ElPrincipito Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 (bewerkt) Door de wind, door de regen.. Gelukkig daarna weer fatsoenlijke muziek met Enter Sandman en Creep! 31 december 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Elke keer verbaas ik me over hoe ongelooflijk goed Innuendo van Queen klinkt. Qua productie en mastering is dat fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Cold Little heart pohhhh, prachtig. Nu genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Cold Little heart pohhhh, prachtig. Nu genieten Absoluut genieten. En het is de albumversie. @Tim'hoeft de totale destructie van Hilversum dus niet langer op zich te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Cold Little heart pohhhh, prachtig. Nu genieten Dit is toch echt bizar goed zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Hebben ze nou de gitaarsolo er vakkundig uitgesloopt of heb ik die simpelweg gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 13 minuten geleden zei Urbeto: @Tim'hoeft de totale destructie van Hilversum dus niet langer op zich te nemen Dit is dan wel weer jammer. Had het graag willen zien haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 11 minuten geleden zei Grote Ree: Hebben ze nou de gitaarsolo er vakkundig uitgesloopt of heb ik die simpelweg gemist? Ik denk dat je die gewoon gemist hebt. Ik hoorde weinig geks. @Urbeto Hilversum mag nog minimaal een jaartje blijven staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 21 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit is dan wel weer jammer. Had het graag willen zien haha Dan heb ik geen buurgemeente meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Sweet Child O' Mine Instrumentaal zo mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Zojuist zei Urbeto: Sweet Child O' Mine Instrumentaal zo mooi. Groot Guns n' Roses fan, maar deze vind ik echt vrij matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Meatloaf nu, dit nummer gaat trouwens helemaal niet over honkbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Telegraph Road Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 S Y D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Niks tegen progrock, maar dit is een zeiklied hoor (Pink Floyd) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Niet zeker of ik die Disturbed cover van ''Sound of Silence'' haat of er van houd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Staat in ieder geval totaal haaks op alles wat Disturbed verder heeft gemaakt. Maar ik kan beide wel waarderen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 2 minuten geleden zei Rykjvk1: Staat in ieder geval totaal haaks op alles wat Disturbed verder heeft gemaakt. Maar ik kan beide wel waarderen! Thnx man, zo'n vermoeden had ik al, is idd wel erg goed. Of iig populair , als het op plek 15 ofzo staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 2 uur geleden zei Satyr: Niks tegen progrock, maar dit is een zeiklied hoor (Pink Floyd) Er zijn mensen voor minder geband hier. Of zoals een wijs man ooit zei: eens we oneens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Dit was ook nog een fijne afterparty bij de Top 2000. Lekker dagje weer zo. #zwartgat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Hoe lang nog tot de volgende? @delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Waarom is de top 2000 zo magisch he? Ik bedoel wat is er bijzonder aan? Zelf pas 3 jaar geleden gaan luisteren door dit forum maar het is nu wel een 'dingetje' hier thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 12 uur geleden zei Richarð.: Hoe lang nog tot de volgende? @delichris Nog 358 dagen. @ElPrincipito Door de muziek en de gezelligheid vermoed ik zo. Ik volg het al een hele lange tijd. De verhalen rond de Top2000 vind ik ook zoals Top2000 a gogo of de Untold stories. En uiteraard de Top2000 quiz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Door het vertrek van Wouter en Frank zal er in de Top2000 ook wel een roulatie gaan komen qua dj's en tijden van hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Nog 314 dagen en dan begint de Top2000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten