Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Murray moet nu wel zn eerste winnen dus ben voor hem.

Pff mist hij zo een grote kans op een set punt. Schreeuwt er ook nog een of ander gek wijf erdoorheen. Volgens mij had ie daar last van

- - - Updated - - -

Ligt het aan mij of is die Djoko hartstikke moe ? :cab: Die viel 3 keer bijna in 1 rally

Het ligt niet aan jou, Djoko oogt vermoeid. Niet alleen bij vallen, maar ook zijn slagen zelf. Niet zo veel power als hij normaal in zijn slagen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djoko komt vanaf *0-4 in de 2e set wat beter in zijn ritme, groundstrokes gaan vele malen beter.

Murray zie ik dit nog wel weg choken als Djoko dit vol kan houden.

Vermoeid was hij iig niet, was de harde wind waardoor het echt lastig werd om goed te timen.

bewerkt door Alovenac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murray heeft 2x geluk gehad deze pot.

Dat Djoko zo slecht begon en dat hij op het laatst niet meer kon lopen.

3e en 4e set werd hij helemaal omver geblazen door Djokovic.

Amerikaans publiek heeft voor mij ook afgedaan hoor, Djokovic uitfluiten tijdens zijn blessurebehandeling bij 2-5*, slechte timing dat wel. Maar hij liep al 2 games niet meer. Verder had ik precies hetzelfde gedaan, laat Murray maar even nadenken over zijn 'mogelijke' laatste game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geluk gehad ja dat hij beter begon en dat ie op het einde Djoko helemaal kapot had gespeeld. :cab: Wat Djoko dan op 't einde doet is onsportief en dat jij ook zulk onsportief gedrag zou vertonen doet daar niks aan af.

Wel een heerlijke pot trouwens. _O_ Heb em gewoon lekker afgekeken hoor.

Ik vond het niet per se onsportief, je zag dat hij aan alle kanten kramp had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geluk gehad ja dat hij beter begon en dat ie op het einde Djoko helemaal kapot had gespeeld. :cab: Wat Djoko dan op 't einde doet is onsportief en dat jij ook zulk onsportief gedrag zou vertonen doet daar niks aan af.

Wel een heerlijke pot trouwens. _O_ Heb em gewoon lekker afgekeken hoor.

Nou kapot gespeeld valt ook wel mee hoor, Murray is gewoon geen tennisser waar je voor naar het stadion komt. Alleen maar alles terugbrengen, zonder een punt te willen maken. Als Djoko fit was, hij had gewonnen.

En onsportief? Iedereen zou hetzelfde doen. Je laatste redmiddel aangrijpen om een GS te winnen. Murray doet niet anders, blessures faken etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb een pool georganiseerd op Scorito.com voor de Australian Open 2013 en wil eens even polsen of daar onder de tennisliefhebbers hier animo voor is. Het spel werkt eenvoudig:

- Stel een team samen van 8 spelers

- Voorspel vanaf de vierde ronde de wedstrijden

Aanmelden kan tot uiterlijk zondag 13 januari onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb een pool georganiseerd op Scorito.com voor de Australian Open 2013 en wil eens even polsen of daar onder de tennisliefhebbers hier animo voor is. Het spel werkt eenvoudig:

- Stel een team samen van 8 spelers

- Voorspel vanaf de vierde ronde de wedstrijden

Aanmelden kan tot uiterlijk zondag 13 januari onder deze link.

Zuur dat ik dit bericht nu pas lees :(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites