Sanel Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 In het algemeen ja. Ik heb BMS ervaren als een serie waarbij je niet hoeft na te denken en alleen maar hoeft te kijken naar de humor erin, ik vond het totaal geen serie met een echte verhaallijn met allemaal cliffhangers en shit ala Prison Break. Daarom vond ik het raar dat je het woord verhaal zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Dat klopt ook wel weer, de verhaallijn was niet het belangrijkste van de serie, maar wel een onderdeel ervan. Dat onderdeel hebben ze nu gewoon laten vallen, wat ik toch jammer vind. Had graag een mooi succesvol jaar gezien met Alex als echte eerste keus voor QB en aan het eind van het seizoen een mooie competitiewinst. Ik ga BMS in ieder geval missen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Faaacked up, echt jammer dat ze stoppen. Al zat het er natuurlijk aan te komen. Had nog wel dat laatste jaar van Alex willen zien, al was het om gewoon nog een paar maandjes van BMS te kunnen genieten. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 (bewerkt) Mja, op een gegeven moment is een serie gewoon op. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds 2004 Desperate Housewives en je merkt gewoon dat een verhaallijn boeiend houden erg lastig is, ben ook blij dat ze er een einde aan breien na 8 seizoenen. Maar zo gaat 't met de meeste series. Zo gaat het met veel series, na een tijd ga je het ook zien aan de kijkcijfers. Neem House bijv, seizoen 1 begon met gemiddeld 13 miljoen per aflevering, toen steeg het naar 17 en 19 en na seizoen 4 begon het met dalen. Nu tijdens seizoen 8 halen ze nog geen 8 miljoen per aflevering. Dan merk je dat de serie gewoon op is. Pff na Entourage, Community en House nu ook deze, gelukkig met Game of Thrones en Homeland wel wat teruggekregen, en Alcatraz heeft ook potentie.. Met Desperate Housewives zijn de kijkcijfers overigens ook gehalveerd sinds het begin. 21 februari 2012 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Toen ik de mooie top 50 lijst van [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; aan het bekijken was kwam ik deze serie tegen. Vanmiddag seizoen 1 gedownload en net de laatste aflevering gezien. Bij vlagen helemaal stukgaan hoor, fucking mooie serie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ja heb 'm laatst weer opnieuw gekeken. Aan de ene kant blij dat ze na 3 seizoenen gestopt zijn, anders zou het te uitgemolken worden, aan de andere kant wel jammer want wat een briljante serie is dit. :r Heb 'm voornamelijk teruggekeken toen ik stoned was en moest me inhouden om mn ouders niet wakker te janken van het lachen :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 :-D :-D :-D deze serie weer. Heb 'm nog op m externe HDD staan, zo ff terugkijken. Moest doodlachen om Harmon :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 :-D :-D :-D deze serie weer. Heb 'm nog op m externe HDD staan, zo ff terugkijken. Moest doodlachen om Harmon :-D :-D Ik vooral om Thad als hij als een meid loopt te gillen :r goh wat mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Re: Blue Mountain State Ik vooral om Thad als hij als een meid loopt te gillen :r goh wat mooi Dat gegil kan echt niet hoor :r Hebben ze die man zijn ballen draf geknipt ofzo. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 [YOUTUBE]pUlGWHMJQIM[/YOUTUBE] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Deze serie is echt een van mijn favorieten. Wat hierboven al stond. Dat gillen:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 [YOUTUBE]pUlGWHMJQIM[/YOUTUBE] :mrgy: Die 'serie' van Radon dan, Dreams, by Radon Randell :r Prachtig. Dit dan trouwens: TA2Jk5TQue0 :r:r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Blue Mountain State moet je vooral stoned kijken. Dan kan ik je garanderen dat je buurt mee geniet van de serie. :-D Ik heb letterlijk lopen janken van deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 https://www.youtube.com/watch?v=bxSIaVseQII Stukgegaan hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Voor mij is dit veruit de beste comedy die ik ooit gezien heb, na die filmpjes gezien te hebben in dit topic weer even geyoutubed. Die Thad, wat een figuur zeg_O_. Echt een half uur lang huilen dit:-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Mijn mindset op het moment: Hoe meer afleveringen ik vandaag kijk, hoe minder ik er morgen kan kijken als ik moet studeren :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 8 april 2014 Auteur Share Geplaatst 8 april 2014 [YOUTUBE]el9V2lwRb50[/YOUTUBE] wutwut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 [Youtube]el9V2lwRb50[/Youtube] Ik ben voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Nice! Goeie acteur wel die Castle hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Gaat wel lukken zo te zien, 1 dag voorbij en al op bijna 20% van het benodigde bedrag. Het is dat ik het geld niet heb, anders had ik zeker even 750 betaald om de premiere met Thad samen te kijken. Of 10.000 dollar voor een sprekende rol in de film. Vorige week trouwens de 3 seizoenen voor een 3e keer helemaal bekeken. Damn, wat een serie hoor, weer gewoon strak liggen om Thad. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 75$ gepleged, krijg daarvoor een BMS tshirt, een digitale download van de film, de jerkingoff sign van Sammy, een PDF file van de script en een Vine van een van de acteurs (Alan Ritchenson dussss!!!). 75 dollar wel waard, en deze film moet gewoon komen. Alleen dat stukje van 4.08 minuten waar ze hun kickstarter project uitleggen, heerlijk _O_ Ben alleen benieuwd hoe ze Radon in de film willen schrijven, aangezien hij aan het eind van seizoen 2 te horen krijgt dat hij niet meer mag Footballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 75$ gepleged, krijg daarvoor een BMS tshirt, een digitale download van de film, de jerkingoff sign van Sammy, een PDF file van de script en een Vine van een van de acteurs (Alan Ritchenson dussss!!!). 75 dollar wel waard, en deze film moet gewoon komen. Alleen dat stukje van 4.08 minuten waar ze hun kickstarter project uitleggen, heerlijk _O_ Ben alleen benieuwd hoe ze Radon in de film willen schrijven, aangezien hij aan het eind van seizoen 2 te horen krijgt dat hij niet meer mag Footballen. Lekker Mike, als ik miljonair was geweest had ik ook sowieso ff iets gestort daar, vind het nu het geld niet waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 75$ gepleged, krijg daarvoor een BMS tshirt, een digitale download van de film, de jerkingoff sign van Sammy, een PDF file van de script en een Vine van een van de acteurs (Alan Ritchenson dussss!!!). 75 dollar wel waard, en deze film moet gewoon komen. Alleen dat stukje van 4.08 minuten waar ze hun kickstarter project uitleggen, heerlijk _O_ Ben alleen benieuwd hoe ze Radon in de film willen schrijven, aangezien hij aan het eind van seizoen 2 te horen krijgt dat hij niet meer mag Footballen. Wat voor een BMS Shirt? Ik zou 't alleen doen voor zo'n jersey ;c Heb tijden getwijfeld om er een te halen, maar die dingen zullen wel lomp groot zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Wat voor een BMS Shirt? Ik zou 't alleen doen voor zo'n jersey ;c Heb tijden getwijfeld om er een te halen, maar die dingen zullen wel lomp groot zijn. Als je een jersey wilt uit de film moet je 500$ pledgen. ;c design van shirt en posters worden nog bekend gemaakt. Als het shirt beschikbaar komt met die FB banner die ik nu heb dan _O_ :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Begonnen aan seizoen 1, the pocket pussy :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten