Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=Episode 2]Ik denk overigens dat Cersei Joffrey heeft gedood. Zodat zij weer Queen kan zijn en Tyrion de schuld kan geven en meteen van hem af is.

[spoiler=S04E02]Mwah ja lastig, volgens mij wordt zij geen koningin nu Joffrey dood is. Lijkt mij eigenlijk gewoon dat Margaery het blijft omdat ze getrouwd is met Joffrey.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Episode 2]Ik denk overigens dat Cersei Joffrey heeft gedood. Zodat zij weer Queen kan zijn en Tyrion de schuld kan geven en meteen van hem af is.

[spoiler=Ep 2] Nah, lijkt me sterk hoor. Margaery is toch al de Queen Regent nu? De twee hoofdverdachte voor mij zijn Tywin en Olenna. Tywin zal nu toch Koning zijn als Hand of the King? Dat andere kind van Cersei is nog niet heel oud. Aan de andere kant Olenna om Margaery te beschermen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Ep 2] Nah, lijkt me sterk hoor. Margaery is toch al de Queen Regent nu? De twee hoofdverdachte voor mij zijn Tywin en Olenna.

[spoiler=ep2]Zie ik niet. Tywin doet alles om zijn familie machtiger te maken...als hij Joffrey al zou vermoorden, zou hij het of vóór de bruiloft doen, of Margaery meenemen zodat Tommen koning werd. Nu gaat de macht naar Margaery en de Tyrells

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S04E02]Mwah ja lastig, volgens mij wordt zij geen koningin nu Joffrey dood is. Lijkt mij eigenlijk gewoon dat Margaery het blijft omdat ze getrouwd is met Joffrey.

[spoiler=Ep 2] Nah, lijkt me sterk hoor. Margaery is toch al de Queen Regent nu? De twee hoofdverdachte voor mij zijn Tywin en Olenna. Tywin zal nu toch Koning zijn als Hand of the King? Dat andere kind van Cersei is nog niet heel oud. Aan de andere kant Olenna om Margaery te beschermen.

[spoiler=EP2]Nee Margaery is geen queen regent. Tommen is Joffrey's erfgenaam (hij had geen kinderen) dus of Cersei is queen regent of Tywin als hand of the king is de baas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond deze ep zelf iets minder. Gebeurde vrij weinig en een aantal stukken vond ik saai. Vooral die [tekst]met Samwell vond ik maar vervelend. [/tekst] Wel aantal toffe dingen.

[spoiler=-]

Littlefinger (d) Scene tussen Tywin en Oberyn ook erg tof en de korte aanval van de wildlings was ook lekker bruut. Het einde met Dany ook, ben benieuwd hoe dat volgende ep afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het wel een lekkere ep weer.

[spoiler=Ep3]- Het kan bijna niet anders dan dat LF en Olenna in samenwerking Joffrey hebben vermoord lijkt me. Die kristallen zullen dus vergiftigd geweest zijn, want Olenna zat daarmee te pielen op de bruiloft en er ontbrak er 1 op de boot bij LF.

- Ik ben wel zeer benieuwd of Jaime het gaat opnemen voor Tyrion, ik denk het wel eigenlijk. Het zou wel jammer zijn mocht Tyrion hiervoor de schuld krijgen, een van m'n favoriete personages. Oh en Bronn komt hopelijk ook niet in de problemen, Bronn en Tyrion samen vind ik altijd mooie scenes. Jaime was trouwens wel weer een baasje hoor, 'you're a hateful woman, why have the gods made me love a hateful woman' en vervolgens z'n zus verkrachten.

- The Hound is eindelijk niet meer een lieve man, het begon er een beetje naar uit te zien dat Arya en The Hound vrienden werden en dat vond ik The Hound als personage in deze show absoluut niet cooler maken. Hij moet juist badass zijn en dat was hij weer eens.

- Tywin vond ik deze ep een enorme baas, meteen naar Tommen toe en die zo bewerken dat hij alles doet wat Tywin wil. En natuurlijk de scene met Oberyn, Tywin weet wel hoe het spelletje gespeeld wordt.

- Die Wildlings zijn enorme griezels en ik hoop met heel m'n hart dat Jon Snow die kale engerds een voor een onthoofdt.

- De verhaallijnen van Stannis en Samwell zitten wel een beetje in een dalletje heb ik het idee, maar het zag ernaar uit dat Davos een plannetje had dus hopelijk komt daar weer wat beweging in. Ik word een beetje moe van dat onredelijke gedoe van Stannis en kijken hoe Davos leert lezen.

- Verder vind ik Daenerys altijd cool, mooi om te zien dat Grey Worm, Barristan, Jorah en Daario een soort haantjesgevecht hebben wie de stoerste verdediger van Dany is. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites