Juca Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 Murray moet nu wel zn eerste winnen dus ben voor hem. Pff mist hij zo een grote kans op een set punt. Schreeuwt er ook nog een of ander gek wijf erdoorheen. Volgens mij had ie daar last van - - - Updated - - - Ligt het aan mij of is die Djoko hartstikke moe ? :cab: Die viel 3 keer bijna in 1 rally Het ligt niet aan jou, Djoko oogt vermoeid. Niet alleen bij vallen, maar ook zijn slagen zelf. Niet zo veel power als hij normaal in zijn slagen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 Eindelijk zeg. :cab: Heerlijke eerste set gezien. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 Dit wordt straight sets : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 (bewerkt) Djoko komt vanaf *0-4 in de 2e set wat beter in zijn ritme, groundstrokes gaan vele malen beter. Murray zie ik dit nog wel weg choken als Djoko dit vol kan houden. Vermoeid was hij iig niet, was de harde wind waardoor het echt lastig werd om goed te timen. 10 september 2012 bewerkt door Alovenac Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 Is het geen tijd voor een dak? Of 'hoort' wind bij het tennis? Hoop trouwens dat Djokovic nog weet terug te komen, nu iig een break te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 (bewerkt) Kan niet slapen, zit te kijken. Wat een zieke 5e set zeg :| Jammer dat Djoko niet meer kan lopen, Murray gaat winnen. Kga mooi pitten, geloof het wel. 11 september 2012 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Murray heeft 2x geluk gehad deze pot. Dat Djoko zo slecht begon en dat hij op het laatst niet meer kon lopen. 3e en 4e set werd hij helemaal omver geblazen door Djokovic. Amerikaans publiek heeft voor mij ook afgedaan hoor, Djokovic uitfluiten tijdens zijn blessurebehandeling bij 2-5*, slechte timing dat wel. Maar hij liep al 2 games niet meer. Verder had ik precies hetzelfde gedaan, laat Murray maar even nadenken over zijn 'mogelijke' laatste game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Ik ben midden in de vierde set gaan slapen. Zonde wel, want wat een heerlijke match gezien. Straks toch maar even de vijfde set ergens bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Geluk gehad ja dat hij beter begon en dat ie op het einde Djoko helemaal kapot had gespeeld. :cab: Wat Djoko dan op 't einde doet is onsportief en dat jij ook zulk onsportief gedrag zou vertonen doet daar niks aan af. Wel een heerlijke pot trouwens. _O_ Heb em gewoon lekker afgekeken hoor. Ik vond het niet per se onsportief, je zag dat hij aan alle kanten kramp had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Geluk gehad ja dat hij beter begon en dat ie op het einde Djoko helemaal kapot had gespeeld. :cab: Wat Djoko dan op 't einde doet is onsportief en dat jij ook zulk onsportief gedrag zou vertonen doet daar niks aan af. Wel een heerlijke pot trouwens. _O_ Heb em gewoon lekker afgekeken hoor. Nou kapot gespeeld valt ook wel mee hoor, Murray is gewoon geen tennisser waar je voor naar het stadion komt. Alleen maar alles terugbrengen, zonder een punt te willen maken. Als Djoko fit was, hij had gewonnen. En onsportief? Iedereen zou hetzelfde doen. Je laatste redmiddel aangrijpen om een GS te winnen. Murray doet niet anders, blessures faken etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Iemand is hier kennelijk gefrustreerd. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 http://www.nu.nl/sport/2907684/tien-procent-kans-we-zwitsers-verslaan.html Echte sporters hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 Ik acht de kans nog kleiner dan tien procent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 Oh ja zeker, zeker met de instelling om liever niet tegen Federer te willen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Hallo allemaal, Ik heb een pool georganiseerd op Scorito.com voor de Australian Open 2013 en wil eens even polsen of daar onder de tennisliefhebbers hier animo voor is. Het spel werkt eenvoudig: - Stel een team samen van 8 spelers - Voorspel vanaf de vierde ronde de wedstrijden Aanmelden kan tot uiterlijk zondag 13 januari onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 Haase in de eerste ronde tegen Murray en Bertens misschien in de tweede ronde al tegen Kerber (5).:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Hallo allemaal, Ik heb een pool georganiseerd op Scorito.com voor de Australian Open 2013 en wil eens even polsen of daar onder de tennisliefhebbers hier animo voor is. Het spel werkt eenvoudig: - Stel een team samen van 8 spelers - Voorspel vanaf de vierde ronde de wedstrijden Aanmelden kan tot uiterlijk zondag 13 januari onder deze link. Zuur dat ik dit bericht nu pas lees :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Nou, meteen even Maria meegepakt vannacht. Lekker vlotjes door met twee keer 6-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Jammer dat er alle nederlanders er al uit zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Nou, meteen even Maria meegepakt vannacht. Lekker vlotjes door met twee keer 6-0. Serena doet het vandaag ook weer met 6-0 6-0, terwijl ze na drie of vier games door haar enkel heen klapt. Typische eerste rondes bij de vrouwen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 wat een wedstrijd nu Simon-Monfils _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 De 1st serve van beide mannen stellen nu ook helemaal niets meer voor. Ze zitten er helemaal doorheen. Geweldige match hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Helemaal kapot ja Net een rally van 47 shots :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 71 bij Simon en Monfils : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Wawrinka :cab: 2-5 voor in set 2 en nog 7-5 verliezen, knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten