zo'n prachtig en vernieuwend. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Mag ik weten of er mensen zijn die d'r één gaan halen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Ik verwacht wel dat er minimaal één PS4 wordt verkocht, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Je weet wat ik bedoel man. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Ik verwacht wel dat er minimaal één PS4 wordt verkocht, ja. Dat is wel een heel gedurfde uitspraak jongeman. Ikzelf denk trouwens wel hetzelfde, denk (weet bijna zeker) dat ik er zelf ook 1tje aanschaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Ik twijfel een beetje of ik er wel meteen een ga halen. Toen de PS3 uitkwam heb ik die ook meteen gekocht en die was na een 2tal jaren kapot, een aantal vrienden van me hadden eigenlijk hetzelfde probleem. Iemand enig idee of dit met de PS4 ook zo gaat zijn? Dan wacht ik beter nog een half jaartje ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Hoe kunnen wij dat weten? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Geen idee, inderdaad. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Als de geruchten over de nieuwe Xbox kloppen (dat Always - on, dus niet kunnen spelen als je niet verbonden met internet ben) dan zal de PS4 het zeer goed gaan doen. Hoop mensen die nu de xbox360 hebben zullen dan gewoon overstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Ik twijfel een beetje of ik er wel meteen een ga halen. Toen de PS3 uitkwam heb ik die ook meteen gekocht en die was na een 2tal jaren kapot, een aantal vrienden van me hadden eigenlijk hetzelfde probleem. Iemand enig idee of dit met de PS4 ook zo gaat zijn? Dan wacht ik beter nog een half jaartje ofzo. Ik heb hetzelfde gedaan met mijn ps3 en die draait nog als een zonnetje. Dus dat geldt niet voor iedereen en dus ook niet voor alle PS3's. Kortom, je kunt hem best kopen. Apparaten kunnen namelijk altijd kapot gaan, zelfs na 2 dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Mag ik weten of er mensen zijn die d'r één gaan halen? :) Lijkt me wel. Gaat een beetje van de prijs afhangen, maar zal ongetwijfeld gehaald worden. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 april 2013 Auteur Share Geplaatst 25 april 2013 Als de geruchten over de nieuwe Xbox kloppen (dat Always - on, dus niet kunnen spelen als je niet verbonden met internet ben) dan zal de PS4 het zeer goed gaan doen. Hoop mensen die nu de xbox360 hebben zullen dan gewoon overstappen. Voor mij ligt het meer aan het feit of hun presentatie wel echt over een gamesysteem gaat. Ze gaan hoogstwaarschijnlijk ook heel veel inzetten op multimedia, in dat geval wordt het ook PS4 voor mij ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Dat had ik ook wel verwacht van de Gameman. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 april 2013 Auteur Share Geplaatst 25 april 2013 Dat had ik ook wel verwacht van de Gameman. :-D Ik hoef geen shit als HBO Go en RTL XL ;e Als Xbox niet genoeg investeert in games gaan ze de focus van ontwikkelaars verliezen, vooral omdat PS4 een paar hele goede beslissingen heeft genomen. Check dit dan: http://www.gamer.nl/nieuws/423434/nieuwe-xbox-komt-in-november. Wat een grap, Xbox Live €10 p/m ;e Als PS4 nou ff als bundel verkocht wordt met Watch Dogs en BF4 kan ik alleen maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Nee man. Watch Dogs & FIFA 14 _O_ _O_ _O_ Zit zelf ook te twijfelen om PS4 aan te schaffen. Maar ik vraag me af of het niet handiger is om PS3 aan te schaffen, aangezien ze games toch willen streamen ofzo, waarbij je dus ook gewoon het spel voor de PS3 kunt blijven spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Fifa 14 wordt toch niet uitgebracht voor PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Lijkt me heel sterk dat ze het niet wat aanpassen als de PS4 er is. Lijkt me niet ontzettend veel moeite en ze zullen er echt veel verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten