Tim' Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 35 minuten geleden zei Grote Ree: Zometeen twee absolute pareltjes achter elkaar met Fool's Overture en Iron Sky Die speech van Charlie Chaplin tussendoor, magistraal nummer blijft dat ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Eindelijk wat fatsoenlijks in de top 2000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) Ik ga even los op Metallica heerlijk! @MetalMichael Nummer 51 kan je ook wel waarderen dan. 31 december 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Heerlijk hoe smaken verschillen, want Master of Puppets is voor mij een reden even wat minuutjes afstand te nemen tot de radio Dat maakt zo'n lijst ook leuk vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 3 minuten geleden zei delichris: Ik ga even los op Metallica heerlijk! @MetalMichael Nummer 51 kan je ook wel waarderen dan. Beetje haat/liefde verhouding mee. Leuk als hij op de radio langskomt, skip in de playlist. Beetje te veel gehoord in verhouding tot hoe goed ik het vind. Verder beetje spielerei natuurlijk, genoeg prima platen in de top 2000. Maar dat overdreven gedoe als er een keer wat stevigers in staat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 3 minuten geleden zei MetalMichael: Beetje haat/liefde verhouding mee. Leuk als hij op de radio langskomt, skip in de playlist. Beetje te veel gehoord in verhouding tot hoe goed ik het vind. Verder beetje spielerei natuurlijk, genoeg prima platen in de top 2000. Maar dat overdreven gedoe als er een keer wat stevigers in staat... Ik ben er niet per se fan maar dat is gewoon terecht. Als het er instaat is het terecht erin gekomen. Dat overdreven gedoe erover is ook kansloos en zinloos. Het volk beslist dus take it or leave it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Ik geniet van de hele lijst. We liepen van de week nog de polonaise door het huis heen met z'n drieën en net headbangen ach dat kan met zo'n lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Ieder zijn pleziertje. Vanochtend best moeten lachten dat Gotta Catch 'em All zo hoog staat, toch even gekeken naar de Zoom, mooi al die kinderen met hun Pokémon-knuffels en -petjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 8 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben er niet per se fan maar dat is gewoon terecht. Als het er instaat is het terecht erin gekomen. Dat overdreven gedoe erover is ook kansloos en zinloos. Het volk beslist dus take it or leave it. Als Trump geen reden was om de democratie aan de kant te schuiven dan is Rollercoaster het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Tim': Ieder zijn pleziertje. Vanochtend best moeten lachten dat Gotta Catch 'em All zo hoog staat, toch even gekeken naar de Zoom, mooi al die kinderen met hun Pokémon-knuffels en -petjes. Heeerlijk ja. Maar ik heb wel te doen met de tieners en piep jongen kinderen van nu... Pokemon was vroeger op de Gameboy, GBA enzo nog vele malen mooier en magischer dan nu ooit is... 99% speelt vooral Pokemon GO en dat mag in mijn ogen veters nog niet eens strikken van de games die ik net noem/bedoel. @PJHoutman zijn ze daar nu al? Die is toch nummer 4 ofzo? Maar ja ik heb wel eens gehuild bij dat nummer Rollercoaster. Maar ik vind het wel wat overdreven ja ik heb gehoord van klant ooit bij Kringloopwinkel dat bij de 1e release nummer totaal geflopt was.... 31 december 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 1 minuut geleden zei PJHoutman: Als Trump geen reden was om de democratie aan de kant te schuiven dan is Rollercoaster het wel. Over dat nummer is ooit nog een goede grap gemaakt volgens mij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 1 minuut geleden zei Tim': Over dat nummer is ooit nog een goede grap gemaakt volgens mij... Dat heb ik ook vernomen ja, misschien kan je hem nog even herhalen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 22 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben er niet per se fan maar dat is gewoon terecht. Als het er instaat is het terecht erin gekomen. Dat overdreven gedoe erover is ook kansloos en zinloos. Het volk beslist dus take it or leave it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Ironisch dat dit van Anouk komt. Daarom neem ik het ook niet serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Wat is de ironie precies dan? Niks mis met Anouk op muziekgebied. Dat wil zeggen, als je het afzet tegen de gemiddelde Nederlander, het stemvolk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 6 minuten geleden zei Socrates: Wat is de ironie precies dan? Niks mis met Anouk op muziekgebied. Dat wil zeggen, als je het afzet tegen de gemiddelde Nederlander, het stemvolk. Dat zij altijd iemand iemand is die iets te zeuren/zeiken heeft. En ze voelt zich zoveel beter dan het gemiddelde Nederlandse volk, en dat is ze misschien heel soms met haar muziek, maar qua karakter sowieso niet in mijn ogen. Als ze niet kan werken met het concept van het programma waarbij het volk beslist, moet ze maar niet meedoen. Simpel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) Bij dat programma - en überhaupt - vind ik Anouk en in iets mindere mate ook Waylon juist de enige die af en toe nog eens iets zinnigs zeggen en een (terechte) kritische noot kunnen laten vallen. Waylon is vooral als muzikaal dier en coach toch best kundig. Wat mensen te lullen hebben over hun karakter of privéleven interesseert mij dan weer niet. 31 december 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Bij dat programma - en überhaupt - vind ik Anouk en in iets mindere mate ook Waylon juist de enige die af en toe nog eens iets zinnigs zeggen en een (terechte) kritische noot kunnen vallen. Waylon is vooral als muzikaal dier en coach toch best kundig. Wat mensen te lullen hebben over hun karakter of privéleven interesseert mij dan weer niet. Sure dat is prima en ontken ik ook niet. Maar je weet waar je aan meedoet en waar je voor op geeft. Dan gebeuren er nou eenmaal dingen die je niet verwacht/leuk vindt, that's life. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 De speakers staan hier wel te knallen op sommige nummers hoor. Zeker Master of Puppets, maar niet te vergeten Cold Little Heart... Coldplay is voor mij een reden om de volumeknop omlaag te sturen, blegh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Fucking 'Avond' mag van mij part ook zo snel mogelijk uit de lijst opbokken. Om Kyrill's definitie van eerder vandaag te gebruiken: schoolvoorbeeld van een niemendalletje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2022 Share Geplaatst 19 november 2022 Vanaf 1 decemeber tot en met 7 december kan er weer gestemd gaan worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Benieuwd of dit jaar Smokey Robinson and The Miracles in de lijst komen. Zal wel niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Bijzondere take, waarom zouden ze na al die jaren nu ineens wel terug in de top 2000 komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 4 minuten geleden zei Erwin.: Bijzondere take, waarom zouden ze na al die jaren nu ineens wel terug in de top 2000 komen? Waarschijnlijk komt het er ook niet, maar het hoort er wel in, als je het mij vraagt. Als je zit hoeveel meuk er in de lijst staat. Plus de invloed die deze muziek gehad heeft op de muziek daarna en de relatief tijdeloze sound. Maar goed, de TOP 2000 is bij uitstek een lijst die gedomineerd wordt door de smaak van de 40- en 50-jarigen natuurlijk. Dan vallen jaren zestig nummers algauw weg natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Ik ga hier zaterdag even voor zitten. Een groot deel heb ik al klaar, maar misschien dat ik nog wat ga schuiven. Zeker Volbeat, Metallica en iets van De Staat komt erin. Ook Dire Straits zal er wel weer in mijn lijst komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten