Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Melbourne tegen Nadal met rugproblemen. Parijs nu met Djoko die de dag daarvoor nog halve finale speelde.

Overigens denk ik dat hij in beide gevallen anders ook een serieuze kans had gehad. Maar het beeld is nu wellicht toch een beetje dat hij alleen een GS kan winnen als de toppers niet top zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Melbourne tegen Nadal met rugproblemen. Parijs nu met Djoko die de dag daarvoor nog halve finale speelde.

Overigens denk ik dat hij in beide gevallen anders ook een serieuze kans had gehad. Maar het beeld is nu wellicht toch een beetje dat hij alleen een GS kan winnen als de toppers niet top zijn.

Ah.. nja Australian Open niks van gezien, dus kan er niet over oordelen, maar als ik hem zag spelen had hij het een andere favoriet ook niet gemakkelijk gemaakt. Vond hem namelijk echt ontiegelijk goed spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn toch geen smetjes zeg :cab: Dag ervoor de halve finale? Anderhalve set bedoel je, dat is voor de meest fitte speler op de court bijna niks. Toonde vandaag ook geen tekenen van vermoeidheid dus daaraan heeft het absoluut niet gelegen.

En Stan had ook wel van Nadal zonder rugproblemen gewonnen toen, daar ben ik, als Nadal-fan, van overtuigd. Overigens kon Nadal met zijn rugproblemen de derde set winnen, dus zo'n groot probleem zal het niet geweest zijn hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haase en Bertens in de halve finales van de Topshelf Open. Leuk dat de Nederlanders in eigen land eens weten te stunten. Ben de afgelopen jaren regelmatig naar Rosmalen geweest om te kijken, maar dit jaar zat het er helaas niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karlovic vandaag in Halle 45 tegen Berdych :cab: Een record schijnbaar zelfs in wedstrijden over drie sets.

Daar is toch niets meer tegen te beginnen. Heb je die vent trouwens ooit wel eens een flat backhand zien slaan?

Voor de liefhebbers: http://www.scorito.com/tennismanager/wimbledon2015/managers-united-forum?code=3c80f98f-cca5-4f4b-995a-79c532b58471

bewerkt door Tomas.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben bang dat Federer vorig jaar zijn laatste kunstje had kunnen flikken. Maar ik zit wel klaar voor zijn wedstrijden natuurlijk.

Nu op Fox Sport 2 de herhaling van de finale van vorig jaar. Schakel je in op 5e set 3-3 en breakpoint voor Federer. Nog steeds balen.

bewerkt door FC-Breda
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol nee. Geen kans. Hij mag nog gaan oppassen zelfs vandaag

Murray of Federer.

Murray heb ik echt heel weinig vertrouwen in. Zag net op de BBC zijn mogelijke route naar de titel. Kan gewoon vanaf de 4e ronde Tsonga, Nadal, Federer en Djokovic krijgen. Koekoek

Ik hoop zelf ook Federer hoor, zoals ik al zei tijdens RG. Hopelijk wint hij nog 1 keer Wimbledon om dan zijn afscheid aan te kondigen. Zie dit toernooi voor hem toch een beetje als zijn laatste kans op een GS titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murray heb ik echt heel weinig vertrouwen in. Zag net op de BBC zijn mogelijke route naar de titel. Kan gewoon vanaf de 4e ronde Tsonga, Nadal, Federer en Djokovic krijgen. Koekoek

Vraag me ernstig af of Nadal zo ver gaat komen. Derde ronde bijvoorbeeld Troicki, lastige horde. Bellucci is btw al een relatief zware opponent in de eerste ronde, vooral omdat Nadal vaak een beetje in het toernooi groeit, als ik mij niet vergis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me ernstig af of Nadal zo ver gaat komen. Derde ronde bijvoorbeeld Troicki, lastige horde. Bellucci is btw al een relatief zware opponent in de eerste ronde, vooral omdat Nadal vaak een beetje in het toernooi groeit, als ik mij niet vergis.

Ja ach, Nadal. Tijdens het RG dacht iedereen ook dat hij niet ver zou komen. Vervolgens haalde hij ook ´gewoon´ de kwartfinale, waar hij in de eerste set ook zeker kansen had tegen Djokovic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites