Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Kan je ook ergens simpel zien wat het potentieel is van je spelers? Dat ik dan een keuze maak welke jonge speler ik opstel op basis daarvan.

Gister begonnen aan mijn 2e seizoen met FCG (wereldklasse). Eerste seizoen begon slecht, uiteindelijk 7e weten te worden en finale beker verloren (90e minuut..). Daardoor wel voor EL geplaatst. 2e seizoen erg goed begonnen, sta na 6 wedstrijden bovenaan. In EL eerste wedstrijd wel kansloos verloren van Valencia.

Ingaande transfer, oa:

V: Woudenberg, St Juste, Luckassen en Johansson

M: -

A: Bergwijn, Jahahnbaschk (?)

Richt me vooral op talent, vandaar de vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je ook ergens simpel zien wat het potentieel is van je spelers? Dat ik dan een keuze maak welke jonge speler ik opstel op basis daarvan.

Gister begonnen aan mijn 2e seizoen met FCG (wereldklasse). Eerste seizoen begon slecht, uiteindelijk 7e weten te worden en finale beker verloren (90e minuut..). Daardoor wel voor EL geplaatst. 2e seizoen erg goed begonnen, sta na 6 wedstrijden bovenaan. In EL eerste wedstrijd wel kansloos verloren van Valencia.

Ingaande transfer, oa:

V: Woudenberg, St Juste, Luckassen en Johansson

M: -

A: Bergwijn, Jahahnbaschk (?)

Richt me vooral op talent, vandaar de vraag.

http://www.sofifa.com :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks. Zie ik meteen die Kenedy bovenaan staan. Was ik ook mee voor in onderhandeling, was net iets te duur.

​​​​​​Verder prima dus dat ik Bergwijn en Jahahnbaschk ipv Idrissi en Mahi laat spelen dus.

Gebruik deze website ook altijd. Dat hele scoutingsgebeuren vind ik maar kut. Duurt te lang en de informatie die je krijgt is dusdanig vaak dat ik daar niet op ga gokken. Ik zoek hier ook altijd potentiële aankopen mee.

Zelf koop ik dan niet alleen maar die supertalenten, dan wordt het snel saai vind ik. Maar op deze manier kun je wel goed inschatten wat je kunt/moet kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebruik deze website ook altijd. Dat hele scoutingsgebeuren vind ik maar kut. Duurt te lang en de informatie die je krijgt is dusdanig vaak dat ik daar niet op ga gokken. Ik zoek hier ook altijd potentiële aankopen mee.

Zelf koop ik dan niet alleen maar die supertalenten, dan wordt het snel saai vind ik. Maar op deze manier kun je wel goed inschatten wat je kunt/moet kopen.

Ja precies. Het idee van scouten vind ik wel prima, maar het systeem bij fifa is echt te veel gedoe ja. Ik richt me in plaats in principe nu alleen op Nederlanders of Eredivisiespelers. Op basis van naam kan je dan al een redelijke inschatting maken. Alleen de kleine verschillen haal je er dan niet uit. Met St Juste dan wel een goede slag geslagen, één van de grotere talenten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies. Het idee van scouten vind ik wel prima, maar het systeem bij fifa is echt te veel gedoe ja. Ik richt me in plaats in principe nu alleen op Nederlanders of Eredivisiespelers. Op basis van naam kan je dan al een redelijke inschatting maken. Alleen de kleine verschillen haal je er dan niet uit. Met St Juste dan wel een goede slag geslagen, één van de grotere talenten

Die wilde ik in mijn Düsseldorf save ook halen ja. Koos alleen voor Luik :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ook mijn eerste opstarten en las al ergens dat Leicester de doelstelling Europees heeft en toch CL speelt...Dat lijkt me wel een mooie combi. Een paar toppers staan maar zeker nog genoeg aan te kneden!

Ik ben benieuwd hoe de Cpu speelt dit jaar! (Op wereldklasse).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand een tip voor me qua clubkeuze?

Ik heb voor mijn novelle wel bezig met Club Brugge, maar ben een beetje uitgekeken (speel al sinds FIFA 08 met Club elk jaar) .

Ik speel graag met een aanvallend team, die wel gekend is in Europa, met veel beloftes die je kan doen groeien zonder veel te verhuren of andere zotte aankopen te doen.

Ik hoor het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sindskort serieus bezig met Jeugdstaf/scouting bezig. Nu ik me daarin heb verdiept ben ik bekend met de definities van "mooi vooruitzicht' en 'toont veel potentie'. Iemand hiermee bekend? Zo ja, mocht er niet zo iets bij de status van een speler komen te staan, dat betekent zeker dat zijn potentieel gewoon niet genoeg is om minimaal 80+ te worden zeker? Heb namelijk één speler waarbij de status blijft "bij de club sinds 2017".

Eigenlijk onbegrijpelijk dat ik hier nooit eerder tijd in gestoken heb, deed eerder alleen carrière met het scouten van bestaande jonge talenten ed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sindskort serieus bezig met Jeugdstaf/scouting bezig. Nu ik me daarin heb verdiept ben ik bekend met de definities van "mooi vooruitzicht' en 'toont veel potentie'. Iemand hiermee bekend? Zo ja, mocht er niet zo iets bij de status van een speler komen te staan, dat betekent zeker dat zijn potentieel gewoon niet genoeg is om minimaal 80+ te worden zeker? Heb namelijk één speler waarbij de status blijft "bij de club sinds 2017".

Eigenlijk onbegrijpelijk dat ik hier nooit eerder tijd in gestoken heb, deed eerder alleen carrière met het scouten van bestaande jonge talenten ed.

Heeft potentie om een topper te worden = 90+ potentieel

Een mooi vooruitzicht = 85-89 potentieel

Toont veel potentie= 80-84 potentieel

Dit kan er enkel opkomen als je speler minstens 60 algemeen is en max 21 jaar oud, anders komt er inderdaad "bij de club sinds.." op. Als dit er op komt en je speler is onder 21 jaar en boven 60 algemeen heeft je speler een potentieel lager dan 80

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft potentie om een topper te worden = 90+ potentieel

Een mooi vooruitzicht = 85-89 potentieel

Toont veel potentie= 80-84 potentieel

Dit kan er enkel opkomen als je speler minstens 60 algemeen is en max 21 jaar oud, anders komt er inderdaad "bij de club sinds.." op. Als dit er op komt en je speler is onder 21 jaar en boven 60 algemeen heeft je speler een potentieel lager dan 80

Thanks. Dat laatste is het geval dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel een carrière gestart met Sunderland (FIFA 20). Eerste seizoen in de League One gaat lastig worden. Weinig kwaliteit en weinig transferbudget. Desondanks toch de selectie al aardig kunnen opschudden, maar wel vooral gekozen voor meerdere talentjes die nog aardig wat moeten groeien. Ik denk eraan om volgend seizoen, mits ik de Championship haal, een financiële overname te doen, om op die manier genoeg kwaliteit in huis te halen voor de Premier League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog anderen die gewoon carrière spelen? Zie dat in het algemene Fifa21 topic alleen over FUT gepraat wordt ;)

Wat vinden jullie van de verbeteringen carrieremodus? Ik vind het fijn om verbeteringen te zien maar het stelt nog niet heel veel voor. Leuk dat ze aandacht besteden aan dat je een ontwikkelingsplan kan opstellen. Maar volgens mij kan ik nu geen jeugdspelers meer selecteren bij de trainingen (wel bij ontwikkelingsplan). Ook wel fijn dat je nieuwe posities kan trainen, aangezien de doorstroom van jeugdspelers relatief veel uit centrale middenveldera en vleugelspeler ontstaat. Mja, that's it eigenlijk. 

Ikzelf speel namelijk "alleen met eigen jeugd" bij League 2 club Walsall. Ik heb dan 3 jeugdscouts en kijk elke maand of er weer wat leuks bij komt. Heb inmiddels in de eerste keer november in ieder geval 2 centrale middenvelders, een flankspeler en een keeper. 

Ben meteen op Legendarisch begonnen. Gaat redelijk goed. Sta gedeeltelijk 1e in de competitie. Ik scoor redelijk makkelijk, maar soms krijg je ze ook verschrikkelijk makkelijk tegen. Krijg soms in één helft opeens 4 goals tegen. Benieuwd hoe dat tegen de betere teams wordt en of het dan onmogelijk wordt. Aangezien scoren makkelijker is dan bij vorige FIFA's, heb ik eindelijk een spits die extreem veel scoort. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites