Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

Boogschieten: Chapeau!

Krijtje: Leuk!

Rest:

Anne-Marie:

“Tja, ik heb de rest het laten verzieken, Ik stond erbij en keek ernaar. Ik verziekte niets, maar deed ook niet mijn best.”

Jawel dames en heren, dit seizoen van Wie is de Mol? telde 2 molacties van de mol! Hoera!

Ik ben het met zwft eens, dit is nu echt Wie is de Giraffe?

Zo beter Koen? Er is gewoon te weinig gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo beter Koen? Er is gewoon te weinig gebeurd.

Kan je ook eigen argumentaties bedenken of alleen die van een ander forum halen? Veel geld uit de pot +minst verdacht = goede mol. Zo simpel is het. Als het je makkelijk wordt gemaakt, so be it, maakt je niet meteen een slechte mol...

Allessandro heeft daarentegen wel een punt dat ze weinig lef heeft getoond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stefan, wat moet jouw mol kunnen? Op tv laten zien dat ze de mol is? Dan kunnen we beter meteen het programma stoppen.

AM was juist een goede mol. De reacties hier zeggen voldoende daarover.

Lees de posts van mij en Stefan nou eens gewoon. En dan echt lezen he. Niet net doen alsof. Dan geef ik, en Stefan eigenlijk ook, daar toch gewoon antwoord op?

Tim was echt héél erg dom in de onderhandelingsopdracht, dat heeft iedereen ook meteen zo laten doen denken dat Liesbeth de mol is XD

Plus dat hij zelf op Liesbeth zat, waardoor iedereen misschien dezelfde mol als hij gaat verdenken. Nog dommer dus.:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat de organisatie bij het Hosti-huis wel enorm belangrijke informatie achterhoudt voor kijker en deelnemer. Voor de kijkers vielen Anne-Marie en Hadewych toen af.

Ik moet zeggen dat dit tekent was voor de groep. Van alle 120 doelnemers ooit, hadden er maar 21 zoiets gedaan. Namelijk de 12 mollen en de deelnemers uit dit jaar:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Juca

Weinig geld opbrengen, nep geld opbrengen (vlak voordat er veel uitgaat juist wel, of claimen (deed AM beide wel goed)), mengen met de groep (deed AM totaal niet), opdrachten moeilijker maken (bijv. krijtje weggooien is een kleine), en kunnen anticiperen op gebeurtenissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge kneusjes. Je kijkt toch voor je plezier :cab: Het is toch goed van een mol dat ze weinig geld in de pot brengt en dat niemand nog zeker is van wie de mol is, dat de laatste jaren wel het geval was. Gewoon spannende en leuke editie. Anticiperen op gebeurtenissen en opdrachten moeilijker maken. Opdrachten bleken anders moeilijk genoeg, gezien het weinige geld in de pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge kneusjes. Je kijkt toch voor je plezier :cab: Het is toch goed van een mol dat ze weinig geld in de pot brengt en dat niemand nog zeker is van wie de mol is, dat de laatste jaren wel het geval was. Gewoon spannende en leuke editie. Anticiperen op gebeurtenissen en opdrachten moeilijker maken. Opdrachten bleken anders moeilijk genoeg, gezien het weinige geld in de pot.

En dit vind ik dus zo mooi 'kneus'. De kwaliteit van de kandidaten was belangrijker voor de lage pot dan de kwaliteit van de mol.

Ze deed niks. Dat vind ik jammer. Overigens zou ik niet weten waarom ik er geen plezier in zou hebben, want ik vind het programma leuk en ik kijk het al jaren (minstens een jaartje of 8). Alleen vind ik Anne-Marie echt een van de minste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat Anne-Marie nou niet echt een goede mol is. ls mol is het niet alleen de taak om geen geld in de pot te brengen, maar ook zoveel mogelijk eruit te halen en dat heeft ze eigenlijk niet gedaan. Historisch lage pot ja, heel leuk, maar zonder Tim in het Hofdi-huis was dit nooit gelukt en zonder deze groep in het algemeen al niet. Zegt al genoeg dat ze bij een aantal opdrachten zegt haar best te hebben gedaan en dat het dan nog gigantisch mislukt, bv bij die trap. Enige mooie was dat met haar gezicht op het geld. Maar er zijn gewoon te weinig manieren om te weten dat zij het is. Tuurlijk is het de bedoeling van het programma dat zo min mogelijk mensen haar verdenken, maar overdrijven kan ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, dat denk ik zelf ook. Maar als die nerdjes die hun 'voorspellingen' gewoon van het WIDM forum halen zeggen Liesbeth. (heb het niet over dit forum hoor, andere waar ik op zit ;) )

Lekker voor al die 'kenners' :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Booyah, toen met die poll hier volgens mij 1 van de 2 die op AM zat. Wel even mindfucked door Tim maar die was toch té. Al had ik van die hints niet heel veel door, op een gegeven moment ga je iedereen verdenken. Die van dat graven had ik wel. Lekker eurotjes op deze manier! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een reactie op iedereen die haar een slechte mol vind.

Waarom zou de mol gaan mollen als het werk voor hem/haar gedaan word?

Ook ik had wel wat meer verwacht, alleen is het de trend van de laatste jaren dat iedereen verdacht wil zijn.

De winnaars van de laatste jaren hadden dat als enigen niet echt vond ik.

Die waren bezig met geld winnen.

Alle andere deelnemers probeerden te mollen, wat het automatisch makkelijker maakt voor een mol om onzichtbaar te blijven.

Dus ik vind haar niet per definitie een slechte mol. Ik wil het eerder op de slechte deelnemers schuiven.

Tim die iets wilde creeeren bijv. Eerder zou dat niet gebeurd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anne-Marie heeft vooral heel veel geluk gehad. De reden dat ze de opdracht voor de onderhandeling zo erg haar best ging doen omdat de pot toch wel leeg zou gaan, vind ik enorme kul. Ja, dan kun je al die opdrachten daarvoor ook wel de ijverige kandidaat uithangen, als de pot toch wel leeg gaat. Als Tim niet zulks idiote gedrag vertoonde dan ging er dus niks uit de pot en had Anne-Marie met de opdracht ervoor gewoon dik geld voor de pot verdiend. Ook de laatste opdracht met het vinden van Liesbeth had ze mijn inziens makkelijk kunnen verzieken, maar het leek wel of ze die laatste 3000 euro er gewoon bij wou hebben.

Statistisch gezien een topmol, eerlijk is eerlijk, maar over geluk heeft ze niet te klagen gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij waren ze bij de laatste opdracht gewoon te laat, maar heeft de avro besloten het geld toch te geven, omdat het anders echt een pot van niets was...

Haha, ja daar dacht ik ook al aan, want op het einde zag je het klokje niet meer terwijl hij daarvoor op 1 minuut nogwat stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij waren ze bij de laatste opdracht gewoon te laat, maar heeft de avro besloten het geld toch te geven, omdat het anders echt een pot van niets was...

Echt totaal niet. Ze wilde die opdracht gewoon voltooien. Net als bij de trap opdracht gaf ze alleen maar goede antwoorden, ze hielt mensen tegen om de toren binnen te gaan en bij de luciferpuzzel deed ze alles goed. Mehh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de tijd zag en zie waar ze heen moeten lopen, betwijfel ik of ze dat echt in die tijd gedaan konden hebben. Je ziet ook daarna niet meer het klokje in beeld. Als het ze op tijd gelukt zou zijn, zou dat klokje echt wel op 5 seconden moeten staan ofzo. Of ze zijn te laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites