iJefferd Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik ben Band of Brothers ook weer aan het binnenhalen. Heb ooit eens de originele dvd box in bezit gehad. Maar is tijdens mijn verhuizing helaas verdwenen. Nergens meer te vinden :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Heb bij The Pacific vooral een probleem met de acteurs en de verhaallijn. Vind de acteurs behoorlijk zwak en de verhaallijn is verre van goed (verhaallijnen worden gestart en stoppen dan opeens vanuit het niets en er worden hele afleveringen aan iets besteed wat achteraf dus totaal genegeerd word (die aflevering in Australie bijv)). Dit is allemaal best begrijpelijk maar dat maakt de serie toch behoorlijk zwak. Hoop dat er ooit nog eens zo'n miniserie komt over de russische soldaten bij het oostfront of gewoon over Duitse soldaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Zeker als je met een paar biertjes zit te kijken elke keer. Denk je dat het daar aan ligt :mrg: Maar dan kwamen er opeens weer personages in beeld waarvan je het bestaan niet wist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 The Pacific is dus nogal chaotisch. Mhmm.. Ben benieuwd. Ben namelijk ook die serie aan het binnen harken. Nog nooit eerder gezien namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 't Is vooral dat je aan het begin van de aflevering erin moet komen.. dan gaat het wel wat dat betreft. En je raakt een beetje onzeker als je de volgende ep pas een poos later gaat kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Heb er vaak wel moeite mee om in een serie te komen. Vooral met Breaking Bad heb ik dat gehad. Ik heb toen iets van 7 afleveringen mezelf gedwongen om te kijken, maar ik kon er maar niet komen. Hopelijk is dat met The Pacific niet zo. Series over de oorlog kunnen me normaal gesproken wel boeien. Heb laatst een hele documantaire gekeken over hoe Hitler precies aan de macht gekomen is. Bizar eigenlijk wat een geduld die man gehad heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Geduld was inderdaad een van zijn kenmerkende eigenschappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Heb de boxen (Blu-ray) van deze beiden series al een hele tijd in de kast liggen en nu eindelijk begonnen met The Pacific. Daarna zal nog BoB volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Heb de boxen (Blu-ray) van deze beiden series al een hele tijd in de kast liggen en nu eindelijk begonnen met The Pacific. Daarna zal nog BoB volgen. Jaloers dat je ze voor het eerst mag zien. Wel de juiste volgorde, BoB is wel echt een niveau hoger dan The Pacific. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Van The Pacific had ik al wat losse flarden gezien toen het op TV werd uitgezonden een aantal jaar terug, maar nu echt compleet kijken. Van beiden heb ik ook al het boek gelezen, dus het werd echt tijd om de series serieus te gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 BoB is een heerlijke serie, The Pacific is een tegenvaller zoals hierboven reeds al is aangegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Nouja, het is vooral een tegenvaller als je eerst BoB hebt gezien en daarna The Pacific kijkt met de verwachting dat je een BoB in Azië te zien krijgt. Los van BoB is The Pacific best een goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2015 Inderdaad, om het direct als slecht te bestempelen is wel erg overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Uiteindelijk zijn het ook twee totaal verschillende series. BoB is echt gefocust op de broederschap tussen de mannen terwijl The Pacific veel meer gericht is om de gruwelijkheden van de oorlog in de Pacific. The Pacific is een fijne serie maar je moet er niet met de instelling ingaan dat je een nieuwe BoB gaat kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari Auteur Share Geplaatst 28 januari Masters of the Air is begonnen op Apple+. 9 afleveringen, eerste 2 staan online. Wij zitten er direct helemaal in. De intro ouderwets goed, personages waar je me meteen aan hecht. Kan niet wachten op de overige afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 13 uur geleden zei Vitesse88: Masters of the Air is begonnen op Apple+. 9 afleveringen, eerste 2 staan online. Wij zitten er direct helemaal in. De intro ouderwets goed, personages waar je me meteen aan hecht. Kan niet wachten op de overige afleveringen. Jammer dat deze op Apple is. Ik wil hem heel graag zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Hij is goed, maar van het niveau Pacific. Band of Brothers blijft er met kop en schouders bovenuit steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 februari Auteur Share Geplaatst 25 februari 3 t/m 5 gekeken, poeh met name aflevering 5 erg sterk. Laat wel zien hoe heftig het ook daar in de lucht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart Iemand dit verder nog gevolgd? Hier gisterenavond het seizoen afgekeken, alleen de docu nog. Laatste 2 afleveringen waren sterk. Overal wat mij betreft een goede serie. Zie veel vergelijkingen met BoB maar het is weer een totaal anders qua ‘speelveld’. Wat mij betreft had er nog wel een aflevering bij gemogen. Zekere aanschaf als dvd box in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Wil 'm graag zien maar heb geen AppleTV en vind nog een extra dienst wel erg duur worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rippah Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 21 uur geleden zei Justin: Wil 'm graag zien maar heb geen AppleTV en vind nog een extra dienst wel erg duur worden. Je kan een gratis proefabonnement nemen voor een week en daarna weer opzeggen, Heb ik ook gedaan. Moet je wel een creditcard of paypal hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 1 uur geleden zei rippah: Je kan een gratis proefabonnement nemen voor een week en daarna weer opzeggen, Heb ik ook gedaan. Moet je wel een creditcard of paypal hebben. Ja dat heb ik dus allebei (nog) niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten