Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, maar om aan te geven. Deze serie is zo hypocriet, dat je bijna zou geloven dat de theorieën op de vorige pagina waar zijn... Oftewel, een programma dat mij te veel mindfuckt. Niet dat ik dat erg vind, ik blijf het wel gewoon kijken. Mijn voorgevoel zegt dat William het is, maar ik zit er toch altijd naast:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de eerste aflevering nu nog eens bekeken. Ik las op internet dat het woord/logo 'Tivoli' al eens in beeld kwam en dit heb ik inderdaad op een soort boek gezien, aan het begin van de aflevering ergens. Nu viel me ineens op dat na de motivatie van Tim bij de test (en dus na Frits die opmerkt dat het hij het prima vindt dat hij zwaar wordt verdacht), dat het jaartal 1843 vol in beeld komt. Enig zoekwerk levert op dat Tivoli Gardens, een pretpark in Kopenhagen, opende in 1843.

Nu zoek ik nog een link tussen Tivoli Gardens en één van de deelnemers. Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de site van de avro zelf kun je hem vanaf woensdag 20.30 uur kijken. Dit is echter wel tot de uitslag van de executie. Dus je weet niet wie er afvalt.

Trouwens: Dio is voor mij definitief afgevallen n.a.v. opdracht 1. De persoon die bij het vliegtuig afgezet werd en de envelop opende met het vliegtuig erin, heeft geen bruine vingers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites