Fabian. Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ken ik niet. Zullen ongetwijfeld nog wel een aantal 'bekende Nederlanders' volgen waarvan je dat gaat denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Anna Speller, beste chick uit Feuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 De beste natuurlijk bij lange na niet, op zich wel lekker maar niet bijzonder ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Sharon Doorson : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Aardig clubje nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ronnie Flex Sharon Doorson Tim Douwsma Marian Mudder Teske de Schepper Oscar Aerts Sander Janson Amara Onwuka Elle Bandita Kim Lammers Kees van der Spek Wietze de Jager Klaas van der Eerden Danny Ghosen Sandra van Nieuwland Enige die ik ken/mij wat zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Huhu, doet Teske de Schepper mee ja. Wel eens wat van op YT gezien, doet van die vlogs geloof ik. Geen idee hoe ik daar ooit terecht kwam :r. Die lijkt me echt veel te 'lief' voor zo'n Expeditie met al die plannetjes van iedereen. Die Amara Onwuka is die graat magere weervrouw van RTL toch? Die hoeft zich in ieder geval niet druk te maken over te mager worden, dat is ze al. Degenen die mij wat zeggen: Ronnie Flex Sharon Doorson Tim Douwsma Marian Mudder - Baantjer _O_ Teske de Schepper Oscar Aerts Sander Janson - Campinglife :D Amara Onwuka - Graatmagere weervrouw RTL Elle Bandita Kim Lammers - Spits hockeyvrouwen Kees van der Spek Wietze de Jager - DJ bij Qmusic toch? Klaas van der Eerden Danny Ghosen Sandra van Nieuwland - Zolang ze maar niet gaat zingen tijdens de expeditie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Klaas van der Eerden is wel een zieke baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Sander Janson, Kees van der Spek, Klaas van der Eerden en Danny Ghosen. Wat een bazen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ken alleen ronnie, sharon en wietze. Die andere vrouwen zijn ook allemaal lelijk zie ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Sander Janson, Kees van der Spek, Klaas van der Eerden en Danny Ghosen. Wat een bazen _O_ wat is er baas aan Sander Janson? een Campinglife presentator... Die Tess is ook wel lekker, maar wel te belachelijk dat ze die uitnodigen, een youtube-blogster :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 wat is er baas aan Sander Janson? een Campinglife presentator... Die Tess is ook wel lekker, maar wel te belachelijk dat ze die uitnodigen, een youtube-blogster :( Ze is ook zangeres tegenwoordig. Heeft nu een of twee liedjes uitgebracht geloof ik. Maar geen schande als je dat niet weet hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 wat is er baas aan Sander Janson? een Campinglife presentator... Die Tess is ook wel lekker, maar wel te belachelijk dat ze die uitnodigen, een youtube-blogster :( Ik weet wie het is hoor :cab: Denk overigens wel dat er een echte Robinson in hem schuilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 De beste natuurlijk bij lange na niet, op zich wel lekker maar niet bijzonder ofzo Buiten Hannah dan natuurlijk. Maar die speelde een te volwassen rol daar, saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Jaap Jongbloed doet ook mee, is de laatste kandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Buiten Hannah dan natuurlijk. Maar die speelde een te volwassen rol daar, saai. Hannah _O__O_ Zaten nog wel een paar andere lekkere bij, vind deze maar mwah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Tof begin meteen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Leuke aflevering! Lekker ieder voor zich vooralsnog en volgens mij wel een prima groepje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Ligt het aan mij of is deze reclameblok ontiegelijk lang? Lekker format uitgekozen hoor. Vanaf ronde 1 de sterke spelers eruit Tjonge jonge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Ligt het aan mij of is deze reclameblok ontiegelijk lang? Lekker format uitgekozen hoor. Vanaf ronde 1 de sterke spelers eruit Tjonge jonge. Ja, dat krijg je nu direct ;e. Iedereen die ook maar een beetje sterk oogt gaat er nu één voor één uitgetyfd worden. Enige 'redding' voor die gasten is dat andere eiland. Alleen dat weten zij natuurlijk niet. Had nog even de hoop dat degene die weggestemd wordt ook naar dat eiland zou gaan. Maar helaas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Haha die ene zangeres is echt fucking raar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Ik vind haar juist tof :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Vindt het wel leuk format zo. Iedereen denken dat de sterken eruit moeten om het vervolgesn tegen hun op te moeten nemen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Mijn favoriet Kees er direct uit. Stoor me nu al aan Tim Douwsma en Marian Mulder. Ronnie Flex is gewoon zwak. Die drie mogen er uit van mij, of Ronnie moet opeens gaan vlammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Ik vind die Wietze echt ziek irritant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten