Richarð. Geplaatst 11 december 2012 Auteur Share Geplaatst 11 december 2012 HMH is uitverkocht, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Gisteren nog niet volgens haar website, maar oké dan is het probleem ook gelijk opgelost :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Over een paar dagen naar Muse :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Over een paar maanden naar Muse :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Over een paar dagen naar Muse :D ² Hopen dat ik me wel beter voel dan nu dan. Beetje ziekjes en ook nog eens tentamenweek nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Weet iemand of je kunt zien hoeveel kaartjes er nog te koop zijn voor een concert op 7 februari, Melkweg Amsterdam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ben eigenlijk aan het overwegen om naar Anne Soldaat te gaan in Den Haag ergens in februari, maar ken niemand die mee wil denk ik :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Method man & Redman wisten de zaal gister wel weer aardig op te pompen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Vanavond Muse:<:< Wel jammer dat ze waarschijnlijk voor het grootste deel het nieuwste album gaan spelen, maargoed, dat zal live ook vast wel spectaculair zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ook naar Muse vanavond! Heb er enorm veel zin in. Veel gezeik gehad met mijn kaartjes, maar dat is gelukkig geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Vanavond Muse:<:< Wel jammer dat ze waarschijnlijk voor het grootste deel het nieuwste album gaan spelen, maargoed, dat zal live ook vast wel spectaculair zijn. Holy shit en dat is gebleken. Ben echt totaal geen fan van het nieuwste album, maar allemachtig wat waren die nummers leip uitgevoerd. Echt in Muse-style, geweldige show! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Echt fantastisch ja. Heb echt zwaar genoten. Mooi hal ook de ziggodome Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Heb echt genoten van Muse gister :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 [MENTION=916]Yannick[/MENTION] Welke concerten in Stockholm ga je naar Bruce, de 3de, 4de en 10de? Ben zelf ook nog even aan het twijfelen of ik heenga (i.v.m. school) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) 3 en 4 mei, 2 keer staanplaatsen. Misschien probeer ik dat voor het eerste concert nog te wisselen voor een goede zitplaats, want ik vertrek 's morgens pas dus zal de pit niet halen. En Stockholm is zo'n mooie stad dat het zonde zou zijn om alleen Solna te zien. Wel jammer (en vreemd) dat er een week tussen het 2de en 3de concert is. Maar het worden sowieso heerlijke concerten! 19 december 2012 bewerkt door Yannick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ben eigenlijk aan het overwegen om naar Anne Soldaat te gaan in Den Haag ergens in februari, maar ken niemand die mee wil denk ik :cab: Ik ben er 2 weken terug ofzo geweest, in het Burgerweeshuis. Was nice, leuk concert. Alleen vage gast. Pas na 10 liedjes ofzo stelde hij zich voor, toen speelden ze er nog 3 en toen zei hij: Tot ziens en liep van het podium af :cab: Kwam later wel weer terug voor nog 2 liedjes maar toen was het ook afgelopen. Ik ga zaterdag naar Goose in de melkweg! :) Echt verrekte veel zin in haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 24 december 2012 Share Geplaatst 24 december 2012 3 en 4 mei, 2 keer staanplaatsen. Misschien probeer ik dat voor het eerste concert nog te wisselen voor een goede zitplaats, want ik vertrek 's morgens pas dus zal de pit niet halen. En Stockholm is zo'n mooie stad dat het zonde zou zijn om alleen Solna te zien. Wel jammer (en vreemd) dat er een week tussen het 2de en 3de concert is. Maar het worden sowieso heerlijke concerten! Tof, ik heb zelf vorige week nog veldkaarten voor beide concerten gekocht en een vlucht geboekt + overnachting. Vlieg op dinsdagochtend heen dus zal wel vrij dicht bij het podium staan, dan kijk ik even of ik die avond gelijk weer in de rij ga liggen (ivm het weer) óf dat ik de dag erna rustig aan op een metertje of 20 ga staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 20 mei weer The xx :< wat was dat lekker zeg, vorige maand, goh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2013 Palma Violets 28 maart in Bitterzoet. Ik wil graag, maar heb nog niemand die mee wil. Iemand hier? [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Nee die sla ik over. Wil nog iig naar een festival dit jaar. +dat ik nog wat grote aankopen heb gedaan/ga doen laatste tijd dus ik doe ff iets rustiger met geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik misschien wel, maar ga die zaterdag ook al naar Mumford and Sons dus moet nog even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2013 Zou top zijn. Mij twee keuzes kunnen/willen helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Heb besloten om in dat weekend nu ook al een dag naar Paaspop te gaan, dus dit laat ik maar even schieten. Anders wordt het allemaal wel erg druk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 En nu ook een kaartje gekocht voor Traumahelikoper in het Klokgebouw (:cab:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Misschien nog 8 februari naar Kendrick Lamar in Index, ga de 7e al in Amsterdam, maar kost maar 12e dusjah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten