Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Op 23-9-2022 om 09:22 zei Bogatyr:

Iemand dat gaat?

Het is 1 van mijn favoriete bands. Heb ze twee keer live gezien en vond dat 2 keer best tegenvallen. Gek genoeg vind ik veel concerten die je online van ze vindt wel heel goed. Als ik de setlist van deze tour bekijk word ik er ook niet echt warm van, veel nieuw werk en dat vind ik niet zo interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin van deze maand naar de allerlaatste show van Kensington geweest in deze samenstelling. Was echt ontzettend mooi. Smaakt ook naar meer. Dus in November naar Brett Young, volgend jaar oktober Luke Combs. Mogelijk pak ik in Maart ook Kane Brown nog mee.

Wilde ook naar Tenile Townes in Utrecht, maar het festival waar zij staat vind ik te duur. Eigenlijk de enige artiest die ik de moeite waard vind en geen idee hoe lang ze speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arcade Fire was grandioos geniaal en geweldig. Ben vooral blij hele tijd kon meezingen, want dat moedigde ze ook aan met name Win :cheer:_O_

Heel fijne setlist ook, beginnen met nummer van nieuwste plaat en daarna 3 iig oudere nummers. Voor programma ook tof. Ik ben niet tot aller einde gebleven omdat ik niet enorme drukte met OV wou. Maar wat een show, Ziggo Dome is top wel duur, is overal. En ik ben zeker voorstander om mensen euro mee laten betalen voor drankje als ze geen munt of beker meer hebben. Systeem zie ik graag op meer plekken. 

Hieronder wat filmpjes voor zover dat gaat:

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima optreden, zeker. Maar hier minder tevreden over de setlist. Had graag meer van Neon Bible en Funeral gehoord. Niet dat er iets mis is met hun latere werk, maar dat oude werk is gewoon verdomde goed.

Weet niet of je het toegift gezien hebt @Kyrill, maar daar stond de gehele band op het kleine podium die midden in de zaal stond. Waar Win en Regine (bij Sprawl II) eerder al stonden. Dat was wel een hoogtepuntje van de avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Richarð.:

Prima optreden, zeker. Maar hier minder tevreden over de setlist. Had graag meer van Neon Bible en Funeral gehoord. Niet dat er iets mis is met hun latere werk, maar dat oude werk is gewoon verdomde goed.

Weet niet of je het toegift gezien hebt @Kyrill, maar daar stond de gehele band op het kleine podium die midden in de zaal stond. Waar Win en Regine (bij Sprawl II) eerder al stonden. Dat was wel een hoogtepuntje van de avond.

Ja ik snap je punt, zeker weten. Maar ik had zelf ook minder Reflektor werk verwacht en Suburbs, ben blij dat dat iig mee viel.

Ja ik heb deel van toegift gezien 1-2 nummers max, fijn dat voor jou hoogtepuntje van de avond was :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan het nadenken om in maart '23 naar Devin Townsend te gaan. Stond afgelopen zomer in het voorprogramma van Dream Theater tijdens hun tour. Zwaar onder de indruk. Echt een absurd goede zanger en gitarist. Kaartjes zijn maar 36 euro. Nadeel is dat ik alleen moet omdat de muziek niet zo in het straatje van mijn vrienden past. Ben afgelopen zomer ook noodgedwongen alleen naar DT gegaan. is voor mijn geen probleem. Vind het wel lekker eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Arezo:

Aan het nadenken om in maart '23 naar Devin Townsend te gaan. Stond afgelopen zomer in het voorprogramma van Dream Theater tijdens hun tour. Zwaar onder de indruk. Echt een absurd goede zanger en gitarist. Kaartjes zijn maar 36 euro. Nadeel is dat ik alleen moet omdat de muziek niet zo in het straatje van mijn vrienden past. Ben afgelopen zomer ook noodgedwongen alleen naar DT gegaan. is voor mijn geen probleem. Vind het wel lekker eigenlijk.

Ik ben regelmatig alleen naar concerten geweest, bijvoorbeeld Kraftwerk en Tool. Tijdens een concert ben je vaak toch stil. Het is soms enkel jammer dat je het niet direct kunt delen met je vrienden. Ik ben sowieso een voorstander van alleen reizen, helemaal zelf bepalen wat je doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb daar meer moeite mee. Vind het voordat het concert begint altijd zo saai, want je staat toch altijd te wachten en ik ben niet iemand die dan met mensen om me heen gaat praten ofso. En daarna wil je, wat Vreven zegt, je mening delen met je vrienden. Beetje lullen over de setlist, de graphics en het algemene niveau.

Op festivals ben ik overigens wél in m'n eentje naar optredens geweest. Maar toen was ik wel al met een groep op het festival en pakte ik even twee optredens (Mac DeMarco en Foxygen) individueel mee, omdat de rest andere bands wilde zien, waar ik niks mee had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blink-182 gaat opnieuw op tournee en houdt halt in het Sportpaleis

Blink-182

Het is ruim tien jaar geleden dat Mark Hoppus, Tom DeLonge en Travis Barker nog eens samen in de studio kropen, maar blink-182 brengt deze week eindelijk nieuwe muziek uit. En daar hoort ook een wereldtournee bij, die de band op vrijdag 8 september 2023 naar het Sportpaleis in Antwerpen brengt.

Ze waren enorm populair in de jaren negentig en hebben al meer dan vijftig miljoen verkochte platen op hun palmares. De afgelopen jaren werd het stiller rond blink-182, zeker toen ook Tom DeLonge besloot om de band te verlaten. Maar de drie heren - met ook Mark Hoppus en Travis Barker - zijn na bijna tien jaar opnieuw samen de studio in gekropen. Het resultaat is de nieuwe single ‘Edging', die deze vrijdag 14 oktober uitkomt.

En de heren gaan ook opnieuw op tournee. Ze spelen in Latijns-Amerika, Noord-Amerika, Europa en Oceanië. Op vrijdag 8 september 2023 spelen ze in het Sportpaleis in Antwerpen. Tickets zijn beschikbaar vanaf maandag 17 oktober om 10u via livenation.be.

De afgelopen jaren kwamen de muzikanten nog regelmatig in het nieuws. Zo trouwde drummer Travis Barker met Kourtney Kardashian, en vocht zanger Mark Hoppus tegen kanker.

Iemand fan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2022 om 00:12 zei Richarð.:

Same same, uiteraard.

Op 11-10-2022 om 18:55 zei Bolderbast:

Haha, lijkt me best lachen. Heb Enema of the State best grijsgedraaid. Maar nee, denk het niet.

Arctic Monkeys komen ook naar Ziggo Dome. Daar moet ik wel heen. 

Heb de tickets al binnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2022 om 16:05 zei Bogatyr:

Blink-182 gaat opnieuw op tournee en houdt halt in het Sportpaleis

Blink-182

Het is ruim tien jaar geleden dat Mark Hoppus, Tom DeLonge en Travis Barker nog eens samen in de studio kropen, maar blink-182 brengt deze week eindelijk nieuwe muziek uit. En daar hoort ook een wereldtournee bij, die de band op vrijdag 8 september 2023 naar het Sportpaleis in Antwerpen brengt.

Ze waren enorm populair in de jaren negentig en hebben al meer dan vijftig miljoen verkochte platen op hun palmares. De afgelopen jaren werd het stiller rond blink-182, zeker toen ook Tom DeLonge besloot om de band te verlaten. Maar de drie heren - met ook Mark Hoppus en Travis Barker - zijn na bijna tien jaar opnieuw samen de studio in gekropen. Het resultaat is de nieuwe single ‘Edging', die deze vrijdag 14 oktober uitkomt.

En de heren gaan ook opnieuw op tournee. Ze spelen in Latijns-Amerika, Noord-Amerika, Europa en Oceanië. Op vrijdag 8 september 2023 spelen ze in het Sportpaleis in Antwerpen. Tickets zijn beschikbaar vanaf maandag 17 oktober om 10u via livenation.be.

De afgelopen jaren kwamen de muzikanten nog regelmatig in het nieuws. Zo trouwde drummer Travis Barker met Kourtney Kardashian, en vocht zanger Mark Hoppus tegen kanker.

Iemand fan?

Erg gaaf, heerlijke nummertjes! Komen dus ook in het Ziggo Dome. De goedkooptste kaarten kosten vijftig euro (exclusief servicekostenen welke zooi er nog meer bijkomt). Eerlijk gezegd vind ik dat net iets te veel voor een band waar je al een decennium niets meer van hebt vernomen en die moet teren op een reputatie die twintig jaar geleden groot was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites