Mvdv Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Vind al die tactieken wel mooi, maar blijft zonde dat Lodewijk eruit werd gegooid. Die verdiende meer. En Tess natuurlijk ook, het oog wilt ook wat :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 In ieder geval... Dit is echt de triestigste editie van Expeditie Robinson. Geen van alle overblijvers zijn die 'titel' imo waard. 'Titel' waardig ;e tis maar een waardeloos programmaatje. Wel leuk, maar niet te serieus te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Haha, die eilandraad was wel mooi. Zag die Fatima en Christoph glunderen toen ze hoorde dat Gene de gouden munt voor zichzelf ging gebruiken :p Maar ja, stel dat ze wel goed gegokt hadden dan was Fajah naar huis en werden zij de ronde erna naar huis gestemd. Nu blijven Peggy, Christoph en Fatima gewoon over als Gene en Fajah geen immuniteit winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Ze hadden gewoon op Fatima of Chris moeten stemmen en dan gouden munt op Joke moeten zetten. Maar goed, als als he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 [spoiler=Complot]Als Gene of Joke de volgende proef wint, is het wel gedaan met Fajah. Dan zet die andere gewoon de munt in en Fatima en Chris gaan ook eerder voor Fajah dan voor Peggy. Ze hadden Fajah moeten overhalen, dat was hun enige kans. Sowieso zijn die Belgen niet echt snugger, dat ze vorige ronde een van hun (bijv. die Asian) eruit zouden stemmen zag je al van mijlen ver aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 In ieder geval... Dit is echt de triestigste editie van Expeditie Robinson. Geen van alle overblijvers zijn die 'titel' imo waard. Fajah doet dit jaar meer bijzonders dan die Belgische hoer die hem vorig jaar won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Haha, die eilandraad was wel mooi. Zag die Fatima en Christoph glunderen toen ze hoorde dat Gene de gouden munt voor zichzelf ging gebruiken :p Maar ja, stel dat ze wel goed gegokt hadden dan was Fajah naar huis en werden zij de ronde erna naar huis gestemd. Nu blijven Peggy, Christoph en Fatima gewoon over als Gene en Fajah geen immuniteit winnen. Het was geen gok en ze hadden niet op Fajah moeten stemmen. Joke zei zelf dat de andere dachten dat Gene 2 munten had, als je je dan in Chris en dergelijke verplaatst is het logisch om op Joke te stemmen (met één munt). Dat stemmen op degene met vele munten is in het verleden gebruikt omdat het onverwachts was. Dat was het nu niet, het was Gene of Joke. Die twee hadden dan eigenlijk op Chris of Fatima moeten stemmen, dat is toch gewoon een groep van 3. Zij gebruiken alleen Fajah voor hun plannetjes. Op het moment dat Fajah inderdaad weg was staat die kern van 3 nog gewoon. Het beste was om Fatima weg te stemmen, Chris zou dan blijven (hij heeft nog een appeltje met Fajah te schillen en heeft van die 3 het minst met haar). Het was ook wel mooi geweest als Gene door had gehad dat ze voor Joke zouden gaan, en vervolgens die gouden munt dus zelf niet had ingezet (terwijl Joke dacht van wel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Fajah doet dit jaar meer bijzonders dan die Belgische hoer die hem vorig jaar won. Laat me raden.. Jij bent 13 jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Laat me raden.. Jij bent 13 jaar? Fout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 FAJAH _O_ Degene die het met afstand het meeste verdient. Nu moet ze 'm winnen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Het zou geweldig zijn als Fajah nu wint. Als eerste eruit gestemt en dan ook misschien nog winnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Go Fajah!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Volgende week krijgen we toch pas het eind te zien zoals altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ja klopt vandaag is deel 1 las ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Het is iig te hopen dat Chris niet wint. Echt duidelijk de zwakste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 En niet zulke geile tieten als Fajah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Duidelijk dat Fajah hem gaat pakken! Alleen een beetje jammer dat ze peddelde als een vis op het droge...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Wat een kuteinde Duidelijk dat Fajah hem gaat pakken! Alleen een beetje jammer dat ze peddelde als een vis op het droge...... Nou beter dan Chris iig :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 (bewerkt) Wat een kuteinde Nou beter dan Chris iig :r Die Chris ;e het enige wijf in de finale. Mag toch hopen dat Fajah gewoon wint, zij heeft het gewoon het beste gedaan. 14 december 2012 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Duidelijk dat Fajah hem gaat pakken! Alleen een beetje jammer dat ze peddelde als een vis op het droge...... vraag me af waar je dat uit opmaakt? Dat Peggy wint verwacht ik in elk geval niet meer. EN ik ging stuk om Christophe, hahahahha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 vraag me af waar je dat uit opmaakt? Dat Peggy wint verwacht ik in elk geval niet meer. Het is wishful thinking van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Oke ;) same here :D denk dat Fatima net aan komt, net bovenop staat als een van de andere twee raak gooit. Aangezien PEggy de aflevering afsloot verwacht ik niet dat ze wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Peggy wint wel denkt mijn broertje omdat ze zo enorm glunstert in haar gezicht terwijl ze alles na verteld hoe het gebeurd is. Wel meest saaie aflevering dit in lange tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Ik hoop dat Fajah wint, maar denk dat Cristophe 1x mag gooien en dan meteen raak gooit.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten