Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Tim van Rijthoven in de 3e ronde van het jeugtoernooi gewonnen van de eerst geplaatste. Heb zelf jaren geleden nog van hem gewonnen.(d) Wel bijna 2,5 jaar ouder, maar euforisch momentje hoor.

Kwartfinale heeft hij zojuist helaas verloren met 7-6, 7-6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dimitrov komt terug naar 1-1 in sets. _O_

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; BBC1 is nu Djokovic - Dimitrov en op BBC2 is een dubbel. Bryan en Bryan vs. Llodra en Mahut. Waarvan ik bijna zeker weet dat de Bryan broeders gaan winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hehe. Is altijd op Wimbledon hè. Hoop niet op Djokovic-Federer als finale. Wil geen aandoenlijke 3-0 nederlaag voor Federer. Laat Dimitrov maar winnen. Wel een matige partij tot dusver. had wel iets meer spektakel verwacht.

Ik heb helemaal niets met die Djokovic. Liever Dimitrov inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaasch. Voorlopig maar troosten met de gedachte/hoop dat er een dag zal komen waarop hij weer de kampioen is.

Zie het eerlijk gezegd niet gebeuren dat hij nog eens een Grand Slam wint. Heel veel hoop, maar realistisch gezien denk ik het niet.

Gaat niet meer gebeuren volgens mij. Federer is over z'n top heen, dat is na vorig jaar wel duidelijk.

:pray:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi hoor, nou Federer gaat dus zijn laatste GS nog even pakken. Daarna maar eens stoppen, is nu wel mooi geweest zo. Het beste is er al tijden af.

Heerlijk om dat figuur straks niet meer op een tennisbaan te zien zeg.

Mooiste partij ooit was toch die thriller tegen Nadal in de finale van Wimbledon 2008 of zo? Nja, echt prachtig was dat. En zoals wel vaker, verloor hij natuurlijk huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites