Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Homeland

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lijkt toch wel weer een lekker seizoen te worden hoor :<.

[spoiler=S05E02]Die aanslag was dus niet gericht op die gast, maar op Carrie. Benieuwd wie haar dood wil hebben dan. En vervolgens geeft Saul de opdracht aan Quinn om Carrie uit te schakelen :|?

[spoiler=S05E02]Ik vond de serie steeds minder worden, maar de eerste twee afleveringen zijn inderdaad erg sterk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt toch wel weer een lekker seizoen te worden hoor :<.

[spoiler=S05E02]Die aanslag was dus niet gericht op die gast, maar op Carrie. Benieuwd wie haar dood wil hebben dan. En vervolgens geeft Saul de opdracht aan Quinn om Carrie uit te schakelen :|?

[spoiler=SO5E02]Het is moeilijk te zien wie precies de opdracht geeft, maar Saul zou wel meest logische zijn. Wel opmerkelijk als het echt Saul is die de opdracht geeft. Neem aan dat Quinn toch wel moeite gaat hebben met het uitvoeren en het dan uiteindelijk niet doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=begin seizoen 5]Waarom was het zo awkward tussen Saul en Carrie? Wat was er in seizoen 4 ook alweer precies gebeurd waardoor dit zo was? Ff vergeten ;c

Vind 'm lekker hoor. Eppie 2 ook mooi.

[spoiler=s05e02]Carrie probeerde Saul te redden toen hij gekidnapt was, maar Saul gaf expliciet aan dat zij dit niet moest doen. Onder het mom van niet ingeven naar terroristen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=einde s4]Ja, daar had ik ook al aan gedacht, maar dat lijkt me juist een reden voor Carrie om boos te zijn op Saul, terwijl het toch andersom het geval leek.

[spoiler=S05E03]Lekkere weer hoor :< Ben nu wel benieuwd, snap er geen hol meer van waar ze groen licht voor hebben gekregen precies. Lijkt me niet om Carrie te vermoorden... anders had Quinn haar ook wel meteen vermoord neem ik aan. Denk dat het deel uitmaakt van een groter plan in Syrië, ook gezien het feit dat in het gesprek tussen Dar Adal en Saul ze min of meer aangaven die Israeliër voor de gek te houden.

bewerkt door Bruins
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk seizoen is dit weer zeg _O_

[spoiler=S05E04]Goh wat een heerlijke ep. weer zeg. Had al zo'n vreemd gevoel bij die Alison, ook al was daar niet echt een aanleiding voor. Nu is de aanleiding er duidelijk wel :-D. Degene die Carrie dood wil hebben wil Quinn dus ook dood hebben, gaat een leuke collab worden met die twee. Moet wel weer vuurwerk opleveren dit :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites