Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Vanavond Muse:<:< Wel jammer dat ze waarschijnlijk voor het grootste deel het nieuwste album gaan spelen, maargoed, dat zal live ook vast wel spectaculair zijn.

Holy shit en dat is gebleken. Ben echt totaal geen fan van het nieuwste album, maar allemachtig wat waren die nummers leip uitgevoerd. Echt in Muse-style, geweldige show!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 en 4 mei, 2 keer staanplaatsen. Misschien probeer ik dat voor het eerste concert nog te wisselen voor een goede zitplaats, want ik vertrek 's morgens pas dus zal de pit niet halen. En Stockholm is zo'n mooie stad dat het zonde zou zijn om alleen Solna te zien. Wel jammer (en vreemd) dat er een week tussen het 2de en 3de concert is. Maar het worden sowieso heerlijke concerten!

bewerkt door Yannick
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben eigenlijk aan het overwegen om naar Anne Soldaat te gaan in Den Haag ergens in februari, maar ken niemand die mee wil denk ik :cab:

Ik ben er 2 weken terug ofzo geweest, in het Burgerweeshuis. Was nice, leuk concert. Alleen vage gast. Pas na 10 liedjes ofzo stelde hij zich voor, toen speelden ze er nog 3 en toen zei hij: Tot ziens en liep van het podium af :cab:

Kwam later wel weer terug voor nog 2 liedjes maar toen was het ook afgelopen.

Ik ga zaterdag naar Goose in de melkweg! :) Echt verrekte veel zin in haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 en 4 mei, 2 keer staanplaatsen. Misschien probeer ik dat voor het eerste concert nog te wisselen voor een goede zitplaats, want ik vertrek 's morgens pas dus zal de pit niet halen. En Stockholm is zo'n mooie stad dat het zonde zou zijn om alleen Solna te zien. Wel jammer (en vreemd) dat er een week tussen het 2de en 3de concert is. Maar het worden sowieso heerlijke concerten!

Tof, ik heb zelf vorige week nog veldkaarten voor beide concerten gekocht en een vlucht geboekt + overnachting. Vlieg op dinsdagochtend heen dus zal wel vrij dicht bij het podium staan, dan kijk ik even of ik die avond gelijk weer in de rij ga liggen (ivm het weer) óf dat ik de dag erna rustig aan op een metertje of 20 ga staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites