Thierryvane Geplaatst 4 december 2016 Share Geplaatst 4 december 2016 Nah, JayJay gaat winnen. Kan haast niet verliezen. Wel heel tof van Bertie btw. Wat een missie. Als eerste afvaller er nog zitten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Terechte finale. Had met een collega een bet gedaan, mochten alle twee 3 deelnemers kiezen als mogelijke winnaar, ik heb Dio en Thomas en hij Bertie, spannond :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Vanaf aflevering één gezegd dat Thomas ging winnen. Al gun ik het Dio meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Dit is trouwens wel echt een tof seizoen. De voorgaande waren zwaar kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Gio is echt een ratje, maar Thomas ook wel. Ik hoop lekker dat boerin Bertie de winst pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Dio is een poes, Thomas wil ik heel graag mogen maar komt eigenlijk gewoon over als een loser dus laat Bertie maar winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Bertie!!! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Bazinnetje hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 Hosternokke! Heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Inmiddels al een flink aantal deelnemers bekend. Anouk Hoogendijk en Marieke Elsinga springen er wel uit wat mij betreft (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Inmiddels al een flink aantal deelnemers bekend. Anouk Hoogendijk en Marieke Elsinga springen er wel uit wat mij betreft (y) Is vandaag Shelly Sterk bijgekomen. Ook niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Brace en Kaj Gorgels doen mee _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 september 2017 Share Geplaatst 9 september 2017 Dat duo Witsche mogen ze wel op een gammel vlotje zetten en in de richting van Australië drukken, wat een irritant kliekje is dat al. "Ja we gaan sowieso niet op elkar stemmen ha ha ha," donder alsjeblieft op zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 september 2017 Share Geplaatst 9 september 2017 Wel toffe deelnemers over het algemeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Wat moest ik trouwens lachen om Lil Kleine zeg. Geeft op en dan met zo een verhaal komen dat hij zoveel geleerd heeft en zichzelf tegengekomen is. Nou volgens mij had hij gewoon een aantal shows die hij moest laten doorgaan en wist hij dit al voordat hij deelnam :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Mijn schoonzus dacht dat 'ie zwaar verslaafd was en daarom terug wilde: hij had van die grote ogen en keek heel wild om zich heen ineens. Was mij niet opgevallen, maar jullie wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Zo kijkt 'ie altijd volgens mij... Kaj en Brace, wat een helden. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Soundos was in widm al irritant. Die lijn zet ze hier voort, bijzonder. Kliekje Witschge vervelend, vind dat ze daae wel een fout mee hebben gehad. Die Roeland is wel een rare vent :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 26 oktober 2017 Share Geplaatst 26 oktober 2017 Dit jaar zitten er wel een aantal figuren tussen hoor. Soundos, Niels. En dan Richard :D wat een droogkloot. Ging zo stuk om dat 'en een paard Niels?'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Verdacht stil in dit topic. Is wel genieten dit seizoen hoor. Niels de lonely boy, Soundos zal nooit meer een zaal vol krijgen, Kay die veranderd van een blaaskalk in een tof persoon, dikke ballen van Joelle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 En dan Roeland, wat is dat een heerlijke vent zeg. Heb je helemaal niets aan, maar ontspringt wel elke keer de dans. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Zelfde voor Soundos. De eerste paar afleveringen waren zoutloos, maar nu wordt het wel geinig ja. Die Froger kan wel ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Wat een spel tot nu toe zeg. De grootste debieltjes overleven het spel, treurig eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2017 Share Geplaatst 19 november 2017 Roeland vind ik echt een eersteklas eikel met zijn neppe gedrag de hele tijd. Kaj heel leuk en Niels kan ik wel om lachen. Jammer dat Danny nu last heeft van zijn arm, want zou zomaar een opgave kunnen worden. Soundos grootste debiel ooit op TV. Hoe ze bij die laatste proef eraf flikkerde :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Soundos idd :D Maar ik geniet van Roeland hoor, die maakt het echt heerlijk smeuïg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten