Denny Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Ik kijk juist bijna alleen maar naar de mannen, niveauverschil is zo groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Woensdag Djokovic - Nadal. Dat die anabolenspanjaard maar even van de baan wordt geveegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Je bent wel fan van die epojoeg? Ben vooral tegen Nadal. Mijn voorkeur gaat ten allen tijden uit naar Federer. Hopelijk wint hij nog 1 keer een Grand Slam en kondigt dan zijn vertrek aan. Zou het mooiste afscheid zijn voor deze legende. Ben alleen een beetje bang dat ie nooit meer een GS gaat winnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Is doping bij tennis ook zo'n ding dan ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Ivanovic aan 't spelen. Genot om naar te kijken hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Jammer dat Muguraza eruit is. Altijd wel leuk om naar te kijken. Nu Tsonga aangezet. Dat vind ik zo een ongelofelijke baas : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 (bewerkt) Muguruza jammer ja. Dan maar alles op Ivanovic (d) Nu Stan :< Goh wat een niveau van Wawrinka weer zeg :cab: :< 2 juni 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Jammer dat Federer eruit is, maar meer dan terecht. Wawrinka speelde een heel beste partij. Federer is eigenlijk geen moment in zijn spel gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Is al bekend om hoelaat Djoko en Nadal vandaag beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 14;00 uur lees ik net [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Dan mis ik het begin :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Is al bekend om hoelaat Djoko en Nadal vandaag beginnen? http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 14;00 uur lees ik net [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Weet niet waar je dat van hebt, maar dat klopt dus niet. Partij volgt na één van de vrouwenduels en begint zeker niet voor 15u30. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Weet niet waar je dat van hebt, maar dat klopt dus niet. Partij volgt na één van de vrouwenduels en begint zeker niet voor 15u30. Dat stond op de site van de nos. Dat leek mij vrij betrouwbaar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Zijn inmiddels begonnen, Djoko heeft de eerste break al te pakken (2-0). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Beide spelers maken er een lekkere (kreun) wedstrijd van :cab: Er wordt veel gezegd over Sjarapova, maar dit gaat ook lekker ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 (bewerkt) Machtig mooi dat spel van Nadal _O_ Niet zo sierlijk als Federer maar o zo veel strijdlust. Ik heb trouwens nog nooit zoveel dropshots gezien als dit jaar op RG :cab: 3 juni 2015 bewerkt door Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Vind Nadal eigenlijk allesbehalve overtuigend spelen. Veel te veel slagen vallen te kort en 't verbaast mij eigenlijk dat ie is teruggekomen van een 4-0 achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Heerlijke eerste set. Nu doorknallen #TeamNovak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Vind Nadal eigenlijk allesbehalve overtuigend spelen. Veel te veel slagen vallen te kort en 't verbaast mij eigenlijk dat ie is teruggekomen van een 4-0 achterstand. Klopt, daarom is het net zo knap. Djoko zit veel beter in de match en toch dwingt Nadal hem nog tot het uiterste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Komaan Ferrer, maak me rijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Klopt, daarom is het net zo knap. Djoko zit veel beter in de match en toch dwingt Nadal hem nog tot het uiterste. Nah lag meer aan Djoko zelf dat die paar makkelijke ballen miste. Denk gewoon een 3-0 voor Djokovic dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Goh, kan hier gewoon niet naar kijken met dat gekreun. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Die ballen van Nadal vallen inderdaad wel kort allemaal. Djoko gelijk breken en het is klaar denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten