Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Band of Brothers/The Pacific

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Heb bij The Pacific vooral een probleem met de acteurs en de verhaallijn. Vind de acteurs behoorlijk zwak en de verhaallijn is verre van goed (verhaallijnen worden gestart en stoppen dan opeens vanuit het niets en er worden hele afleveringen aan iets besteed wat achteraf dus totaal genegeerd word (die aflevering in Australie bijv)). Dit is allemaal best begrijpelijk maar dat maakt de serie toch behoorlijk zwak.

Hoop dat er ooit nog eens zo'n miniserie komt over de russische soldaten bij het oostfront of gewoon over Duitse soldaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er vaak wel moeite mee om in een serie te komen. Vooral met Breaking Bad heb ik dat gehad. Ik heb toen iets van 7 afleveringen mezelf gedwongen om te kijken, maar ik kon er maar niet komen. Hopelijk is dat met The Pacific niet zo. Series over de oorlog kunnen me normaal gesproken wel boeien. Heb laatst een hele documantaire gekeken over hoe Hitler precies aan de macht gekomen is. Bizar eigenlijk wat een geduld die man gehad heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de boxen (Blu-ray) van deze beiden series al een hele tijd in de kast liggen en nu eindelijk begonnen met The Pacific. Daarna zal nog BoB volgen.

Jaloers dat je ze voor het eerst mag zien. Wel de juiste volgorde, BoB is wel echt een niveau hoger dan The Pacific.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van The Pacific had ik al wat losse flarden gezien toen het op TV werd uitgezonden een aantal jaar terug, maar nu echt compleet kijken. Van beiden heb ik ook al het boek gelezen, dus het werd echt tijd om de series serieus te gaan kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk zijn het ook twee totaal verschillende series. BoB is echt gefocust op de broederschap tussen de mannen terwijl The Pacific veel meer gericht is om de gruwelijkheden van de oorlog in de Pacific.

The Pacific is een fijne serie maar je moet er niet met de instelling ingaan dat je een nieuwe BoB gaat kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Vitesse88:

Masters of the Air is begonnen op Apple+. 9 afleveringen, eerste 2 staan online. Wij zitten er direct helemaal in. De intro ouderwets goed, personages waar je me meteen aan hecht. Kan niet wachten op de overige afleveringen.

Jammer dat deze op Apple is. Ik wil hem heel graag zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand dit verder nog gevolgd? Hier gisterenavond het seizoen afgekeken, alleen de docu nog. Laatste 2 afleveringen waren sterk. Overal wat mij betreft een goede serie. Zie veel vergelijkingen met BoB maar het is weer een totaal anders qua ‘speelveld’. Wat mij betreft had er nog wel een aflevering bij gemogen. Zekere aanschaf als dvd box in de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Justin:

Wil 'm graag zien maar heb geen AppleTV en vind nog een extra dienst wel erg duur worden. 

Je kan een gratis proefabonnement nemen voor een week en daarna weer opzeggen, Heb ik ook gedaan. Moet je wel een creditcard of paypal hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rippah:

Je kan een gratis proefabonnement nemen voor een week en daarna weer opzeggen, Heb ik ook gedaan. Moet je wel een creditcard of paypal hebben.

Ja dat heb ik dus allebei (nog) niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites