Fabian. Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Vanavond pas werken, zit nu tennis te kijken, maar Federer heeft het heel lastig tegen Djokovic. Djoko is dan ook wel een beetje in vorm he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Djoko is dan ook wel een beetje in vorm he :cab: Heb er verder niet veel van gezien, maar vandaag staat die inderdaad wel aardig te tennissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Heb er verder niet veel van gezien, maar vandaag staat die inderdaad wel aardig te tennissen. Ik doelde ook op vandaag hoor. Zit toevallig te kijken, volg het meestal niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Dit is gewoon echt fantastisch wat Djokovic laat zien. Hier kan niemand van winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Deze 3e set is wel fantastisch van beide kanten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Klopt, hopelijk krijgen we nog 2 van die sets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Nu lijkt het toch wel gedaan helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Helaas afgelopen, maar Djokovic de terechte winnaar vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 AO met hun rare regeling. Vannacht zijn er drie partijen gespeeld en komende nacht maar 1... Zet toch gewoon beide halve finales bij de mannen op dezelfde dag zoals elk ander GS. Nu Heeft Djokovic een dag meer rust dan de winnaar van Raonic/Murray. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Kerber _O_ Verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 AO met hun rare regeling. Vannacht zijn er drie partijen gespeeld en komende nacht maar 1... Zet toch gewoon beide halve finales bij de mannen op dezelfde dag zoals elk ander GS. Nu Heeft Djokovic een dag meer rust dan de winnaar van Raonic/Murray. spelers hebben recht op ngeveer evenveel rust voor hun volgende wedstrijd, niet zo heel raar dus. Enige is dat het voor de mannen 2 en 3 is :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Als de spelers evenveel recht hebben op rust zouden ze de mannen juist samen moeten zetten hè ;) Murray trouwens :-D Ik denk dat ik de partij maar ga afzetten na set 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Murray raakt echt geen bal idd ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Toch nog een leuke 2e set Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Del Potro gaat het weer proberen _O_ wat een blessureleed heeft die man gekend zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Als de spelers evenveel recht hebben op rust zouden ze de mannen juist samen moeten zetten hè ;) Murray trouwens :-D Ik denk dat ik de partij maar ga afzetten na set 1. Met minimaal 2 dagen. Al hadden ze de mannen ook samen kunnen doen op de tweede dag volgens mij, maar ik zie het ook op andere grand slams. Ondertussen in de Fed Cup Nederland gewoon weer met 1-0 voor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Ik weet niet of iemand toevallig nu de Fed Cup kijkt, maar Nederland - Rusland nu. En man man man, wat doet Hogenkamp het goed tegen Koeznetsova _O_ Nu in de 3e set staat het 6-6 en ze zijn al 3 en een half uur bezig haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Die dames zijn raar, normaal bakken ze er niets van, maar in de Davis Cup maken ze het toppers lastig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Lekker hoor, ze wint gewoon. Derde set met 10-8 _O_ (in games, niet tiebreak dus) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Zat er dik in als ze Kuznetsova tegen Bertens opstellen. Helden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 (bewerkt) Maria Sjarapova is positief getest bij een dopingcontrole. Ze testte tijdens de Australian Open in januari positief op het middel meldonium. Dat maakte de 28-jarige Russin maandag bekend tijdens een persconferentie in Los Angeles. Meldonium is een middel dat ook gebruik wordt om hartproblemen te bestrijden. Het middel staat sinds 1 januari van dit jaar op de dopinglijst, omdat meldonium het uithoudingsvermogen bevordert. 'Hopelijk krijg ik nog een kans' "Ik heb een grote fout gemaakt. Op deze manier wil ik mijn loopbaan niet beëindigen. Hopelijk krijg ik nog een kans om te spelen", aldus Sjarapova, die afgelopen week het nieuws van de tennisfederatie ITF te horen kreeg. De vijfvoudig grandslamkampioen gebruikte op doktersadvies het medicijn al tien jaar, maar was naar eigen zeggen niet op de hoogte van de aangepaste regels van het WADA. Sjarapova is de nummer zeven van de wereld en komt momenteel vanwege een blessure aan de linkerarm niet in actie. Andere atleten De Russische wielrenner Eduard Vorganov en de Oekraïense biatlete Olga Abramova werden dit jaar ook al betrapt op het gebruik van meldonium. Artsen in de Verenigde Staten en landen aangesloten bij de Europese Unie mogen het niet voorschrijven omdat het nog niet als medicijn is geregistreerd. In Oost-Europa wordt het veel gebruikt tegen hartfalen of pijn in de borst bij inspanning. :( 7 maart 2016 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Het kan toch niet zo zijn dat zulke topsporters niet op de hoogte zijn van veranderingen op de dopinglijst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Het kan toch niet zo zijn dat zulke topsporters niet op de hoogte zijn van veranderingen op de dopinglijst? Waarom niet? Het zijn mensen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Waarom niet? Het zijn mensen... De coaches/het management van Sharapova weet dat ze dat medicijn gebruikt. Dan is het toch ook jouw taak om op de hoogte te blijven van de veranderingen op de dopinglijst en hierop in te spelen? Dat een sporter zelf er niet mee bezig is kan ik enigszins begrijpen, maar voor het management is dit toch belangrijk. Ik neem tenminste aan dat de ITF veranderingen op de dopinglijst bekend maakt. Als dat niet zo is, is het een grote schande van de ITF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Inderdaad spijtig, mij ga je niet vertellen dat Serena niet aan de doping zit, die heeft meer spieren dan een sportman die 3 kilo anabole steroïden inneemt per dag. Sjarapova is tenminste vrouwelijk. Serena moet je gewoon bij de mannen laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten