Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Blue Mountain State

RikH 013

Aanbevolen berichten

In het algemeen ja. Ik heb BMS ervaren als een serie waarbij je niet hoeft na te denken en alleen maar hoeft te kijken naar de humor erin, ik vond het totaal geen serie met een echte verhaallijn met allemaal cliffhangers en shit ala Prison Break. Daarom vond ik het raar dat je het woord verhaal zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 446
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat klopt ook wel weer, de verhaallijn was niet het belangrijkste van de serie, maar wel een onderdeel ervan. Dat onderdeel hebben ze nu gewoon laten vallen, wat ik toch jammer vind. Had graag een mooi succesvol jaar gezien met Alex als echte eerste keus voor QB en aan het eind van het seizoen een mooie competitiewinst. Ik ga BMS in ieder geval missen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, op een gegeven moment is een serie gewoon op. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds 2004 Desperate Housewives en je merkt gewoon dat een verhaallijn boeiend houden erg lastig is, ben ook blij dat ze er een einde aan breien na 8 seizoenen.

Maar zo gaat 't met de meeste series.

Zo gaat het met veel series, na een tijd ga je het ook zien aan de kijkcijfers. Neem House bijv, seizoen 1 begon met gemiddeld 13 miljoen per aflevering, toen steeg het naar 17 en 19 en na seizoen 4 begon het met dalen. Nu tijdens seizoen 8 halen ze nog geen 8 miljoen per aflevering. Dan merk je dat de serie gewoon op is. Pff na Entourage, Community en House nu ook deze, gelukkig met Game of Thrones en Homeland wel wat teruggekregen, en Alcatraz heeft ook potentie.. Met Desperate Housewives zijn de kijkcijfers overigens ook gehalveerd sinds het begin.

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik de mooie top 50 lijst van [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; aan het bekijken was kwam ik deze serie tegen. Vanmiddag seizoen 1 gedownload en net de laatste aflevering gezien. Bij vlagen helemaal stukgaan hoor, fucking mooie serie :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb 'm laatst weer opnieuw gekeken. Aan de ene kant blij dat ze na 3 seizoenen gestopt zijn, anders zou het te uitgemolken worden, aan de andere kant wel jammer want wat een briljante serie is dit. :r Heb 'm voornamelijk teruggekeken toen ik stoned was en moest me inhouden om mn ouders niet wakker te janken van het lachen :cab:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat wel lukken zo te zien, 1 dag voorbij en al op bijna 20% van het benodigde bedrag. Het is dat ik het geld niet heb, anders had ik zeker even 750 betaald om de premiere met Thad samen te kijken. Of 10.000 dollar voor een sprekende rol in de film.

Vorige week trouwens de 3 seizoenen voor een 3e keer helemaal bekeken. Damn, wat een serie hoor, weer gewoon strak liggen om Thad. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

75$ gepleged, krijg daarvoor een BMS tshirt, een digitale download van de film, de jerkingoff sign van Sammy, een PDF file van de script en een Vine van een van de acteurs (Alan Ritchenson dussss!!!). 75 dollar wel waard, en deze film moet gewoon komen. Alleen dat stukje van 4.08 minuten waar ze hun kickstarter project uitleggen, heerlijk _O_ Ben alleen benieuwd hoe ze Radon in de film willen schrijven, aangezien hij aan het eind van seizoen 2 te horen krijgt dat hij niet meer mag Footballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

75$ gepleged, krijg daarvoor een BMS tshirt, een digitale download van de film, de jerkingoff sign van Sammy, een PDF file van de script en een Vine van een van de acteurs (Alan Ritchenson dussss!!!). 75 dollar wel waard, en deze film moet gewoon komen. Alleen dat stukje van 4.08 minuten waar ze hun kickstarter project uitleggen, heerlijk _O_ Ben alleen benieuwd hoe ze Radon in de film willen schrijven, aangezien hij aan het eind van seizoen 2 te horen krijgt dat hij niet meer mag Footballen.

Lekker Mike, als ik miljonair was geweest had ik ook sowieso ff iets gestort daar, vind het nu het geld niet waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor een BMS Shirt? Ik zou 't alleen doen voor zo'n jersey ;c Heb tijden getwijfeld om er een te halen, maar die dingen zullen wel lomp groot zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor een BMS Shirt? Ik zou 't alleen doen voor zo'n jersey ;c Heb tijden getwijfeld om er een te halen, maar die dingen zullen wel lomp groot zijn.

Als je een jersey wilt uit de film moet je 500$ pledgen. ;c design van shirt en posters worden nog bekend gemaakt. Als het shirt beschikbaar komt met die FB banner die ik nu heb dan _O_ :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites