Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor mij is William van mijn lijstje af. Dio gaf aan compleet 'mindfucked' te zijn door hem bij de schiet-opdracht. Dio heeft op hem gestemd. Ik denk dat daarom William ook zegt, dat Dio niets heeft gezegd na de executie.

Anne-Marie streep ik vanwege de vliegtuigopdracht weg. Frits is mij te opvallend. Hadewych, Marit en Maarten doen weinig 'mol-achtig'

Verder viel me op dat Liesbeth in het openingsfilmpje toch duidelijk het land inloopt met koffer. Terwijl ze zei op het strand te hebben gelopen en daarna werd ze opgehaald door de auto.(Opdracht 1)

Ik vind Tim opvallend, omdat hij Dio bij de seinopdracht niet corrigeert bij het sturen van de rooksignalen. Liesbeth blijft vanwege die schietopdracht voor mij hoofdverdachte.

Wat tegen haar pleit is dat ze bij de trap opdracht een discussie met Hadewych krijgt over een stap, terwijl de Mol zou weten dat ze er al heel veel vanaf zitten. Dus het lijkt op een poging tot verdacht maken van zichzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Anne-Marie is wel zo godsgruwelijk irritant met haar rothoofd. ;e En die Marit is echt een bitch, die dirigeerde Dio echt alsof hij 3 rangen onder haar stond. :cab: Verder zit ik nog steeds op Liesbeth, met als tweede verdachte evt. Tim.

Wat me opviel is dat Liesbeth, net als in de eerste aflevering als eerste iets zei in de aflevering. Opletten volgende week dus of er een verband in gaat zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij die trap opdracht konden ze toch ook gewoon te veel trappen nemen zodat zij er wel zou komen? :S
Ze konden niet lukraak doorlopen, want ze moesten het antwoord aan Art doorgeven. Dat aantal moesten ze lopen. Bij de laatste vraag konden ze theoretisch de treden gewoon tellen en dat als antwoord geven, al was dat door de vormgeving van de trap niet makkelijk volgens mij.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja bij die test was er ook een vraag over waar de mol sliep en daar kwamen de getallen 2 3 4 en 6 ook langs:P

Dat viel mij ook al op ja. Dit was gisteren trouwens ook al te zien.

Dio eruit dus, begrijp ik. Heb de uitslag zelf namelijk nog niet gezien. Had een leuke theorie verzonnen (niet hier gepost), maar die blijkt dus nu onjuist te zijn. Dio zou daarbij in de finale komen. Al was het sowieso zeker voor mij dat hij de mol niet was.

Ik blijf op Liesbeth inzetten, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=onthullend nieuws van Privé, nee tis niet uitgelekt wie de mol is maar:]Marit zal in de finale zitten volgens Privé, omdat Marit in een interview aangegeven had: 'Toen we in Nederland aankwamen....'. Het gaat om het woordje 'we', want alle afvallers vliegen alleen naar huis, en de 3 finalisten gaan gezamenlijk terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites