Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

[spoiler=.]Jammer dat Juliette naar huis is, leuke meid wel. Loek met z'n vier strootjes, geloof je het zelf? Sfeer wordt niet goed in de hel hoor haha. Toen Vjeze ging vertellen hoe ze iedereen er uit zouden stemmen :-D Wat een held.

Die Nadia vind ik wel een leuke meid trouwens, hoe ze eruit ziet en hoe ze praat.

Ja ze praat lekker sexy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die Nadia had toch al een keer eerder mee gedaan aan zo'n soort programma? Of is dat alleen een dejavu-achtig gevoel van mij haha

Wel heel lekker ja, leukste kandidate die er bij zit wat mij betreft

Ik vind die Nadia echt 20x niks.... Ze heeft nogal een negatieve uitstraling vind ik.

Als er een iemand een negatieve uitstraling was dan was het die Juliette wel, godverdomme dat vond ik nou echt misschien wel de meest irritante kandidaat van alle Expeditie Robinson's bij elkaar, wat een achterlijk wijf echt. Snap ook echt totaal niet hoe iemand haar leuk kan vinden.

bewerkt door De Stroot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die Nadia had toch al een keer eerder mee gedaan aan zo'n soort programma? Of is dat alleen een dejavu-achtig gevoel van mij haha

Wel heel lekker ja, leukste kandidate die er bij zit wat mij betreft

Als er een iemand een negatieve uitstraling was dan was het die Juliette wel, godverdomme dat vond ik nou echt misschien wel de meest irritante kandidaat van alle Expeditie Robinson's bij elkaar, wat een achterlijk wijf echt. Snap ook echt totaal niet hoe iemand haar leuk kan vinden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_schat_van_de_Oranje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ff die k1 filmpjes dan Michael. Remy was altijd eindbaas.

Zijn K1 kwaliteiten staan buiten kijf hoor. Maar ik vind hem in het programma gewoon zo'n irritante vent. Hij fixt alles wel ff, want hij wint bijna altijd, want hij is zo sterk, want hij heeft zo'n winnaarsmentaliteit. Ik kan zulke blaaskaken echt niet uitstaan. Niet zoveel lullen, maar poetsen.

Krijgt niet eens dat hamburgertje weg die faalhaas. En sowieso dat zogenaamd zelfbenoemde leiderschap vind ik ook raar.

Wel prima dat [tekst]Lone[/tekst] weg is. Dat ze de volgende keer die Nadia er maar uitflikkeren :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites