Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Zawisza:

Dat snap ik ook, maar als je clubliefde hebt, probeer je iig een halve dag vrij te nemen. En mij ga je niet zeggen dat niemand van de harde kern geen vrij kon krijgen. Dan sta je als groep gewoon voor schut

Geen idee waarom zij er niet warren. Niets te vinden waarom ze deze wedstrijd hebben geboycot 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel wedstrijden bezocht: Veel

Welke landen bezocht: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Italië, Slovenië, Oostenrijk, Zweden

Favoriete club bezocht: Hammarby, Inter, BVB, Standard

Favoriete wedstrijd bezocht: Lille - Monaco. 4-3!  

Spannendste wedstrijd bezocht: Ljulbjana - St Gheorge  (beslist door penalties)

Mooiste stadion bezocht: San Siro

Saaiste wedstrijd bezocht: Koln - Gladbach 0-0

Slechtste wedstrijd bezocht:  Wolfersberger AC - Sturm Graz

Meeste doelpunten gezien: 7, Lille-Monaco

Club met de beste sfeer:  Hammarby, Inter, BVB. 

In Maart staat Valencia op de planning. Ook veel zin in.

Verder wil ik nog graag naar Gladbach, Royale Union, Schalke en Bochum

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker lijstje hoor @cimbomcu , in Valencia natuurlijk wel eventjes naar het Ciutat de Valencia gaan. Lille vond ik persoonlijk trouwens een behoorlijk saaie vinck. Al maakt zo'n 4-3 natuurlijk veel goed. 

Als je nog eens iemand zoekt voor een potje in het buitenland dan app je mij maar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Zawisza:

Gewoon geen zin gok ik. Zo ver is Charleroi ook niet namelijk, maar goed

Kan niets vinden ook niet op de socials etc. Normaal gaan ze met eigen bus die stond er ook niet bij de info voor de uitwedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-2-2024 om 12:48 zei Christian.:

Lekker lijstje hoor @cimbomcu , in Valencia natuurlijk wel eventjes naar het Ciutat de Valencia gaan. Lille vond ik persoonlijk trouwens een behoorlijk saaie vinck. Al maakt zo'n 4-3 natuurlijk veel goed. 

Als je nog eens iemand zoekt voor een potje in het buitenland dan app je mij maar 

Mn droom is nog thuiswedstrijd Galatasaray, ga je mee? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder het mom van beter laat dan nooit. Vorige week (weer) de Boedapestdeeby bezocht met @Djurovski. Resultaat zat niet mee, 0-5 voor Fradi, maar een geweldige sfeer bij de wedstrijd en een mooi weekendje gehad. 

IMG_20240226_191812_880.thumb.jpg.1414632d4d8145d6aa2da28d44f548c2.jpg

FB_IMG_1708960339138.thumb.jpg.ee4239cd47f75ba87647d6744cb42477.jpg

FB_IMG_1708905428671.thumb.jpg.526056ad0997b1f8e36ec8cdc29f4db7.jpg

FB_IMG_1708930476302.thumb.jpg.318feeb904c7e5ed2a5c067c40b6b098.jpg

Over twee weken staat Bayern - Dortmund (in het uitvak) op het programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was veel regen en een waardeloze pot Valencia 1-0 Getafe. Maar wel een prachtig stadion. 

Daarnaast met het bezoeken van een wedstrijd in La Liga, de top 5 competities nu afgevinkt met diverse Bundesliga wedstrijden, Inter - Sassuolo, Lille - Monaco, Crystal Palace - Brentford en nu dus Valencia - Getafe.

valenz.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei cimbomcu:

Het was veel regen en een waardeloze pot Valencia 1-0 Getafe. Maar wel een prachtig stadion. 

Daarnaast met het bezoeken van een wedstrijd in La Liga, de top 5 competities nu afgevinkt met diverse Bundesliga wedstrijden, Inter - Sassuolo, Lille - Monaco, Crystal Palace - Brentford en nu dus Valencia - Getafe.

valenz.jpg

Geweldig stadion he. Bij Staantribune hebben ze een Estadio editie over Metalla. Best wel interessant om te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend weer twee wedstrijdjes in Duitsland meegepakt met @Patje!. Zowel Frankfurt vs Union en Augsburg vs Köln waren prima wedstrijden. Helaas wel een parkeerboete in Frankfurt maar ach je gunt de oostburen ook wat, daarbij was het in Augsburg dan weer makkelijke zat parkeren. De WWK-Arena is trouwens een prachtstadion dat pas enkele jaren oud lijkt. Beide clubs zijn zeker aanraders!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-4-2024 om 22:03 zei putdus:

Hoe kun je aan kaartjes voor Liverpool komen?

Gok dat je voor Liverpool een membership nodig hebt. Dus dan is het:

- membership voor aardig wat pond kopen icm kloten met de wedstrijd.

- overpayen bij een voetbalreizen-bedrijf. Scheelt je de membershipkosten, maar je betaalt wel 2x de prijs van de ticket minstens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei timpy00:

Mensen ervaring met wedstrijd bij Alemannia Aachen?

Ja, Accountje aanmaken en kaarten bestellen. Kunt dan kiezen voor post verzending of afhalen bij de fanshop

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites