Juca Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Lisicki :cab: Kom op dushi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Denk dat ze deze game nog wel pakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Die mongool gaat nu nog 2-0 voorstaan in de sets ook :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Beetje meer respect mag opzich wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Mooi hoor BBC aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Murray _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Bartoli en Andy Murray :r :r :r Nu hebben we alles gehad, opdoeken dat toernooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Winst verwachtte ik wel, 3-0 absoluut niet. Netjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Eindelijk Murray :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Heerlijk hoor idd, nice dat Murray eindelijk Wimbledon wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Bartoli en Andy Murray :r :r :r Nu hebben we alles gehad, opdoeken dat toernooi Ik ben blij dat ik beide finales gemist heb iig :r nederlaag voor het tennis hoor dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Haase atm bezig in Kitzbuhel. Halve finale tegen Granollers, eerste set 6-7 verloren, net tweede gepakt met 6-3. Mocht hij finale halen, kan hij het toernooi voor derde keer op rij winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Bartoli stopt met tennissen. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik vind 't zielig voor d'r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Pfffff, speel momenteel toernooitje (HE3), 20.45 begonnen aan wedstrijd, 23.45 klaar(3de set super-tiebreak). Begon zeer sterk, 5-1 voor in no-time (13 aces;c). Laat tegenstander terugkomen tot 5-4 en pak dan de set 6-4. Krijg ineens buikpijn joh, nog nooit gehad. Toch 2-0 voorkomen, maar werd steeds misselijker. Werd meteen teruggebroken en werd uiteindelijk tiebreak. 7-5 verloren, slechte tiebreak gespeeld. Derde set gelukkig super-tiebreak, kreeg steeds kotsneigingen etc. 9-10 achter in tiebreak, en maak een van me mooiste volleys ooit, 10-10, 11-11, 12-12, 13-13, 14-14, 15-15 en verlies 'm uiteindelijk 15-17 :-D Gekste wedstrijd ooit, wel moeten kotsen na afloop maarja, weer 2 kilo lichter zullen we maar zeggen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Als Gulbis gewoon had gewonnen stond ik eerste van heel Scorito:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 (bewerkt) Als Gulbis gewoon had gewonnen stond ik eerste van heel Scorito:( Ik heb ook een scorito ingevuld, maar ben totaal geen volger.. mini-leagueje doen? Zo eens mijn scores bekijken.. mmmm, Verdasco 5-setter verloren, 3 mensen van me gewonnen, rest moet nog.. 26 augustus 2013 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Tot nu toe 2 die er uit zijn op mijn Scorito. Verdasco en Gulbis. Laatstgenoemde had ik als captain, dus dat is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Gulbis is zo wisselvallig als de pest, dus zijn nederlaag vind ik nu niet echt een verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2013 Del Potro verloren.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Del Potro :( had na Wimbledon wel wat meer van hem verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Nadal _O_ Wat een beestenpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Wawrinka gooit Murray er ff in 3 sets uit. Toe maar, hopelijk nu weer een knal finale tussen Djokovic en Nadal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Schitterende prestatie van Wawrinka. Had het wel lichtjes zien aankomen, alleen niet in drie sets natuurlijk. Ben benieuwd wat hij kan tegen Nole, hopelijk pakt hij z'n revanche voor eerder dit jaar in Melbourne, waar hij toen al móest winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Wawrinka weer lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten