Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Epische show idd, merk wel dat ik helaas al te veel van te voren had gehoord over de show waardoor veel dingen al 'verwacht' worden. Probeer dat altijd zoveel mogelijk te vermijden, maar dat ging in dit geval niet echt;c Maar bon, Muse maakt z'n naam weer waar en doet zoals gewoonlijk nog een schepje bovenop de vorige tours:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel wat beelden gezien. Wat gigantisch over the top. Wat dat betreft blij dat ik niet weer ben gegaan. Zo'n beetje de beste liveband die ik ooit heb gezien, die credits geef ik ze ook nog steeds. Maar ik ben echt niet zo van die bombastische shows. Hebben ze ook helemaal niet nodig want de muziek is goed genoeg.

Maar bijna iedereen die er was vond het echt geweldig, dus het zal wel een beleving zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel wat beelden gezien. Wat gigantisch over the top. Wat dat betreft blij dat ik niet weer ben gegaan. Zo'n beetje de beste liveband die ik ooit heb gezien, die credits geef ik ze ook nog steeds. Maar ik ben echt niet zo van die bombastische shows. Hebben ze ook helemaal niet nodig want de muziek is goed genoeg.

Maar bijna iedereen die er was vond het echt geweldig, dus het zal wel een beleving zijn geweest.

Klopt dat het over the top is, maar dat vind ik juist bij Muse passen. Die moeten geen knus huiskamerconcertje gaan geven, maar juist hierin een beetje overdrijven. Maar goed, zal een kwestie van smaak wezen I guess

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt dat het over the top is, maar dat vind ik juist bij Muse passen. Die moeten geen knus huiskamerconcertje gaan geven, maar juist hierin een beetje overdrijven. Maar goed, zal een kwestie van smaak wezen I guess

Ik heb het ook niet over een huiskamerconcert, maar zoals bij HAARP, dat was prima. Geen toppers-taferelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh net terug van De Jeugd in 't Paard. Heb een concert heel lang uitgesteld omdat ik altijd bang was dat het een beetje een routineklus zou worden, gezien de hoge frequentie van optreden, de redelijk kleine hoeveelheid van hits en hoe de heren altijd overkomen op TV. Gelukkig was daar niets van waar. Was een enorm spektakel, inclusief crowdsurfen, champagne spuiten en oeverloze solo's van de Neger des Heils. Echt een heerlijke avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh net terug van De Jeugd in 't Paard. Heb een concert heel lang uitgesteld omdat ik altijd bang was dat het een beetje een routineklus zou worden, gezien de hoge frequentie van optreden, de redelijk kleine hoeveelheid van hits en hoe de heren altijd overkomen op TV. Gelukkig was daar niets van waar. Was een enorm spektakel, inclusief crowdsurfen, champagne spuiten en oeverloze solo's van de Neger des Heils. Echt een heerlijke avond.

Aittt (d). Ik ga de 25e in Paradiso dus nu wel zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

72 euro, een van de weinige bands die dat geld naar mijn verwachting meer dan waard zijn. Zal wel praktisch onmogelijk worden om kaartjes te scoren gezien de weinige shows en omdat het de eerste shows zijn sinds 2012.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nog even wat mensen overhalen, tot nu toe nog met weinig succes:( Prijs maakt het er ook niet makkelijker op, maar Radiohead staat bij mij ver bovenaan op het lijstje van bands die ik nog nooit live heb gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ja. Toch fijn hoor. Hoef je vrijdagochtend niet te lopen kutten.

Ja, moet zeggen dat het toch uiteindelijk vrij gemakkelijk ging terwijl de site het in eerste instantie niet leek aan te kunnen. Uiteindelijk nog wat mensen aan tickets kunnen helpen door het delen van de link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren naar OpgezwolleTotNu geweest in Groningen. Het was natuurlijk vet, zoals verwacht. Maar het waren misschien mijn hoge verwachtingen die mij met een wat teleurgesteld gevoel achterlieten. Vond dat ze aan het begin al iets te veel van hun klassiekers deden en op het eind kozen ze ervoor om 2x Hoedenplank in korte tijd te doen, wat onnodig was. Had ook meer gastoptredens verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag naar Earth, Wind & Fire (d)

:< Heerlijk

Masta Ace komt in mei blijkbaar naar mijn stad hier, lekker.

Verder nog Freddie Gibbs & Logic gepland komende maand(en).

Deze zomer Beyoncé en Bruce Springsteen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites