Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Radio 2 Top 2000

Kweekie

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei delichris:

Ik ga even los op Metallica heerlijk!

@MetalMichael Nummer 51 kan je ook wel waarderen dan.

Beetje haat/liefde verhouding mee. Leuk als hij op de radio langskomt, skip in de playlist. Beetje te veel gehoord in verhouding tot hoe goed ik het vind. 

Verder beetje spielerei natuurlijk, genoeg prima platen in de top 2000. Maar dat overdreven gedoe als er een keer wat stevigers in staat... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Beetje haat/liefde verhouding mee. Leuk als hij op de radio langskomt, skip in de playlist. Beetje te veel gehoord in verhouding tot hoe goed ik het vind. 

Verder beetje spielerei natuurlijk, genoeg prima platen in de top 2000. Maar dat overdreven gedoe als er een keer wat stevigers in staat... 

Ik ben er niet per se fan maar dat is gewoon terecht. Als het er instaat is het terecht erin gekomen. Dat overdreven gedoe erover is ook kansloos en zinloos. Het volk beslist dus take it or leave it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben er niet per se fan maar dat is gewoon terecht. Als het er instaat is het terecht erin gekomen. Dat overdreven gedoe erover is ook kansloos en zinloos. Het volk beslist dus take it or leave it.

Als Trump geen reden was om de democratie aan de kant te schuiven dan is Rollercoaster het wel.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Tim':

Ieder zijn pleziertje. Vanochtend best moeten lachten dat Gotta Catch 'em All zo hoog staat, toch even gekeken naar de Zoom, mooi al die kinderen met hun Pokémon-knuffels en -petjes.

Heeerlijk ja. Maar ik heb wel te doen met de tieners en piep jongen kinderen van nu...

Pokemon was vroeger op de Gameboy, GBA enzo nog vele malen mooier en magischer dan nu ooit is... 99% speelt vooral Pokemon GO en dat mag in mijn ogen veters nog niet eens strikken van de games die ik net noem/bedoel.

@PJHoutman zijn ze daar nu al? Die is toch nummer 4 ofzo?
Maar ja ik heb wel eens gehuild bij dat nummer Rollercoaster. Maar ik vind het wel wat overdreven ja ik heb gehoord van klant ooit bij Kringloopwinkel dat bij de 1e release nummer totaal geflopt was....

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Socrates:

Wat is de ironie precies dan? Niks mis met Anouk op muziekgebied. Dat wil zeggen, als je het afzet tegen de gemiddelde Nederlander, het stemvolk.

Dat zij altijd iemand  iemand is die iets te zeuren/zeiken heeft.  En ze voelt zich zoveel beter dan het gemiddelde Nederlandse volk, en dat is ze misschien heel soms met haar muziek, maar qua karakter sowieso niet in mijn ogen. Als ze niet kan werken met het concept van het programma waarbij het volk beslist, moet ze maar niet meedoen. Simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij dat programma - en überhaupt - vind ik Anouk en in iets mindere mate ook Waylon juist de enige die af en toe nog eens iets zinnigs zeggen en een (terechte) kritische noot kunnen laten vallen. Waylon is vooral als muzikaal dier en coach toch best kundig.

Wat mensen te lullen hebben over hun karakter of privéleven interesseert mij dan weer niet.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Bij dat programma - en überhaupt - vind ik Anouk en in iets mindere mate ook Waylon juist de enige die af en toe nog eens iets zinnigs zeggen en een (terechte) kritische noot kunnen vallen. Waylon is vooral als muzikaal dier en coach toch best kundig.

Wat mensen te lullen hebben over hun karakter of privéleven interesseert mij dan weer niet.

Sure dat is prima en ontken ik ook niet. Maar je weet waar je aan meedoet en waar je voor op geeft. Dan gebeuren er nou eenmaal dingen die je niet verwacht/leuk vindt, that's life. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Erwin.:

Bijzondere take, waarom zouden ze na al die jaren nu ineens wel terug in de top 2000 komen?  

Waarschijnlijk komt het er ook niet, maar het hoort er wel in, als je het mij vraagt. Als je zit hoeveel meuk er in de lijst staat. Plus de invloed die deze muziek gehad heeft op de muziek daarna en de relatief tijdeloze sound. Maar goed, de TOP 2000 is bij uitstek een lijst die gedomineerd wordt door de smaak van de 40- en 50-jarigen natuurlijk. Dan vallen jaren zestig nummers algauw weg natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites