Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Op 10-12-2018 om 10:46 zei Erwin.:

Vorige maand Beach House (met @Richarð.), vorige week Editors in Tivoli en vanavond weer MGMT in Tivoli. Daarna ben ik wel weer even klaar met de concerten voor dit jaar. 

Oh Beach House is alweer een maand langer geleden trouwens

Is MGMT tegenwoordig nog wat? Kan me herinneren dat dat album van een jaar of 5 terug echt verschrikkelijk was. Niet eens in de buurt van hun oudere werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Christian.:

Is MGMT tegenwoordig nog wat? Kan me herinneren dat dat album van een jaar of 5 terug echt verschrikkelijk was. Niet eens in de buurt van hun oudere werk. 

Hun 2e album vond ik ook nog altijd heel tof. De 3e vond ik op een uitzondering na wel minder. Album van dit jaar was weer gewoon prima, maar 1e album blijft gewoon het beste. Zanger is live ook niet heel erg goed, maar algehele show was wel tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren bij Klein Orkest geweest. Heerlijke verteller is Jekkers toch. Ook nog best een aantal liedjes gespeeld van hun kinder-cd die ik het best ken en ook mijn kinderen nu weer enorm tof vinden. Al moet ik wel zeggen dat Jekkers niet meer de stem heeft om alle liedjes even goed te dragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt me een weekje wel in april volgens planning:

13 april: Record Store Day met nog onbekende instores bij Sounds Venlo

14 april: Down the River festival bij Grenswerk Venlo (Cordovas + Nicole Atkins + Matthew Logan Vasquez + The Brother Brothers + more TBA)

18 april: King King bij Grenswerk Venlo

21 april: Dropkick Murphys bij O2 Academy Birmingham

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei tdogg16:

Nice! Heb hem laatst ook in het voorprogramma van Sam Smith gezien. Wat een stem heeft die gozer zeg!
Inmiddels wordt ie ook lekker opgepikt door de Nederlandse radiostations. Wat mij betreft gaat hij zeer binnenkort ook lekker concertjes geven ;) Ik sta vooraan. 

Zag hem voor het eerst bij Sziget afgelopen zomer. Wilden namelijk naar Nothing But Thieves (zijn we redelijk groot fan van) en gingen dus beetje op tijd heen om redelijk vooraan te kunnen staan. Toen stond Lewis Capaldi dus nog te spelen toen we aankwamen, maar waren zelf ook redelijk onder de indruk, ja :) 

Hij stond eind 2018 al wel een keer in Paradiso volgens mij trouwens.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hij een goede stem heeft, heeft hij gisteren nog wel even bevestigd! Maar ook de band bleef keurig overeind en speelde een goede set.  Aanrader dus, al is de tour inmiddels bijna afgelopen. Daarna gaat hij in het najaar wel met Johan Derksen mee op zijn theatertour als ik het goed begrepen heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag bij Bastille geweest in ziggo, zeer vermakelijke avond gehad. Het voorprogramma was met Akine leuk maar daarna kwam Lewis Capaldi; die had wat mij betreft nog 2 uur door mogen gaan :< Wat is die man gruwelijk goed, flinke dosis Schotse humor erbij. Echt spontaan fan van die man!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren naar Metallica geweest op den Heizel.

Jammer dat de akoestiek slecht was tijdens het voorprogramma van Bokassa en Ghost.

Tijdens Metallica zelf was het wel in orde.

Next up:GMM en Rammstein (10 juli)

Link naar opmerking
Deel via andere websites