Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ik geloof dat de vorige aflevering zijn die hij heeft geregisseerd: aflevering 9 seizoen 1, 2 en 3. Dat zijn meestal soort van spectaculaire aflevering met de onthoofding van ned, de slag om kings landing en de red wedding. Of ik moet me heel erg vergissen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof echt niet dat je het merkt. Wel interessant omdat eens nader te bekijken.

Seizoen 1 - The Pointy End (8)

Seizoen 2 - Blackwater (9)

Seizoen 3 . The Bear and the Maiden Fair (7)

Zelf wil hij wel graag meerdere afleveringen schrijven, maar hij weet zelf ook dat het schrijven van de laatste twee boeken er dan bij in schiet.

bewerkt door The Saint
Afleveringen toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij als kenner (;)), wat zijn de verschillen met een 'normale' aflevering?

Die zijn er niet echt, imo. Althans, S02E09 werd door Martin geschreven en was een enorm spektakel, maar je kunt je afvragen of dat aan Martin heeft gelegen. Je kunt bij GoT niet echt spreken van 'normale' afleveringen, omdat vrijwel elke aflevering door een andere schrijver is geschreven. Dit maakt het vrijwel onmogelijk om Martins schrijfwerk te onderscheiden van de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel een fijne vent, hij vult het minder arrogant in dan die ander. Bij hem vind ik het niet erg dat hij straks misschien met Dany gaat wippen, bij die ander had ik dat wel.

Is ook de bedoeling dat Daario heel arrogant moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites