Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Overigens kom ik er vanwege een mailtje net achter dat ik morgen naar Eefje de Visser moet. Dat concert zou al in 2020 zijn, maarja corona en drie keer uitgesteld. Had er eigenlijk niet meer aan gedacht en heb nu agendaprobleempjes. Dus als een van jullie morgenavond op wil passen op Bolderbaby dan heb ik vast een leuke avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Ik zei nog tegen haar: goed op je drankjes letten, want de Arctic Monkeys-fanbase zit vol met gladde jongens met een te hoog libido.

Hier toch de bevestiging wel, twee lui die pas geleden nog een kind hebben verwekt ook.

Kan niet voor @Erwin. spreken, maar je libido verdwijnt voor een paar maanden als je met je neus bovenop een geboorte hebt gestaan. Maar mei 2023 is ver weg en er kan nog van alles gebeuren dus goed dat je haar hebt gewaarschuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bolderbast:

Kan niet voor @Erwin. spreken, maar je libido verdwijnt voor een paar maanden als je met je neus bovenop een geboorte hebt gestaan. Maar mei 2023 is ver weg en er kan nog van alles gebeuren dus goed dat je haar hebt gewaarschuwd.

Ik stond er gelukkig meer naast dan voor/achter maar ik heb gezien wat er allemaal in ging voordat er iets uitkwam (bij de bevalling zelf he) dus ik ben ook even genezen. Maar in mei leggen alle vogels weer een ei...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai, hier net naast de kaarten van Arctic Monkeys gegrepen. Had namelijk wel graag naar de tweede show van 6 mei willen gaan, maar had niet door dat de kaarten direct in de verkoop waren gegaan. Hopelijk nog kans op een lastminute Ticketswapje, is me bij Tame Impala ook uitstekend bevallen.

Wel een tijdje terug Spinvis meegepakt en over twee weken nog naar Sea Girls in Keulen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-10-2022 om 15:37 zei Justin:

6 mei naar Arctic Monkeys, wordt het eerst dat ik ze live ga zien. Vind die nieuwe albums niet echt fantastisch maar goed wil ze sowieso gezien hebben. 

Hier 5 mei, erg benieuwd.

Vanavond naar Son Mieux geweest in Enschede, zeer leuke avond gehad. Erg veel energie in deze band. Die hebben een mooi jaar gehad. Woensdag naar Thomas Azier, eind november nog Within Temptation en Evanescene. Wilde m’n vriendin heen, ach ja ga wel mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Richarð.:

Tramhaus gisteren was erg goed. Karen is a Punk is na het optreden ook meteen een van mijn favorieten geworden. Hoe die live gespeeld werd.

@Bolderbast

Nice, wel benieuwd naar het album.

Zelf ga ik woensdag naar Bon Iver. Coronauitgestelddingetje en heb eigenlijk niet heel veel zin. Helpt niet echt mee dat het laatste werk in 2019 is verschenen. Maar ach, laat me verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bolderbast:

Nice, wel benieuwd naar het album.

Zelf ga ik woensdag naar Bon Iver. Coronauitgestelddingetje en heb eigenlijk niet heel veel zin. Helpt niet echt mee dat het laatste werk in 2019 is verschenen. Maar ach, laat me verrassen.

Als je echt niet wilt gaan wil ik je ticket wel overkopen?

Ik twijfel zelf of ik overmorgen naar Sigur Ros wil gaan of niet. Heb ze al 4x gezien ofzo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bolderbast:

Nee, ik ga wel. Het is meer dat ik de voorpret mis.

Ik ben blij dat ik jouw post hier gezien heb....

Want ik heb Bon pas 1x gezien ooit jaren geleden in Groningen, dat viel tegen. Ik ga nu ipv Sigur Ros ticket kopen voor Bon Iver van as woensdag want donderdag ben ik vrij (ben ik elke donderdag) :cheer:

Dus bedankt Kars :)

EDIT in tha pocket :t:

Spoiler

Ring 2, Normaal, Regulier
Ingang: Ingang Noord 2, Noord 204, Rij 11, Stoel 120

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee weekjes nog, en dan ga ik terug (in Brussel). Vorig jaar ook al eens gegaan. Ziet er naar uit dat ze live nog meer energieker is geworden.

Zou tweede concert zijn na Ichiko Aoba dit jaar, wat eigenlijk misschien twee tegenpolen zijn, die kreeg de zaal toen volledig muisstil terwijl iedereen betoverd luisterde.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites