Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zeg dat eens tegen [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION];

Er waren toch nog steeds Paulien-stemmers ;)

Ik wil niet heel veel zeggen maar als hier iemand was die Anti-Kees-mol was dan was jij het :-D Hooguit in de laatste week dat je wisselde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet heel veel zeggen maar als hier iemand was die Anti-Kees-mol was dan was jij het :-D Hooguit in de laatste week dat je wisselde.

O, dat ga ik ook niet ontkennen hoor. Opmerking was ook meer bedoelt dat het niet altijd even duidelijk was als hoe jij het bracht. Uiteindelijk was het voor mij ook wel duidelijk.

In de laatste week heb ik hier ook echt op Kees gestemd, maar in de rondes daarvoor twijfelde ik al over Paulien. Vandaar dat ik hier toen als juist om argumenten vroeg waarom andere bijvoorbeeld Kees verdenken. Dat ik trouwens niet echt op Kees lette, was vooral omdat mijn pa vanaf het begin zei dat Kees het was, terwijl hij het spel niet kende. Daarom vond ik dat Kees het niet mocht wezen, en dat was eigenlijk alles. Vandaar dat ik op zoek ging naar andere alternatieve, lange tijd bij Paulien zat, maar de laatste weken kreeg ik toch het idee dat zij het niet was, en toch moest het een ander dan Kees zijn, maar niemand voldeed. En dat was een beetje het dilemma waar ik de laatste paar weken mee zat. Ik vulde dus wel hier Paulien in, maar zo zeker was ik er ook weer niet van hoor. Misschien kwam ik zekerder over dan ik eigenlijk was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg dat eens tegen [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION];

Er waren toch nog steeds Paulien-stemmers ;)

Puur omdat ik al heel lang op Paulien zat. De eennalaatste was volledig gericht op Kees als mol, maar met een beetje stille hoop hoopte ik dat dit een dwaalspoor van de programmamakers was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het een toffe en goede mol, tenminste niet zo'n laffe mol die een beetje mee doet en eigenlijk zonder echt iets te doen het geluk heeft dat alles in de soep loopt. Bij Kees krijg ik tijdens die filmpjes wel de indruk dat hij concrete acties had die de boel verkloten of tegenwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had inderdaad ook wel verwacht dat hij een deel naar achteren gedrukt zou hebben. Al vond ik zijn actie in de trein wel meesterlijk verzonnen door de pot op die manier te misbruiken.

Ja inderdaad al had ik echt het gevoel dat hij veel meer zelf moest doen en er minder vanuit de productie kwam kwa opdrachten waar hij echt onwijs kon mollen enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou best kunnen ja. Dingen als vorig jaar zoals het Hofty huis of hoe dat heette, waarbij heel de pot leeg gemaakt kon worden en het helpen van de mol door het terug laten zetten van de tijd voor de eerste opdracht en dat soort dingen, zaten er dit jaar niet in. Vind ik persoonlijk beter trouwens. De mol moet zich zelf maar zien te redden, net als de kandidaten. Prima als de productie de mol handvaten aanreikt van zo en zo zou je het aan kunnen maken, maar ze moeten de mol niet de afstandbediening geven om de tijd aan te kunnen passen enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat was dan ook zijn stijl. De mol zijn, maar tegelijkertijd die sympathieke kandidaat.

Ik vond die actie juist wel goed [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Hij heeft 1750 euro door de neus van de kandidaten geboord.

Het enige wat de kandidaten dachten is dat ze €1750 meer zouden krijgen, maar als hij dat niet had gedaan hadden ze 'gewoon' maar €500 gehad. Maar wel een prachtig idee om ze nog op het verkeerde been te zetten(aangezien ze daarna dus nog dat kistje kregen met wie de mol zou zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het wel raar dat hij op de berg twee enveloppen open mocht maken. Dan zou een kandidaat daar ook meerdere enveloppen hebben kunnen openen om te kijken waar het meeste inzat. Al begrijp ik ook wel dat dat dan niet had gemogen, maar dan mag de mol dat imo ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het wel raar dat hij op de berg twee enveloppen open mocht maken. Dan zou een kandidaat daar ook meerdere enveloppen hebben kunnen openen om te kijken waar het meeste inzat. Al begrijp ik ook wel dat dat dan niet had gemogen, maar dan mag de mol dat imo ook niet.

De mol mag alles weten, dus daarbij maakt het niet uit. Daarnaast weet Kees natuurlijk dat er in zijn envelop meer geld zit, hij wou alleen weten hoeveel.

Als kandidaten dat zouden doen zouden ze de mol ontdekken, omdat daar het meeste geld in zou zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was waarschijnlijk wel met de productie overlegt en was vast en zeker voor de tv geweest. Dat denk ik in ieder geval. Ik denk dat Kees heus wel van te voren wist hoeveel hij en de andere kandidaten op zouden leveren. Was denk ik voornamelijk even voor de tv, om het uiteindelijk te laten zien als mollenstreek 'De mol had ook die envelop kunnen kiezen en daar zat dat bedrag in' dus de mol heeft 1500 euro uit de pot gehouden met zijn actie. Iets wat ook in de trein naar voren kwam. Dat wilde ze gewoon even op beeld vast gelegd hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites