Hwb Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Haha nee, dat viel een beetje samen met de eerste ontdekking dat het andere geslacht toch wel wat te bieden had. Maar toch, Sharapova is qua vrouwen misschien het enige wat ik de buurt kan komen. En dan nog. Federer :love: Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk altijd van Daniela Hantuchova was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Ana Ivanovic in haar jonge jaren:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Vamos Mugu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Muguruza vecht zich knap terug zeg. Staat echt heel goed te tennissen. Edit: Dit is dan wel heel zonde zeg. 11 juli 2015 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Serena _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 :D typisch vrouwentennis die laatste games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Jammer. Williams helaas gewoon te sterk, zal wel haar Grand Slam pakken dit jaar. Misschien ook meteen een mooi moment om te stoppen. Als ze over twee maand de US Open is, is ze zonder twijfel de allergrootste tennisster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Ze had Wimbledon toch al vaker gewonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2015 Hij bedoelt alle Grand Slams in één jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Serena _O_ degoutant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Hij bedoelt alle Grand Slams in één jaar. Ah had het kunnen weten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 degoutant racist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Rojer en Tecau set en een breakie voor :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2015 Prachtige zege voor Rojer en zijn maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Zin in vanmiddag zeg :< Beter haalt Federer zijn niveau van vrijdag, zou echt geweldig zijn. Djokovic valt me echt heel erg tegen dit toernooi, maar zie hem wel ineens verrassen en vanmiddag een wereldpot spelen. Hoop echter dat Federer 'gewoon' wint, is die vent enorm gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Mijn broertje speelt vandaag voor Unibet. Ik heb 20 euro bij hem ingezet op winst voor Federer. Als dat lukt krijg ik 44 euro van hem, anders houdt hij de 20 :P Vond beetje onzinnig om voor 1 weddenschap weer te gaan unibetten... :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Mijn broertje speelt vandaag voor Unibet. Ik heb 20 euro bij hem ingezet op winst voor Federer. Als dat lukt krijg ik 44 euro van hem, anders houdt hij de 20 :P Vond beetje onzinnig om voor 1 weddenschap weer te gaan unibetten... :r Geldt die odd van 2.20 ook voor je vrienden op MU of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Wat een partij, nu al : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Die Joego heeft weer lekker wat verboden middelen erin zitten? Bakt er het hele toernooi niks van en staat nu te spelen als Federer in zijn beste tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Die Joego heeft weer lekker wat verboden middelen erin zitten? Bakt er het hele toernooi niks van en staat nu te spelen als Federer in zijn beste tijd Dus Federer heeft al die tijd verboden middelen gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Het valt mij op dat Federer op de beslissende momenten steeds te laat komt of een onnodige fout maakt, zonde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2015 Ben wel benieuwd naar het aantal gewonnen punten. Volgens mij leidt Federer daarin best ruim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denbirre Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Djokovic is mentaal zo'n sterke speler. Misschien wel de beste ooit. Kon zomaar 2-5 achterstaan en buigt dat om in een 7-6 met goed tot zeer goed tennis tegen een op dat moment zelf goed spelende Federer. Dat kunnen alleen Nole en vroeger Nadal imo. Nu goed, partij kan helemaal omslaan als het 1-1 in sets wordt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Weer zo'n kans en weer niet benut, ja als hij zo door blijft gaan gaat hij nooit winnen van Djokovic... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten