MD. Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Wel nice, maar verwacht wel dat ie de proef wint van Fajah. En word een beetje moe van Aagje, en dat gaat dus nog erger worden. Dat wordt dus de eerste afvaller van dat team. Denk ook dat hij wint van Fajah, maar hoop van niet. Vergis je niet, Aagje doet in het kamp niet. Maar ze is wel belangrijk voor het team zolang ze de proeven wint ;) Ik zou die chinees er uit werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Fajah _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 september 2012 Auteur Share Geplaatst 27 september 2012 Doei Olivier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Hihi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Ligt Olivier eruit (ik ben Belg en jullie liggen een aflevering voor ten opzichte van ons)? :whistle: Die Olivier is echt een lul , maar die Fajah vind ik toch ook even erg hoor , verschrikkelijk mens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 Fajah zegt waar het op staat, 100x beter dan die Olivier. Dus heerlijk dit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 september 2012 Share Geplaatst 28 september 2012 Owja, trouwens heerlijke Game of Thrones muziek gisteren _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 september 2012 Share Geplaatst 28 september 2012 Ik heb pas nu de aflevering gezien waarin Olivier er wordt uitgestemd, en gelukkig maar zeg. Wat een eikel die kerel. Ik schaam me echt in de plaats van die vier Belgen, speel toch gewoon het spelletje ipv je bezig te houden met België vs. Nederland. :cab: Mooi iig dat Tess die extra proef kon winnen, lekker wijfje ook trouwens. :< Oh, en Aagje mag stoppen met wenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Net de aflevering van donderdag gezien. Komende donderdag word nog wat :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Pfff lodewijk eruit gestemd, hoop dat hij van Fajah wint dan gaan ze echt wat beleven daar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ik vind al die Belgjes echt stuk voor stuk losertjes. Al is die Minhee wel sterk, maar dat is dan ook een aziaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 oktober 2012 Share Geplaatst 13 oktober 2012 Pff, Lodewijk eruit stemmen. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Tactisch bijzonder sterk, maar of het handig is gezien de proeven is een 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ik had het echt onwijs mooi gevonden als Tess naar Lodewijk en die andere blonde troela (niet Fatima) was gegaan en het hele verhaal had uitgelegd, daarnaast met zn 3en afspreken om Lodewijk z'n hachje te redden en dus dan één van die twee Belgische broertjes er uit stemmen. Vervolgens Lodewijk tijdens de stemming 1 munt in laten zetten en zo'n broertje er dus uitstemmen met z'n 3-en. Surprise mothafucka. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielsie1992 Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ik had het echt onwijs mooi gevonden als Tess naar Lodewijk en die andere blonde troela (niet Fatima) was gegaan en het hele verhaal had uitgelegd, daarnaast met zn 3en afspreken om Lodewijk z'n hachje te redden en dus dan één van die twee Belgische broertjes er uit stemmen. Vervolgens Lodewijk tijdens de stemming 1 munt in laten zetten en zo'n broertje er dus uitstemmen met z'n 3-en. Surprise mothafucka. Dat dacht ik dus ook al... Helaas is Tess niet zo slim als dat ze knap is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Maarja had Lodewijk dat wel geloofd? hij was zo blij met de band die ze met z'n vieren hadden :cab: wat uiteindelijk dus niet zo was ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Tess :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Was te verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Mooi klote, Lodewijk naar huis en waarschijnlijk Tess (:<:<) ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Ja wat een domper. Die Peggy mag ik trouwens ook echt niet. Fajah liet ook dr lieve kant zien, leuk. En zielig voor Lodewijk dat hij moest huilen :( als dat waar is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Fuck Fatima. Wat een lelijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Fuck Fatima. Wat een lelijke speler. Ik vind het ook een lelijke vrouw. Jammer dat een tess naar huis moet want zie haar niet winnen van Fajah. Achteraf blijkt wel dat rood een slechte zet heeft begaan door Fajah eruit te stemmen want zij had nog wel proeven kunnen winnen. Ik zie haar ver komen mits er geen rare complotten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Fatima is de eerste die weg is hoor als ze de samensmelting haalt. Tenzij ze natuurlijk imuniteit wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nilis Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Volgens mij hebben fatima en die andere 2 gewoon express die laatste proef verloren, zodat of tess of fajah eruit is en tess fajah en ruud niet met z'n drieen kunnen samenspannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 (bewerkt) Volgens mij hebben fatima en die andere 2 gewoon express die laatste proef verloren, zodat of tess of fajah eruit is en tess fajah en ruud niet met z'n drieen kunnen samenspannen. Klopt dat denk ik ook, normaal is Fatima erg fanatiek maar ik vond haar op de beelden rustig overkomen, zelfs toen het niet lukte met het pijl en boog schieten. Ik vond het alleen niet zo slimme zet, de spelers van 'Rood' zijn over het algemeen sterke dan Tess behalve joke die lijkt mij zwakker. EDIT: Dan is het qua complotten nog altijd 4-3 (ivm Peggy) en de pokerspelers meer munten hebben dan de Nederlanders. Wel ben ik benieuwd bij welk groepje Ruud en Fajah zich aansluiten want met zijn 2e maken ze geen kans. 19 oktober 2012 bewerkt door Max.V. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten