Djordison Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Vet hoor! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Wat een pot zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Mooi applaus voor Djoko hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Wat wordt Stanimal zijn nieuwe positie op de ATP ranglijst?? Stan en Nole trainen ook samen , wat tof zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Fantastische zege van Wawrinka. Wel zuur dat hij nu twee GS-overwinningen heeft, maar dat ze allebei een smetje hebben. Kost mij overigens wel de zege in de Scorito-poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Fantastische zege van Wawrinka. Wel zuur dat hij nu twee GS-overwinningen heeft, maar dat ze allebei een smetje hebben. Kost mij overigens wel de zege in de Scorito-poule. Smetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Ik kijk niet veel tennis maar deze wedstrijd was een reden om het toch iets meer te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Melbourne tegen Nadal met rugproblemen. Parijs nu met Djoko die de dag daarvoor nog halve finale speelde. Overigens denk ik dat hij in beide gevallen anders ook een serieuze kans had gehad. Maar het beeld is nu wellicht toch een beetje dat hij alleen een GS kan winnen als de toppers niet top zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Melbourne tegen Nadal met rugproblemen. Parijs nu met Djoko die de dag daarvoor nog halve finale speelde. Overigens denk ik dat hij in beide gevallen anders ook een serieuze kans had gehad. Maar het beeld is nu wellicht toch een beetje dat hij alleen een GS kan winnen als de toppers niet top zijn. Ah.. nja Australian Open niks van gezien, dus kan er niet over oordelen, maar als ik hem zag spelen had hij het een andere favoriet ook niet gemakkelijk gemaakt. Vond hem namelijk echt ontiegelijk goed spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Zijn toch geen smetjes zeg :cab: Dag ervoor de halve finale? Anderhalve set bedoel je, dat is voor de meest fitte speler op de court bijna niks. Toonde vandaag ook geen tekenen van vermoeidheid dus daaraan heeft het absoluut niet gelegen. En Stan had ook wel van Nadal zonder rugproblemen gewonnen toen, daar ben ik, als Nadal-fan, van overtuigd. Overigens kon Nadal met zijn rugproblemen de derde set winnen, dus zo'n groot probleem zal het niet geweest zijn hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2015 Haase en Bertens in de halve finales van de Topshelf Open. Leuk dat de Nederlanders in eigen land eens weten te stunten. Ben de afgelopen jaren regelmatig naar Rosmalen geweest om te kijken, maar dit jaar zat het er helaas niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Heb veel potjes gezien op FOX, mooi dat ze zo ver zijn gekomen. Haase helaas gemist vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 juni 2015 Share Geplaatst 13 juni 2015 Haase in drie sets verloren van Mahut, zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 13 juni 2015 Share Geplaatst 13 juni 2015 Monfils speelde ook lekker laks tegen Nadal in Stuttgart. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Genie is het dit jaar he-le-maal kwijt :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Lisicki 27 aces :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 (bewerkt) Lisicki 27 aces :-D Karlovic vandaag in Halle 45 tegen Berdych :cab: Een record schijnbaar zelfs in wedstrijden over drie sets. 19 juni 2015 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Ja die gast is bijna 3 meter, die hoeft alleen maar naar beneden te maaien :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 (bewerkt) Karlovic vandaag in Halle 45 tegen Berdych :cab: Een record schijnbaar zelfs in wedstrijden over drie sets. Daar is toch niets meer tegen te beginnen. Heb je die vent trouwens ooit wel eens een flat backhand zien slaan? Voor de liefhebbers: http://www.scorito.com/tennismanager/wimbledon2015/managers-united-forum?code=3c80f98f-cca5-4f4b-995a-79c532b58471 23 juni 2015 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Zit al klaar : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Vandaag meteen Djokovic. Voor mij de grote favoriet om Wimbledon te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2015 (bewerkt) Ben bang dat Federer vorig jaar zijn laatste kunstje had kunnen flikken. Maar ik zit wel klaar voor zijn wedstrijden natuurlijk. Nu op Fox Sport 2 de herhaling van de finale van vorig jaar. Schakel je in op 5e set 3-3 en breakpoint voor Federer. Nog steeds balen. 29 juni 2015 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Lol nee. Geen kans. Hij mag nog gaan oppassen zelfs vandaag Murray of Federer. Murray heb ik echt heel weinig vertrouwen in. Zag net op de BBC zijn mogelijke route naar de titel. Kan gewoon vanaf de 4e ronde Tsonga, Nadal, Federer en Djokovic krijgen. Koekoek Ik hoop zelf ook Federer hoor, zoals ik al zei tijdens RG. Hopelijk wint hij nog 1 keer Wimbledon om dan zijn afscheid aan te kondigen. Zie dit toernooi voor hem toch een beetje als zijn laatste kans op een GS titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Murray heb ik echt heel weinig vertrouwen in. Zag net op de BBC zijn mogelijke route naar de titel. Kan gewoon vanaf de 4e ronde Tsonga, Nadal, Federer en Djokovic krijgen. Koekoek Vraag me ernstig af of Nadal zo ver gaat komen. Derde ronde bijvoorbeeld Troicki, lastige horde. Bellucci is btw al een relatief zware opponent in de eerste ronde, vooral omdat Nadal vaak een beetje in het toernooi groeit, als ik mij niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Vraag me ernstig af of Nadal zo ver gaat komen. Derde ronde bijvoorbeeld Troicki, lastige horde. Bellucci is btw al een relatief zware opponent in de eerste ronde, vooral omdat Nadal vaak een beetje in het toernooi groeit, als ik mij niet vergis. Ja ach, Nadal. Tijdens het RG dacht iedereen ook dat hij niet ver zou komen. Vervolgens haalde hij ook ´gewoon´ de kwartfinale, waar hij in de eerste set ook zeker kansen had tegen Djokovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten