Ivoo Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Merk je niks van, alleen als je een te strak broekje oid aanhebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Wat ik me nou altijd afvraag bij het kijken naar tennis: Die ballen die ze onder hun rokje of in hun broekzak stoppen... Is dat nou niet irritant bij het bewegen? Lijkt me dat het je bewegingsvrijheid iets beperkt. Sterker nog, ik speel juist liever met een bal in me zak dan dat ik lege zakken heb. Zo'n bal weegt niets en beweegt simpel mee. Sinds kort maar weer gaan trainen. Eerst trainde ik onder Martin Verkerk maar ik krijg nu les van Christian uit Spanje. Dat terwijl ik slechts een 7 a 8 ben. Binnenkort maar weer eens wat toernooitjes spelen, competitie was dit jaar op zaterdag. Kwam me heel slecht uit en dus kon ik maar 2 keer max meedoen. Dan zeg ik liever af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Voor de liefhebbers heb ik een pouletje voor Roland Garros op Scorito gemaakt: http://www.scorito.com/tennismanager/rg2015/managers-united?code=c48007cb-3bb4-42ad-b557-3a5f13d8b5ea [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=508]rich ruzzian[/MENTION]; [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; @Tomas. [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Haha [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; ik had ook al een pouletje aangemaakt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Bouchard en Ivanovic :< Muguruza, Wozniacki en Sharapova natuurlijk ook :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Zijn er nog tennissers onder ons? Iemand die weet wanneer de ratings voor het nieuwe jaar worden opgebouwd? Pas in januari ofzo toch? Volgens mij tennist [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; o.a. toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Zijn er nog tennissers onder ons? Iemand die weet wanneer de ratings voor het nieuwe jaar worden opgebouwd? Pas in januari ofzo toch? Volgens mij tennist [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; o.a. toch? Jep. Ratings worden als ik het goed heb rond december bepaald. Heeft te maken met inschrijving van competitie teams volgens mij. Zaterdag alweer laatste competitieronde. Vorig jaar gepromoveerd naar eredivisie zaterdag en zijn al twee weken veilig. Laatste keer dus meespelen in lager teampje om die hopelijk kampioen te laten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Jep. Ratings worden als ik het goed heb rond december bepaald. Heeft te maken met inschrijving van competitie teams volgens mij. Zaterdag alweer laatste competitieronde. Vorig jaar gepromoveerd naar eredivisie zaterdag en zijn al twee weken veilig. Laatste keer dus meespelen in lager teampje om die hopelijk kampioen te laten worden. Nice, wat speel je? HD of GD 17+? En wat sta je qua rating? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Nice, wat speel je? HD of GD 17+? En wat sta je qua rating? Gewoon heren, gemengd is kut (d) Sta nu volgens mij allebei rond de 2,6/2,7 oid. Vorig jaar na competitie hoog genoeg om dit jaar 2 te zijn, maar daar helemaal geen zin in ivm toernooien. Hier in zuiden maar 2 toernooitjes die je kunt spelen als 2 en stuk of 10 die tot en met 3 gaan, dus toen 2x wat puntjes weggegeven zodat ik weer 3 op pasje kon zijn. Wat speel jij dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Gewoon heren, gemengd is kut (d) Sta nu volgens mij allebei rond de 2,6/2,7 oid. Vorig jaar na competitie hoog genoeg om dit jaar 2 te zijn, maar daar helemaal geen zin in ivm toernooien. Hier in zuiden maar 2 toernooitjes die je kunt spelen als 2 en stuk of 10 die tot en met 3 gaan, dus toen 2x wat puntjes weggegeven zodat ik weer 3 op pasje kon zijn. Wat speel jij dan? Haha ja toernooien in de 2 zijn echt spaarzaam, in de 3 wordt het ook al lastig, heeft een maat van mij ook last van. Ik sta nu 6,4 ofzo. Pas sinds een jaar echt 'serieus' (als in wekelijks) aan het tennissen. Voorheen deed ik het alleen in de zomer 3 maanden en dan weer 9 maanden niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2015 Paar jaar geleden gestopt met tennis. Vond die ratings altijd zo kut hè, hadden mijn teamgenoten net een wedstrijd gespeeld en begonnen ze meteen weer over de gevolgen voor de rating. Zou er wel voorstander van zijn om dat gewoon van Internet af te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Heb het nu aanstaan op NPO1, ziek potje tussen Schiavone en Kuznetsova. 6-7 7-5 8-8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Paar jaar geleden gestopt met tennis. Vond die ratings altijd zo kut hè, hadden mijn teamgenoten net een wedstrijd gespeeld en begonnen ze meteen weer over de gevolgen voor de rating. Zou er wel voorstander van zijn om dat gewoon van Internet af te halen. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik ken ook serieus mensen die bij voorbaat al een wedstrijd opgeven omdat ze denken dat ze gaan verliezen en hun rating dus achteruit zal gaan :cab: :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik ken ook serieus mensen die bij voorbaat al een wedstrijd opgeven omdat ze denken dat ze gaan verliezen en hun rating dus achteruit zal gaan :cab: :-D Klopt, zijn jammergenoeg veel van dat soort mensen. Systeem in België is 100x beter. Moet je een x-aantal wedstrijden winnen om een klasse omhoog te gaan en krijg je dus punten per overwinning als ik het goed herinner. Sowieso in België veel chiller. Toernooien gaan daar meestal over 2 weken, stuk hoger prijzengeld en qua sfeer gewoon stuk leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 mei 2015 Share Geplaatst 29 mei 2015 Genie naar Rosmalen komende maand :love: Even kaarten bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Straks Goffin :< Kijk ook wel uit naar Sock - Coric, laatstgenoemde vind ik echt een toffe spelertje, groot talent ook. Mag wel hopen dat ie wint van Sock in de 4e ronde van RG past niet :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Wat een punt net zeg, van Kyrgios:r. Een beetje hetzelfde als wat hij vorig jaar bij Nadal flikte geloof ik. Een bal die achter hem belandt, waarna hij hem tussen zijn benen door over Murray heen slaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Tsonga _O_ Hoop echt dat hij nog eens een grand slam wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2015 Team Federer represented.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Wat heb ik een hekel aan die arrogante Nadal zeg. Typetje C. Ronaldo. Hele tijd in aanloop naar toernooi zeggen dat hij zo slecht in vorm is bla bla blessure bla bla. Vervolgens gewoon geen set verliezen in eerste 3 rondes ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Heerlijke pot tussen Williams en Azarenka nu. Azarenka op een gegeven moment 6-3 4-2 voor, maar Williams vocht sterk terug. 3e set al een break en een re-break gehad. Nu 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Wat heb ik een hekel aan die arrogante Nadal zeg. Typetje C. Ronaldo. Hele tijd in aanloop naar toernooi zeggen dat hij zo slecht in vorm is bla bla blessure bla bla. Vervolgens gewoon geen set verliezen in eerste 3 rondes ;e Nadal heeft in tegenstelling tot voorgaande jaren geen enkel voorbereidingstoernooi op gravel gewonnen. Dan kan je best concluderen dat Nadal in mindere vorm zit, toch om de echte toppers zoals Djokovic en dergelijke te verslaan, maar nog steeds wel sterk genoeg is om drie mindere goden te verslaan. ;) Sinds zijn overwinning van vorig jaar hier heeft Nadal volgens mij maar 1 keer gewonnen van een speler uit de top 10 :cab: Al ben ik er wel van overtuigd dat Nadal hier beetje bij beetje weer naar z'n beste vorm groeit en vervolgens wederom 'zijn' Coupe des Mousquetaires pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Nishikori is toch ook sterk gegroeid het afgelopen jaar zeg. Tsonga staat trouwens uitstekend te spelen tegen Berdych :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Wow, Sharapova er nu al uit. Stond ook wel heel erg slecht te slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Ik kijk persoonlijk liever naar het vrouwen tennis dan naar de heren hoor. Bij de mannen is er nauwelijks sprake van verrassingen, waar het bij de vrouwen juist regent van de verrassingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten