Cerebral Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Heb Muse gister voor het eerst live gezien, maar voor m'n gevoel was de show best wel kort. Verder niks anders dan lof voor ze, geweldig optreden, heerlijke setlist en een uitstekend voorprogramma met Nothing but Thieves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Wat was het weer vet :< Wat een show weer. Kijk nu al uit naar donderdag (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Epische show idd, merk wel dat ik helaas al te veel van te voren had gehoord over de show waardoor veel dingen al 'verwacht' worden. Probeer dat altijd zoveel mogelijk te vermijden, maar dat ging in dit geval niet echt;c Maar bon, Muse maakt z'n naam weer waar en doet zoals gewoonlijk nog een schepje bovenop de vorige tours: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Heb wel wat beelden gezien. Wat gigantisch over the top. Wat dat betreft blij dat ik niet weer ben gegaan. Zo'n beetje de beste liveband die ik ooit heb gezien, die credits geef ik ze ook nog steeds. Maar ik ben echt niet zo van die bombastische shows. Hebben ze ook helemaal niet nodig want de muziek is goed genoeg. Maar bijna iedereen die er was vond het echt geweldig, dus het zal wel een beleving zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Heb wel wat beelden gezien. Wat gigantisch over the top. Wat dat betreft blij dat ik niet weer ben gegaan. Zo'n beetje de beste liveband die ik ooit heb gezien, die credits geef ik ze ook nog steeds. Maar ik ben echt niet zo van die bombastische shows. Hebben ze ook helemaal niet nodig want de muziek is goed genoeg. Maar bijna iedereen die er was vond het echt geweldig, dus het zal wel een beleving zijn geweest. Klopt dat het over the top is, maar dat vind ik juist bij Muse passen. Die moeten geen knus huiskamerconcertje gaan geven, maar juist hierin een beetje overdrijven. Maar goed, zal een kwestie van smaak wezen I guess Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Klopt dat het over the top is, maar dat vind ik juist bij Muse passen. Die moeten geen knus huiskamerconcertje gaan geven, maar juist hierin een beetje overdrijven. Maar goed, zal een kwestie van smaak wezen I guess Ik heb het ook niet over een huiskamerconcert, maar zoals bij HAARP, dat was prima. Geen toppers-taferelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Ik vind dat ook wel iets hebben. Die drones waren echt heel tof, doeken met beelden erop heerlijk. Alleen dat confetti kanon op zijn laatst mocht wel iets minder. Ongeveer half oerwoud aan poppetjes in de lucht geschoten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Ik ga er morgen heen. ZO'N ZIN IN :< M'n eerste keer dat ik ze live zie, eindelijk na al die jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Dit was zo gaaf (d) Hele vette show en vooral op het eind bij Knight's Of Cydonia was het zo intens : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Goh net terug van De Jeugd in 't Paard. Heb een concert heel lang uitgesteld omdat ik altijd bang was dat het een beetje een routineklus zou worden, gezien de hoge frequentie van optreden, de redelijk kleine hoeveelheid van hits en hoe de heren altijd overkomen op TV. Gelukkig was daar niets van waar. Was een enorm spektakel, inclusief crowdsurfen, champagne spuiten en oeverloze solo's van de Neger des Heils. Echt een heerlijke avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Goh net terug van De Jeugd in 't Paard. Heb een concert heel lang uitgesteld omdat ik altijd bang was dat het een beetje een routineklus zou worden, gezien de hoge frequentie van optreden, de redelijk kleine hoeveelheid van hits en hoe de heren altijd overkomen op TV. Gelukkig was daar niets van waar. Was een enorm spektakel, inclusief crowdsurfen, champagne spuiten en oeverloze solo's van de Neger des Heils. Echt een heerlijke avond. Aittt (d). Ik ga de 25e in Paradiso dus nu wel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Twee liveshows van Radiohead in mei in de HMH. Zal wel niet te betalen zijn maar best bijzonder, zijn de enige Europese shows dit jaar naast twee keer Parijs en drie keer Londen (en de 4 (?) festivaldata die al gepland stonden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 72 euro, een van de weinige bands die dat geld naar mijn verwachting meer dan waard zijn. Zal wel praktisch onmogelijk worden om kaartjes te scoren gezien de weinige shows en omdat het de eerste shows zijn sinds 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2016 Ga het wel proberen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Ik moet nog even wat mensen overhalen, tot nu toe nog met weinig succes:( Prijs maakt het er ook niet makkelijker op, maar Radiohead staat bij mij ver bovenaan op het lijstje van bands die ik nog nooit live heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Ben er de tweede avond bij, nu al ontzettend veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2016 Ben er de tweede avond bij, nu al ontzettend veel zin in. Ik ook. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Ik ook. :) De verkoop is toch vrijdag? Ga wss toch niet ivm met animo en centjes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 De verkoop is toch vrijdag? Ga wss toch niet ivm met animo en centjes... Was vanochtend een presale via Radiohead/WASTE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2016 De verkoop is toch vrijdag? Ga wss toch niet ivm met animo en centjes... Was vanochtend een presale via Radiohead/WASTE. Dat ja. Toch fijn hoor. Hoef je vrijdagochtend niet te lopen kutten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Dat ja. Toch fijn hoor. Hoef je vrijdagochtend niet te lopen kutten. Ja, moet zeggen dat het toch uiteindelijk vrij gemakkelijk ging terwijl de site het in eerste instantie niet leek aan te kunnen. Uiteindelijk nog wat mensen aan tickets kunnen helpen door het delen van de link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 28 maart 2016 Share Geplaatst 28 maart 2016 Gisteravond Kygo in de HMH. Was echt geweldig, van de muziek tot de bombastische lichtshow. Heb van elke seconde genoten, was helemaal de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Gisteren naar OpgezwolleTotNu geweest in Groningen. Het was natuurlijk vet, zoals verwacht. Maar het waren misschien mijn hoge verwachtingen die mij met een wat teleurgesteld gevoel achterlieten. Vond dat ze aan het begin al iets te veel van hun klassiekers deden en op het eind kozen ze ervoor om 2x Hoedenplank in korte tijd te doen, wat onnodig was. Had ook meer gastoptredens verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Zaterdag naar Earth, Wind & Fire (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Zaterdag naar Earth, Wind & Fire (d) :< Heerlijk Masta Ace komt in mei blijkbaar naar mijn stad hier, lekker. Verder nog Freddie Gibbs & Logic gepland komende maand(en). Deze zomer Beyoncé en Bruce Springsteen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten