Tijn Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Voorjaar 2014 waarschijnlijk nadat zijn nieuwe plaat uit is, doet eerst nog dit jaar een tou in Noord-Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Bedankt jongens. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Kraftwerk gaat twee dagen achter elkaar hun 3D show in het Eindhovense Evoluon geven, vrees dat een ticket daarvoor puur op mazzel gaat uitdraaien. Uiteindelijk net nog een kaartje kunnen kopen voor de vroege vrijdagshow, enorm tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Kaartjes gekocht net voor Dinosaur Jr. in de Effenaar 5 september. Niet dat ik nou zo'n grote fan ben maar sinds kort weer eens wat naar gaan luisteren omdat ik het vroeger wel te hard vond, en het bevalt me nu echt heel goed, plus dat 22 euro natuurlijk geen geld is voor zo'n concert. Lang niet meer naar een concert geweest (Benicassim niet meegerekend), dus echt enorm veel zin in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Kaartjes gekocht net voor Dinosaur Jr. in de Effenaar 5 september. Niet dat ik nou zo'n grote fan ben maar sinds kort weer eens wat naar gaan luisteren omdat ik het vroeger wel te hard vond, en het bevalt me nu echt heel goed, plus dat 22 euro natuurlijk geen geld is voor zo'n concert. Lang niet meer naar een concert geweest (Benicassim niet meegerekend), dus echt enorm veel zin in :D Heldig bezig de laatste tijd :D Heb Dinosaur Jr. nu twee keer gezien, beide keren heerlijke concerten. Ze spelen echt wel heel luid, just sayin'. En dan heb ik het echt puur over de geluidssterkte en niet over de muziek zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 I know, dat heb ik her en der al voorbij zien komen, dus oordopjes gaan mee. En hoe de laatste tijd :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Tof. Ik heb wel eens livebeelden van ze gezien en dat zag er goed uit (en klonk ook goed). Ik heb mezelf voorgenomen om het komende jaar iets vaker een concert te bezoeken. GY!BE (waarvoor ik al wel een kaartje had) kwam heel slecht uit en moest ik helaas laten schieten, maar oa God Is An Astronaut, múm, 65daysofstatic en Efterklang staan voor de komende maanden op de lijst. Hoewel één daarvan al wel genoeg zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Apart btw dat een concert als dat voor 22 euro nu nog niet uitverkocht is btw. Zelfde geldt overigens voor my bloody valentine de dag ervoor, al ken ik ze zelf ook niet heel goed, maar zijn toch grote bands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Lowlands 2007, vooraan bij Dinosaur Jr., geen oordoppen. Geen aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Tickets binnen voor Biffy Clyro in 013. Zit verder nog te denken aan Swim Deep in Paradiso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Kaartjes besteld voor Half Moon Run op 27 oktober, wat mij betreft dé verassing van Lowlands afgelopen weekend: [yts]azV0Y7v6wsg[/yts] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Wat een geweld zeg net bij my bloody valentine, zonder oordoppen was het gewoon onverantwoord om er te staan. Morgen dan ook nog Dinosaur Jr, gelukkig spelen die iets minder hard ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Hele strakke show van Dinosaur Jr. gezien, stond precies vooraan bij J Mascis dus dat was ook wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Ik denk dat ik je gezien heb dan, rode broek en groen shirt? Vond het ook erg vet inderdaad, tijd zelfs mijn oordoppen uit gehad, achteraf gezien misschien niet zo slim ;c Alleen jammer dat iemand zich voor de trein moest gooien en ik nu pas thuis ben en over 6 uur college heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 yolo tim yolo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Nou van mij had het niet gehoeven ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Ik denk dat ik je gezien heb dan, rode broek en groen shirt? Vond het ook erg vet inderdaad, tijd zelfs mijn oordoppen uit gehad, achteraf gezien misschien niet zo slim ;c Alleen jammer dat iemand zich voor de trein moest gooien en ik nu pas thuis ben en over 6 uur college heb. Klopt! Schrok ook even toen ik station Eindhoven binnenliep, maar gelukkig reed mijn trein nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Komende donderdag naar David Lemaitre in de Paradijskerk in Rotterdam, vind zijn muziek niet heel bijzonder, maar lijkt me mooie sfeer en kostte geen drol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Woooooottt, 29 oktober naar Jay Z _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 september 2013 Share Geplaatst 11 september 2013 Ik wil eigenlijk naar Bombino en The Tallest Man On Earth in 013, kosten geen drol, is dichtbij en lijken me leuke shows. Mja natuurlijk ken ik niemand die ook maar ooit van ze gehoord heeft. :P Probeer al een collega om te praten maar wordt hem wss niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 september 2013 Share Geplaatst 11 september 2013 €25,50 voor TTMOE noem ik toch niet niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 september 2013 Share Geplaatst 11 september 2013 O dacht 15, dan alleen Bombino maar. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 september 2013 Auteur Share Geplaatst 11 september 2013 Ik wil eigenlijk naar Bombino en The Tallest Man On Earth in 013, kosten geen drol, is dichtbij en lijken me leuke shows. Mja natuurlijk ken ik niemand die ook maar ooit van ze gehoord heeft. :P Probeer al een collega om te praten maar wordt hem wss niet. Je kent mij toch? :) Maar heb beide al gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 Gister dus naar David Lemaitre geweest in de Paradijskerk, was echt heel erg bijzonder. Allereerst natuurlijk omdat het in een kerk is, wat echt een hele toffe sfeer creëert en perfecte akoestiek oplevert, en ten tweede omdat het ook nog eens een goed concert was. David had twee kompanen bij zich die allebei extreem muzikaal waren en ongeveer uit alles muziek wisten te halen (bijvoorbeeld een zelfgemaakte synthesizer met flessen). Verder werd het door handig gebruik van loops en andere effecten en pedalen echt een enorm goed opgebouwd pakket van geluiden wat dus best bijzonder was aangezien ze maar met drie waren. Daarnaast ook echt genoten van de intieme sfeer. We waren denk ik met een man of 50-60 en desondanks was het plezier van de gezichten af te lezen, en ook de chemie was fantastisch. Zal geen muziek zijn die ik nog vaak ga opzetten thuis (zou overigens prima passen op de radio) maar het is wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien. En dat allemaal voor 10 euro (incl. gratis consumptie). Enige nadeel waren de kerkbanken, enorm houten kont daarna :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 september 2013 Share Geplaatst 14 september 2013 Was een overweldigende ervaring, een gemis voor een ieder die er niet bij was, heb ik gehoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten