Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Haha die Geza, wat een dramaqueen met z'n ik moet Sef wreken. Hij was degene die als eerste zei dat ze niet met Jan naar de finale zouden gaan ondanks hun 'pact', hij was degene die samen met Sef in een keer Geraldine eruit besloot te werken waar Jan als enige zich aan de afspraken hield, en tenslotte was Kees degene die de focus op Sef heeft gelegd. Mja het is het spel, alleen dat trotse geneuzel was wel een beetje teveel eraan. Maar inderdaad wel enorm mooie editie, Kees is niet meer te houden nu :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnaar is bekend ;c

http://www.dumpert.nl/mediabase/6568524/66837a78/ohnoes_maxim_hartman_verklapt_winnaar_expeditie_robinson.html

Ik vind er overigens als een van de weinige Nederlanders geen klap aan :p

Die Maxim idd :mrgy: En ook ik vind het niet echt een boeiend programma, helemaal niet nu de winnaar al bekend is :cab:

Kees is wel een baas btw. Helemaal los, te mooi was dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de mensen die nog overzijn en ook daadwerkelijk Robinson waardig zijn, vind ik Edith echt verschrikkelijk. Elke keer janken als ze weer eens een proef niet wint. Had echt meer van haar verwacht.

Maar denk dat Kees, Gerrie en Zimra ofzo in de finale komen, er gaan nog wel wat sterken sneuvelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites