Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Zit nu in mijn vijfde seizoen met Deportivo La Coruña.

Het team is behoorlijk doorgeëvolueerd gedurende de afgelopen seizoenen. Nu heb ik de moeilijkheidsgraad maar op legendarisch gezet, omdat ik vorig jaar de Champions League won.

Basis:

DM: Courtois (87)

RV: Janmaat (82)

RCV: Hummels (86)

LCV: Sakho (82)

LV: Jordi Alba (84)

RCM: Blind (79)

LCM: Eriksen (85)

CAM: Quintero (82)

RB: Hulk (83)

SP: Negredo (84)

LB: Ronaldo (92)

Bank:

Mandanda (86, DM), Azpilicueta (80, RV), Ambrose (77, CV), Willems (76, LV), Bernard (82, CAM), Clasie (77, CM), Depay (LB, 80)

Reserves:

Fabricio (70, DM), Douglas (76, CV), Agger (74, CV), Emanuelson (75, LV), Juan Dominguez (76, CAM), Bicho (71, CAM), Cuenca (77, RB), Huntelaar (80, SP), Luis Fernandez (65, SP)

In de eerste seizoenen speelde ik met nog veel meer Nederlanders (o.a. Vlaar, Toornstra en Narsingh), maar ik wilde een wereldelftal bouwen en dat is me al aardig gelukt... :]

Lekker ploegje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee hoe of waarom, maar heb zelf altijd al problemen met de moeilijkheidsgraad professioneel.(veel kleine overwinningen, gelijke spelen en teveel verliespartijen)

Zal wel aan mijn manier van spelen liggen tegen de "pc", want online op Ultimate Team win ik wel 80% van mijn duels.

Semi-prof is daarentegen weer veel te makkelijk (elke wedstrijd 4-5-6 -0 )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inter - Basiselftal/Wissels + Reserves

Handanovic/Carrizo

Nkoulou/Ranocchia - Vidic/Andreolli - Juan Jesus/Campagnaro

Shaqiri/? - Guarin/Medel - Hernanes/Ozyakup - Santon/Murru

Kovacic/?

Icardi/Osvaldo - Palacio/Podolski

Costa (TL) - Dodo - Brozovic - Kuzmanovic - Nagatomo - Obi - Bonazzoli - Bahlouli

Inter - Transfers

In: Murru (3.5M - Cagliari) - Nkoulou (16M - Marseille), Özyakup (14M - Besiktas), Bahlouli (Gehuurd - Lyon)

Uit: Jonathan (4M - Genoa)

Inter - Informatie

Hier is er echt nog heel veel werk te verzetten. Voor zowel Shaqiri als Kovacic heb ik eigenlijk geen vervanger. Kovacic wil ik eigenlijk op de positie van Hernanes gaan gebruiken en Shaqiri op de CAM. Maar aan gezien ik voor beide posities geen ander alternatief heb moet het voorlopig op deze manier. Ik heb ook nog niet echt een idee wie ik op de RM en CAM (achter Shaqiri) wil halen. Daarnaast bevat de selectie nog een aantal bejaarden die ik de loop der tijd vervangen zullen moeten worden.

----------------------------------------------------------------------

Bahlouli, baasje hoor. Heb hem ook met Crystal Palace en speelt echt heerlijk.

Welke moeilijkheid spelen jullie? Was begonnen met carrière. Speel wereldklasse met Ajax. Maar merkte dat clubs dan park the bus gaan spelen en dan is het echt niet leuk spelen. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik speel op legendarisch met trage spelsnelheid, en nog enkele aanpassingen bij de sliders. Speelt echt lekker realistisch. Al ben ik nu in mijn 3e seizoen met Crystal Palace echt wel outstanding.

Nardi (73)

Clyne (77) - Lascelles (74) - Jones (82) - Declan John (72)

Cleverly (80) - Chalobah (67)

Bahlouli (75)

Mirallas (81) - Piazon (82) - Redmond (80)

Bankzitters: C. Musonda (65), McArthur (75), Sanogo (74), Bryam (72), W. Keane (74) , Ward (77), Koffie (66), Ayhan (72), Gayle (74), Williams (73), Binnom-Williams (69)

Enkel jammer dat Chalobah al 3 seizoenen zo vaak speelt en nog niets gestegen is...

bewerkt door Hurricane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke moeilijkheid spelen jullie? Was begonnen met carrière. Speel wereldklasse met Ajax. Maar merkte dat clubs dan park the bus gaan spelen en dan is het echt niet leuk spelen. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik speel zelf op Wereldklasse, maar wel wat aangepast in de sliders. Verdedigend kan ik Wereldklasse makkelijk aan, maar aanvallend kom ik er gewoon totaal niet door. Er zijn 3 sliders die ik heb aangepast, 2 bij de CPU, 1 voor mijn eigen team.

User Gameplay Customisation

Positioning: Run Frequency - User 65 (ipv 50)

Deze heb in aangepast omdat sinds de laatste patch de spelers geen forward runs meer maken uit zichzelf, deze slider zorgt er voor dat ze dit wel doen.

CPU Gameplay Customisation

Goalkeeper Ability - 40 (ipv 50)

Positioning: Marking - 27 (ipv 50)

Aan het begin van het seizoen stonden ze beide nog iets lager, maar ik heb ze gedurende het seizoen al telkens iets opgeschroefd. Volgend seizoen gaat de keeper gewoon terug naar 50. En zal ik de ander ook weer wat verhogen, net zo lang tot ik nog voldoende kansen creëer, maar ook nog voldoende uitdaging heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels bij het derde seizoen met Inter aangekomen. Eerste twee seizoenen alles gewonnen.

Prijzen:

2x Serie A

2x Coppa Italia

1x Europa League

1x Champions League

2x Europese Supercup (De tweede in seizoen 3)

1x Italiaanse Supercup (Supercup in seizoen 3 verloren van Napoli met 2-1)

Selectie Seizoen 3

Basiselftal | 3-5-2

Muslera (83)

Nkoulou (83) - Musacchio (84) - Kongolo (79)

Salah (82) - Verratti (83) - Kovacic (81) - Telles (78)

Shaqiri (82)

Immobile (83) - Dybala (79)

Tweede team | 3-5-2

Bardi (74)

Manolas (79) - Astori (80) - Okore (77)

D. González (79) - Guarín (81) - Özyakup (78) - Murru (71)

Wijndalum (79)

Ezekiel (80) - Palacio (82)

Overige spelers

Mattiello (69) - Sorrentino (73 - Regen) - Terraciano (69 - Regen) - Feola (70 - Regen) - Stole (67 - Regen) - Ceccherini (69 - Regen)

De oplettende kijker valt het op dat Handanovic, Juan Jesus en Icardi ontbreken in mijn selectie. Alle drie de spelers hadden een vertrekwens. Dus Handanovic voor zo'n 70M aan PSG verkocht. Icardi ging voor 28M naar Bayern en Juan Jesus voor 27M naar Liverpool. Vorig seizoen Zieler als vervanger van Handanovic gehaald, maar die bevalt me toch niet zo. Dus dit jaar maar voor Muslera gekozen, die ik in eerste instantie al wilde hebben, maar toen niet kon betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel sinds dit seizoen op legendarisch, zonder slideraanpassingen. Gek genoeg merk ik dat bij het niveau 'legendarisch' de wedstrijden een stuk opener zijn dan bij 'wereldklasse'.

Inmiddels bij het derde seizoen met Inter aangekomen. Eerste twee seizoenen alles gewonnen.

Prijzen:

2x Serie A

2x Coppa Italia

1x Europa League

1x Champions League

2x Europese Supercup (De tweede in seizoen 3)

1x Italiaanse Supercup (Supercup in seizoen 3 verloren van Napoli met 2-1)

Selectie Seizoen 3

Basiselftal | 3-5-2

Muslera (83)

Nkoulou (83) - Musacchio (84) - Kongolo (79)

Salah (82) - Verratti (83) - Kovacic (81) - Telles (78)

Shaqiri (82)

Immobile (83) - Dybala (79)

Tweede team | 3-5-2

Bardi (74)

Manolas (79) - Astori (80) - Okore (77)

D. González (79) - Guarín (81) - Özyakup (78) - Murru (71)

Wijndalum (79)

Ezekiel (80) - Palacio (82)

Overige spelers

Mattiello (69) - Sorrentino (73 - Regen) - Terraciano (69 - Regen) - Feola (70 - Regen) - Stole (67 - Regen) - Ceccherini (69 - Regen)

De oplettende kijker valt het op dat Handanovic, Juan Jesus en Icardi ontbreken in mijn selectie. Alle drie de spelers hadden een vertrekwens. Dus Handanovic voor zo'n 70M aan PSG verkocht. Icardi ging voor 28M naar Bayern en Juan Jesus voor 27M naar Liverpool. Vorig seizoen Zieler als vervanger van Handanovic gehaald, maar die bevalt me toch niet zo. Dus dit jaar maar voor Muslera gekozen, die ik in eerste instantie al wilde hebben, maar toen niet kon betalen.

Zo, mooie elftallen hoor! Wat ik me wel afvraag: Waarom heb je Wijnaldum niet basis staan t.o.v. Telles?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel sinds dit seizoen op legendarisch, zonder slideraanpassingen. Gek genoeg merk ik dat bij het niveau 'legendarisch' de wedstrijden een stuk opener zijn dan bij 'wereldklasse'.

Zo, mooie elftallen hoor! Wat ik me wel afvraag: Waarom heb je Wijnaldum niet basis staan t.o.v. Telles?

Omdat ik er voor gekozen heb om met een aanvallende linksback op de LM positie te spelen. Beter voor de balans wat mij betreft. En ik vind Telles echt heerlijk spelen. 85 inmiddels voor voorzetten :<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 - Excelsior - Professioneel

Competitie: Vijfde plek - 17 gewonnen - 10 gelijkgespeeld - 7 verloren

Beker: Laatste 16 - Uitgeschakeld door Dordrecht (2-1 na verlenging)

Selectie

Damen (63)

Karami (61) - Koch (68) - Fischer (67) - Kuipers (64)

Botaka (70) - Varela (63) - Vloet (67) - Linssen (69)

Badjeck (63) / De Reuver (60) - Ogbeche (65) / Kramer (68)

Vooral in de spits veel veranderd van keuzes steeds, ook hebben Bruins en Stans hun kansen gehad, maar die vielen echter redelijk tegen. Begin van het seizoen was het centrum Bruins+Stans, maar vond Varela+Vloet veel aanvallender plus beter combineren.

Transfers in

Bartholomew Ogbeche - Cambuur - € 975.000

Menno Koch - PSV - Huurbasis (Optie tot koop)

Rodney Antwi - FC Utrecht - € 244.000

Bryan Linssen - Heracles Almelo - € 1.200.000

Michiel Kramer - ADO Den Haag - € 1.590.000

Transfers uit

Adil Auassar - Cambuur - € 300.000

Rick Kruys - Willem 2 - € 375.000

Gino Coutinho - Vitesse - € 375.000

Daan Blij - Brentford - € 160.000

Richard Stolte - Fulham - € 190.000

Marko Maletic - Kilmarnock - € 275.000

Kevin van Diermen - ADO Den Haag - € 425.000

Tom van Weert - AZ Alkmaar - € 700.000

Barthelomew Ogbeche - Torpedo Moscow - € 1.166.000

Kenzo Abel - Gillingham - Huurbasis

Topscoorders

Jordan Botaka - 8 Goals

Rai Vloet - 6 Goals

Bryan Linssen - 6 Goals

Cedric Badjeck - 6 Goals

Michiel Kramer - 6 Goals

Carlo de Reuver - 4 Goals

Toni Varela - 3 Goals

4 Spelers - 1 Goal

Assists

Jordan Botaka - 6 Assists

Cedrick Badjeck - 5 Assists

Bas Kuipers - 3 Assists

Carlo de Reuver - 3 Assists

Rai Vloet - 2 Assists

Bryan Linssen - 2 Assists

Rodney Antwi - 2 Assists

Daryl van Mieghem - 2 Assists

5 Spelers - 1 Assists

Redelijk seizoentje gedraaid, ondanks de lage doelpuntenproductie. Volgend seizoen proberen een gooi richting de 2 plek te doen :shhh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kampioen en FA Cup winnaar met United. Na mijn laatste wedstrijd overgestapt naar Lyon waar ik voor het begin van het nieuwe seizoen vervolgens ontslagen ben omdat de prestaties onvoldoende waren het afgelopen seizoen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee hoe of waarom, maar heb zelf altijd al problemen met de moeilijkheidsgraad professioneel.(veel kleine overwinningen, gelijke spelen en teveel verliespartijen)

Zal wel aan mijn manier van spelen liggen tegen de "pc", want online op Ultimate Team win ik wel 80% van mijn duels.

Semi-prof is daarentegen weer veel te makkelijk (elke wedstrijd 4-5-6 -0 )

Ik heb exact hetzelfde voor. Profniveau is te makkelijk, Wereldklasse net iets te moeilijk waardoor ik me ga ergeren (tegenstander die ongewoon lang bal kan dribbelen, mijn spelers die geen bal deftig kunnen controleren etc.). Met die sliders prutsen voelt dan weer wat aan als "cheaten".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb exact hetzelfde voor. Profniveau is te makkelijk' date=' Wereldklasse net iets te moeilijk waardoor ik me ga ergeren (tegenstander die ongewoon lang bal kan dribbelen, mijn spelers die geen bal deftig kunnen controleren etc.). Met die sliders prutsen voelt dan weer wat aan als "cheaten".[/quote']

Heb/had hetzelfde van prof naar wereldklasse. Vooral verdedigen was het zwakkere gedeelte bij mij.

Maar heb laatste tijd alleen maar online gespeeld. Nu ik dat verdedigend aardig onder de knie heb kan ik tegen de computer misschien wel beter verdedigen. Alleen lijk ik een beetje vergeten te zijn hoe veel kansen te creëren, dat deed ik namelijk eerst wel altijd. Dan merk je weer hoe groot het verschil tussen online en carrière is, maar misschien heb ik er wel wat aan gehad. Functie die ik oa nooit gebruikte, maar nu juist veel, is R1/tweede man erbij roepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carriere met Barca.

Verkocht:

Pique

Montoya

Xavi

Bartra

In ruil voor andere spelers als ruilmiddel:

Alves

Busquets

Alba

Aangekocht:

Januzaj

Jackson Martinez

Hummels

Zouma

Alaba

Marquinhos

Alvarez Balanta

Opstelling(en):

Ter Stegen

Marquinhos/Douglas/Zouma-Mascherano/BalantaHummels/Zouma-Alaba/Balanta

Javi Martinez/Mascherano

Iniesta-Rakitic

Messi/Rafinha/Januzaj-Jackson Martinez/Suarez/Messi- Neymar/Januzaj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op wereldklasse met Barca maar het niveau in de CL is wel veel hoger dan in La Liga ;e :r

Zit in poule met Dortmund, Anderlecht en Olympiakos. 0-1 en 1-0 van Olympiakos verloren :r

2-0 bij Anderlecht verloren , thuis 4-1 van ze gewonnen en thuis 1-1 tegen Dortmund moet nog uit bij ze. Na 5 wedstrijden pas 4 punten en kan maximaal 3e worden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op wereldklasse met Barca maar het niveau in de CL is wel veel hoger dan in La Liga ;e :r

Zit in poule met Dortmund, Anderlecht en Olympiakos. 0-1 en 1-0 van Olympiakos verloren :r

2-0 bij Anderlecht verloren , thuis 4-1 van ze gewonnen en thuis 1-1 tegen Dortmund moet nog uit bij ze. Na 5 wedstrijden pas 4 punten en kan maximaal 3e worden :(

Verschil merkte ik ook zeker. Ga je bij fifa als nummer 3 door naar EL?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschil merkte ik ook zeker. Ga je bij fifa als nummer 3 door naar EL?

Volgens mij wel ja. Maar het is nog maar de vraag of ik uberhaupt 3e wordt. Dortmund uit nog en thuis met veel pijn en moeite 1-1 tegen gespeeld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel met Everton. Nadat ik met Barcelona werd ontslagen op wereldklasse en geen zin meer had in Burnley als me volgende club op de laatste plaats in PL.

Zit nu bijna halverwege 2e seizoen met Everton. Dit seizoen deed ik alles op wereldklasse en vorig seizoen nog op professioneel. Toen kampioen geworden met 26 winst 6 gelijk en 6 verlies en de finale van de EL gehaald en die verloren van Benfica 2-1 alvast op wereldklasse. Ben ook bondscoach van Uruguay waarbij ik opvallend vaak genoeg merk dat Rolan (Bordeaux) volgens mij IRL hier Liverpool sinds de 2e zomer het met 75 fucking goed doet. Scoort en assist veel meer dan Suarez en of Cavani. Dus ik speel vaak met Rolan naast Suarez of Cavani en dan 1 van hun 2 als breekijzer.

Wat betreft Everton heb nu het volgende team:

Leali/Howard 72/80

Coleman 81/Hibber 74- Laporte 81/Can 76- Rudiger 76-Tah 69- Baines 81/Kolasniac 73

Can 76/Barry 77- McCarthy 81/Hughes 72/Barkley 80

Lennon 79/Mirallas 81/Draxler 81- Barkley 80/Draxler 81-Depay 80/Mirallas 81

Lukaku 83/Mirallas 81/Depay 80

Vul het dan aan met jeugdspelers als Browning 67 of Ledson 65. Heb ook een 17 jarige Ivoriaan via me jeugdscoutnetwerk die als CM nu al 68 heeft. Leali doet het wel goed maar heb hem nu al bijna 1.5 jaar en is nog geen punt omhoog gegaan. Wil hem komende winter gaan ruilen voor Leno of Ter Stegen plus geld van mijn kant. John Stones deed het erg goed maar zag op Futhead dat Laporte veel meer potentie heeft dus geld+Stones voor Laporte gegeven. Valt me trouwens echt op hoe bizar veel je de vraagprijs van clubs naar beneden kan halen door een speler erbij in ruil te doen. Zit in een CL poule met Bayern Munchen, Porto en Brondby en na 4 wedstrijden al 7 punten t.o.v Bayern 10 en Porto en Brondby 2.

In de competitie sta ik 3e met 22 punten uit 10 duels. Enige echt zelf gespeeld nederlaag was 0-4 thuis tegen City nadat Tah al heel snel direct rood kreeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites