Justin Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Promo voor EP2, voor de liefhebbers. Ziet er weer goed uit met wat andere verhaallijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 [spoiler=s04e01]Uitstekende eerste aflevering weer. Heb toch wel hoge verwachtingen dit seizoen van Arya, zeker na dat slot :D En Oberyn lijkt me ook echt een baas. Draken zagen er ook geweldig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Wat een aflevering_O_ Zo blij dat het weer begonnen is_O_ [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Nu al. Je kan het gewoon terugkijken. watchseries.it is een goede site daarvoor. Ik bedoelde 's nachts live meekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 De eerste aflevering is de komende vier weken ook terug te kijken op de HBO site, voor als iemand geen zin heeft om de aflevering te downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 [spoiler=trailer]I SAID: KNEEL! Klein kutkind die Jeoffrey ook :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 [YOUTUBE]fMcb_xAGOkk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Mooi stukje was dit :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Mijn god, die ondertiteling :r Snap nu waarom ik dat nooit heb aanstaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 De volgende episode wordt trouwens geregisseerd door George R.R. Martin, die mag er elk seizoen eentje uitpikken om te doen blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Nog een half uurtje en dan kan ik ook weer beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Fuck yeah Oberyn Martell :D. Thenns ook tof, Michiel Huisman zeker potentie, Jon Snow zn verhaallijn wordt ook heerlijk. Zeer fijne opener zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 De volgende episode wordt trouwens geregisseerd door George R.R. Martin, die mag er elk seizoen eentje uitpikken om te doen blijkbaar. Is het niet zo dat hij elk seizoen één aflevering schrijft ipv regisseert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Is het niet zo dat hij elk seizoen één aflevering schrijft ipv regisseert? Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Ik geloof dat de vorige aflevering zijn die hij heeft geregisseerd: aflevering 9 seizoen 1, 2 en 3. Dat zijn meestal soort van spectaculaire aflevering met de onthoofding van ned, de slag om kings landing en de red wedding. Of ik moet me heel erg vergissen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Vorig seizoen heeft hij toch 7 gedaan? Niet 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Ik geloof echt niet dat je het merkt. Wel interessant omdat eens nader te bekijken. Seizoen 1 - The Pointy End (8) Seizoen 2 - Blackwater (9) Seizoen 3 . The Bear and the Maiden Fair (7) Zelf wil hij wel graag meerdere afleveringen schrijven, maar hij weet zelf ook dat het schrijven van de laatste twee boeken er dan bij in schiet. 7 april 2014 bewerkt door The Saint Afleveringen toegevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Hmm ok my bad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Wat vinden jullie van Michiel Huisman als Daario Naharis? Hij ziet er wel baas uit imo, prettige stem ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Is nog even wennen, maar dat heb ik altijd bij een nieuwe acteur. Doet me verder weinig of ie Nederlands is of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Jij als kenner (;)), wat zijn de verschillen met een 'normale' aflevering? Die zijn er niet echt, imo. Althans, S02E09 werd door Martin geschreven en was een enorm spektakel, maar je kunt je afvragen of dat aan Martin heeft gelegen. Je kunt bij GoT niet echt spreken van 'normale' afleveringen, omdat vrijwel elke aflevering door een andere schrijver is geschreven. Dit maakt het vrijwel onmogelijk om Martins schrijfwerk te onderscheiden van de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Ik vind het wel een fijne vent, hij vult het minder arrogant in dan die ander. Bij hem vind ik het niet erg dat hij straks misschien met Dany gaat wippen, bij die ander had ik dat wel. Is ook de bedoeling dat Daario heel arrogant moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Klopt en dat had ik deze aflevering nog niet. Komt misschien nog hopelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; leer even spoileren man. ;c [tekst]Spoiler: Persoon A killt persoon B haha[/tekst]. Die witte tekst van jou helpt niet echt met een zwarte skin :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Zeer mooie aflevering. Zit er weer helemaal in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Oeh oeh oeh _O_ Lekkere eerste aflevering hoor. Wist niet eens wie die Nederlander was haha. Denk dat Oberyn ofzo wel gaat beesten dit seizoen en Arya :< _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten