Mvdv Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Beste jaargang ooit, zonder twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Expeditie Robinson Beste jaargang ooit, zonder twijfel. Sowieso. Goeie editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Haha Kees gaat iedereen aan het janken maken Ja mooi :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Haha die Geza, wat een dramaqueen met z'n ik moet Sef wreken. Hij was degene die als eerste zei dat ze niet met Jan naar de finale zouden gaan ondanks hun 'pact', hij was degene die samen met Sef in een keer Geraldine eruit besloot te werken waar Jan als enige zich aan de afspraken hield, en tenslotte was Kees degene die de focus op Sef heeft gelegd. Mja het is het spel, alleen dat trotse geneuzel was wel een beetje teveel eraan. Maar inderdaad wel enorm mooie editie, Kees is niet meer te houden nu :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Winnaar is bekend ;c http://www.dumpert.nl/mediabase/6568524/66837a78/ohnoes_maxim_hartman_verklapt_winnaar_expeditie_robinson.html Ik vind er overigens als een van de weinige Nederlanders geen klap aan :p Die Maxim idd :mrgy: En ook ik vind het niet echt een boeiend programma, helemaal niet nu de winnaar al bekend is :cab: Kees is wel een baas btw. Helemaal los, te mooi was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Goed dat er van alles gezegd is. Mooi ook dat Kees en Hans het weer goed praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Zimra wat een moordwijf is dat :< En iedereen maar denken dat ze zo dom is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Mooi spel blijft het toch zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Hahaha wat was dit dan weer voor actie van Zimra :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Zimra wat een moordwijf is dat :< En iedereen maar denken dat ze zo dom is. Duivelseiland is haar redding geweest. Ze had het anders nooit zover geschopt. Zonde van Geza. Nu volle support op Geraldine_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Nu maar hopen op team Hans/Kees voor de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Nu maar hopen op team Hans/Kees voor de finale. Vrees ervoor als voorstukje zag. Maar hoop er ook op.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Gerrie. _O_ Geza blijft echt een ontzettende baas, wat een kerel is het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Edith Bos _O_ Die mag van mij, als echte Rotterdammert, echt winnen. Ze vaart ook overal lekker tussen door. Als Gerrie et al nu een front gaan vormen, gaat ze nooit gelijk op Edith stemmen maar eerst op de mannen. En die mannen zullen ook nooit op Edith stemmen, mooi dus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Van de mensen die nog overzijn en ook daadwerkelijk Robinson waardig zijn, vind ik Edith echt verschrikkelijk. Elke keer janken als ze weer eens een proef niet wint. Had echt meer van haar verwacht. Maar denk dat Kees, Gerrie en Zimra ofzo in de finale komen, er gaan nog wel wat sterken sneuvelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Idd, hoe vaak ze nou al gezegd heeft dat ze fysiek zo sterk is en dat ze makkelijk zware proeven moet kunnen winnen, maar nog nooit echt iets gewonnen. Wordt er ook een beetje moe van ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Alleen al om dr kont moet Geraldine de finale halen. (d) Doe maar samen met Kees en Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Ik was voor Gerrie, Hans & Geza. Nu Geza eruit ligt, ben ik dus voor Gerrie en Hans. Al zie ik liever Gerrie, omdat ze een mooie innerlijk heeft. #nojoke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Ik was voor Gerrie, Hans & Geza. Nu Geza eruit ligt, ben ik dus voor Gerrie en Hans. Al zie ik liever Gerrie, omdat ze een mooie innerlijk heeft. #nojoke Zij heeft echt heel veel :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Wat was dit dan voor radicale actie van Zimra? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Ik ben voor Gerrie en Edith. Hans is ook nog wel een baasje en Paulien kan ik vanaf het begin al echt NIET uitstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Dat ene shot van Zimra's kont _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Wat was dit dan voor radicale actie van Zimra? :-D Haha terecht en slim juist, Geza wou haar eruit wippen na Paulien. Ik vond Jan vetter dan Geza, Geza was echt te opgefokt en hypocriet. Benieuwd naar aflevering vanavond (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Hans _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Eindelijk Paulien eruit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten