Dansmeister Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Vrij degelijk. Niet zo spectaculair als velen hier vonden, maar dat is ook niet erg natuurlijk. Door het einde wel weer vreselijk veel zin in volgende week maandag gekregen. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 [spoiler=Episode 2]Ik denk overigens dat Cersei Joffrey heeft gedood. Zodat zij weer Queen kan zijn en Tyrion de schuld kan geven en meteen van hem af is. [spoiler=S04E02]Mwah ja lastig, volgens mij wordt zij geen koningin nu Joffrey dood is. Lijkt mij eigenlijk gewoon dat Margaery het blijft omdat ze getrouwd is met Joffrey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 [spoiler=Episode 2]Ik denk overigens dat Cersei Joffrey heeft gedood. Zodat zij weer Queen kan zijn en Tyrion de schuld kan geven en meteen van hem af is. [spoiler=Ep 2] Nah, lijkt me sterk hoor. Margaery is toch al de Queen Regent nu? De twee hoofdverdachte voor mij zijn Tywin en Olenna. Tywin zal nu toch Koning zijn als Hand of the King? Dat andere kind van Cersei is nog niet heel oud. Aan de andere kant Olenna om Margaery te beschermen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 [spoiler=Ep 2] Nah, lijkt me sterk hoor. Margaery is toch al de Queen Regent nu? De twee hoofdverdachte voor mij zijn Tywin en Olenna. [spoiler=ep2]Zie ik niet. Tywin doet alles om zijn familie machtiger te maken...als hij Joffrey al zou vermoorden, zou hij het of vóór de bruiloft doen, of Margaery meenemen zodat Tommen koning werd. Nu gaat de macht naar Margaery en de Tyrells Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Game of Thrones Later nog iets toegevoegd [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 [spoiler=S04E02]Mwah ja lastig, volgens mij wordt zij geen koningin nu Joffrey dood is. Lijkt mij eigenlijk gewoon dat Margaery het blijft omdat ze getrouwd is met Joffrey. [spoiler=Ep 2] Nah, lijkt me sterk hoor. Margaery is toch al de Queen Regent nu? De twee hoofdverdachte voor mij zijn Tywin en Olenna. Tywin zal nu toch Koning zijn als Hand of the King? Dat andere kind van Cersei is nog niet heel oud. Aan de andere kant Olenna om Margaery te beschermen. [spoiler=EP2]Nee Margaery is geen queen regent. Tommen is Joffrey's erfgenaam (hij had geen kinderen) dus of Cersei is queen regent of Tywin als hand of the king is de baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 In de praktijk is Tywin dat sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 In de praktijk is Tywin dat sowieso. In de praktijk wil Tywin dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Tot nu toe is hij dat ook wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 http://happyplace.someecards.com/30620/game-of-thrones-facebook-recap-season-4-episode-2 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Haha heerlijk :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Hehe mooie :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 #brosbeforethrones :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Diagnosis: Untouched Boobies :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Vond deze ep zelf iets minder. Gebeurde vrij weinig en een aantal stukken vond ik saai. Vooral die [tekst]met Samwell vond ik maar vervelend. [/tekst] Wel aantal toffe dingen. [spoiler=-] Littlefinger (d) Scene tussen Tywin en Oberyn ook erg tof en de korte aanval van de wildlings was ook lekker bruut. Het einde met Dany ook, ben benieuwd hoe dat volgende ep afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 _O_ Heerlijk weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Lekkere aflevering zeg. Vond zelf vooral de scène met Tywin en Tommen erg mooi. Zegt wel iets over hoe de verhoudingen liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Ik vond het wel een lekkere ep weer. [spoiler=Ep3]- Het kan bijna niet anders dan dat LF en Olenna in samenwerking Joffrey hebben vermoord lijkt me. Die kristallen zullen dus vergiftigd geweest zijn, want Olenna zat daarmee te pielen op de bruiloft en er ontbrak er 1 op de boot bij LF. - Ik ben wel zeer benieuwd of Jaime het gaat opnemen voor Tyrion, ik denk het wel eigenlijk. Het zou wel jammer zijn mocht Tyrion hiervoor de schuld krijgen, een van m'n favoriete personages. Oh en Bronn komt hopelijk ook niet in de problemen, Bronn en Tyrion samen vind ik altijd mooie scenes. Jaime was trouwens wel weer een baasje hoor, 'you're a hateful woman, why have the gods made me love a hateful woman' en vervolgens z'n zus verkrachten. - The Hound is eindelijk niet meer een lieve man, het begon er een beetje naar uit te zien dat Arya en The Hound vrienden werden en dat vond ik The Hound als personage in deze show absoluut niet cooler maken. Hij moet juist badass zijn en dat was hij weer eens. - Tywin vond ik deze ep een enorme baas, meteen naar Tommen toe en die zo bewerken dat hij alles doet wat Tywin wil. En natuurlijk de scene met Oberyn, Tywin weet wel hoe het spelletje gespeeld wordt. - Die Wildlings zijn enorme griezels en ik hoop met heel m'n hart dat Jon Snow die kale engerds een voor een onthoofdt. - De verhaallijnen van Stannis en Samwell zitten wel een beetje in een dalletje heb ik het idee, maar het zag ernaar uit dat Davos een plannetje had dus hopelijk komt daar weer wat beweging in. Ik word een beetje moe van dat onredelijke gedoe van Stannis en kijken hoe Davos leert lezen. - Verder vind ik Daenerys altijd cool, mooi om te zien dat Grey Worm, Barristan, Jorah en Daario een soort haantjesgevecht hebben wie de stoerste verdediger van Dany is. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Weet iemand die site waar je alles over GOT kan vinden en aan kan geven tot waar je het hebt gezien zodat er geen spoilers zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Tower of the Hand volgens mij. Vond 't trouwens wel een mooie episode. Alles begint op zijn plek te vallen voor dit seizoen, the scene is set... Ser Davos ook weer geniaal met zijn speech tegen Stannis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Weet iemand die site waar je alles over GOT kan vinden en aan kan geven tot waar je het hebt gezien zodat er geen spoilers zijn? http://bit.ly/1ffYTSk De eerste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 mwa mwa. Stukje met Ser Davos en allerlaatste scene waren wel tof. Vraag me ook af wat het stukje met Arya toevoegt(gaat toevoegen) aan t verhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 :zzz: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Excuses aanvaard ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Die scenes als Daenarys Valyrian spreekt kan ik dus totaal niet serieus nemen he :cab: Zo dramatisch altijd Sowieso begint dat wijf me errrug te irriteren (het personage dus ;c ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten