Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Geniet toch gewoon van de sport ipv gelijk die dopingbeschuldigingen.

Hij speelde ook wel lekker hoor, maar toch vertrouw ik m voor geen meter. Heb ik sowieso al jaren met de Spaanse sportwereld na al dat Fuentes gedoe (Niet echt van belang hier maar goed)

Trouwens opvallend dat Nadal als eerste geplaatst is, dacht dat Djoko op dit moment juist de man was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste set was vrij gelijkopgaande, maar daarna was het Nadal die de wet dicteerde.

Hij speelde ook wel lekker hoor, maar toch vertrouw ik m voor geen meter. Heb ik sowieso al jaren met de Spaanse sportwereld na al dat Fuentes gedoe (Niet echt van belang hier maar goed)

Trouwens opvallend dat Nadal als eerste geplaatst is, dacht dat Djoko op dit moment juist de man was.

Tot zover je kennis van tennis dus. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opeens kan die tennissen? :mrg:

Dit is echt belachelijk. Sowieso kon hij de hele tijd op belangrijke momenten wel bewegen terwijl hij anders als een lantaarnpaal stond te serveren. Ritme van Wawrinka helemaal naar de klote geholpen. Bah.

Beter vraagt Wawrinka een medical time-out aan. Gewoon om te sarren.

bewerkt door FC-Breda
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof niet dat hij de wedstrijd af gaat maken. Jammer dat er zo toch een schim over Wawrinka's titel gaat komen terwijl hij gewoon stond te bazen.

Schim my ass. Nadal heeft altijd wel iets. Alleen als ie wint, is er ineens niks aan de hand :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites