Raymon. Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Net ook weer over Bale. PAS. Dacht die dat het om een acteur ging :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Oh oh Jackie wat erg :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 januari 2015 Share Geplaatst 6 januari 2015 Stukgaan :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 9 januari 2015 Share Geplaatst 9 januari 2015 Die Carly ;e Wát een irritant wijf. En Philip moet z'n mond houden tijdens de finale/het spel. Zal nog eens De Slimste Mens kijken :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 januari 2015 Share Geplaatst 9 januari 2015 Die Carly ;e Wát een irritant wijf. En Philip moet z'n mond houden tijdens de finale/het spel. Zal nog eens De Slimste Mens kijken :S Twee keer loopt ze te kutten, eerst stoppen als ze nog zeven seconden moet wachten en vervolgens pas passen op 1 seconde. Vervolgens heeft ze al het geluk met zo'n vraag waarbij beroep en nationaliteit voldoende zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Nog mensen die dit kijken? Thans god is die Ellen gisteren uit het spel, wat een irritant wijf is dat zeg, haar hele houding en praten vind ik echt bloedirritant, heb wel even lopen juichen toen Remco haar uitschakelde. Jammer genoeg zit Carly er nog wel in.. Vanavond weer Jack trouwens, benieuwd of er nog voetbalvragen in komen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik volg het ook nog. Vind Ellen wel een raar zweverig type, maar lang niet zo irritant als Carly. Die zou zich toch ook kapot moeten ergeren als ze zichzelf terugziet op tv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Ik vond Ellen eerlijk gezegd best leuk, ken haar verder ook niet eigenlijk. Die Carly heeft zwaar overdreven in al haar reacties, vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 'Is Marco Borsato een kindsoldaat?!' :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Spannende finale zeg. Ben benieuwd morgen na de echte eindfinale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Tactisch wordt er soms echt onwijs slecht gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Tactisch spelen daar is [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; meester in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Die Tom werd ook lekker genaaid met zijn lijstje, haast niet te doen joh. Matige finale ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Die Tom werd ook lekker genaaid met zijn lijstje, haast niet te doen joh. Matige finale ook wel. Voetbalvraag op het einde hahaha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 :huhu: :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 januari 2015 Share Geplaatst 24 januari 2015 Voetbalvraag op het einde hahaha :-D Jammer dat Jack er niet zat, had hem er wel voor aan gezien dat hij meteen paste :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 24 januari 2015 Share Geplaatst 24 januari 2015 Jammer dat Jack er niet zat, had hem er wel voor aan gezien dat hij meteen paste :mrg: - 'Jack, wat weet je van Gareth Bale? - 'Acteur!' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Over een paar minuten weer een nieuw seizoen op NPO2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Met Phillip Freriks weer? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) Geef dan die Evelien gewoon gelijk de titel, het verschil in niveau tussen haar puzzelronde en die van Suzan en ook hetzelfde bij collectief geheugen sloeg nergens op. 21 juli 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Philip Frederiks en Maarten van Rossum twee redenen waarom ik dit nooit kijk. Liever de Belgische variant als ik überhaupt kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Geef dan die Evelien gewoon gelijk de titel, het verschil in niveau tussen haar puzzelronde en die van Suzan en ook hetzelfde bij collectief geheugen sloeg nergens op. Dit ja, echt niet normaal hoe groot die verschillen vandaag waren. Die puzzelronde met 3x 'kogel' ook ;e Suzan had ook een belachelijk rijtje met die dingen die uit elkaar waren gehaald, maar ze bleef daar wel veel te lang hangen. Beide finales die nu zijn gespeeld ook weer tactische fouten gezien, blijf ik onbegrijpelijk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Philip Frederiks en Maarten van Rossum twee redenen waarom ik dit nooit kijk. Liever de Belgische variant als ik überhaupt kijk. Wat vind je daar erg aan dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Wat vind je daar erg aan dan? Vind ze beide saai en geen leuke humor hebben. Niet mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Maarten heeft best humor, hoor. En saai vind ik hem ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten