Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Wel nice, maar verwacht wel dat ie de proef wint van Fajah. En word een beetje moe van Aagje, en dat gaat dus nog erger worden. Dat wordt dus de eerste afvaller van dat team.

Denk ook dat hij wint van Fajah, maar hoop van niet.

Vergis je niet, Aagje doet in het kamp niet. Maar ze is wel belangrijk voor het team zolang ze de proeven wint ;)

Ik zou die chinees er uit werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb pas nu de aflevering gezien waarin Olivier er wordt uitgestemd, en gelukkig maar zeg. Wat een eikel die kerel. Ik schaam me echt in de plaats van die vier Belgen, speel toch gewoon het spelletje ipv je bezig te houden met België vs. Nederland. :cab: Mooi iig dat Tess die extra proef kon winnen, lekker wijfje ook trouwens. :<

Oh, en Aagje mag stoppen met wenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het echt onwijs mooi gevonden als Tess naar Lodewijk en die andere blonde troela (niet Fatima) was gegaan en het hele verhaal had uitgelegd, daarnaast met zn 3en afspreken om Lodewijk z'n hachje te redden en dus dan één van die twee Belgische broertjes er uit stemmen. Vervolgens Lodewijk tijdens de stemming 1 munt in laten zetten en zo'n broertje er dus uitstemmen met z'n 3-en.

Surprise mothafucka.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het echt onwijs mooi gevonden als Tess naar Lodewijk en die andere blonde troela (niet Fatima) was gegaan en het hele verhaal had uitgelegd, daarnaast met zn 3en afspreken om Lodewijk z'n hachje te redden en dus dan één van die twee Belgische broertjes er uit stemmen. Vervolgens Lodewijk tijdens de stemming 1 munt in laten zetten en zo'n broertje er dus uitstemmen met z'n 3-en.

Surprise mothafucka.

Dat dacht ik dus ook al... Helaas is Tess niet zo slim als dat ze knap is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fuck Fatima. Wat een lelijke speler.

Ik vind het ook een lelijke vrouw.

Jammer dat een tess naar huis moet want zie haar niet winnen van Fajah. Achteraf blijkt wel dat rood een slechte zet heeft begaan door Fajah eruit te stemmen want zij had nog wel proeven kunnen winnen. Ik zie haar ver komen mits er geen rare complotten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij hebben fatima en die andere 2 gewoon express die laatste proef verloren, zodat of tess of fajah eruit is en tess fajah en ruud niet met z'n drieen kunnen samenspannen.

Klopt dat denk ik ook, normaal is Fatima erg fanatiek maar ik vond haar op de beelden rustig overkomen, zelfs toen het niet lukte met het pijl en boog schieten.

Ik vond het alleen niet zo slimme zet, de spelers van 'Rood' zijn over het algemeen sterke dan Tess behalve joke die lijkt mij zwakker.

EDIT:

Dan is het qua complotten nog altijd 4-3 (ivm Peggy) en de pokerspelers meer munten hebben dan de Nederlanders. Wel ben ik benieuwd bij welk groepje Ruud en Fajah zich aansluiten want met zijn 2e maken ze geen kans.

bewerkt door Max.V.
Link naar opmerking
Deel via andere websites