Socrates Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Nee, dat klopt. Al bestaat het publiek dat werkelijk op de tribunes bij Feyenoord zit natuurlijk wel in meerderheid uit blanke Nederlanders. Rotterdam is verder inderdaad best lokaal gericht. Maar als je dan kijkt naar Ajax en ook een PSV zijn dat clubs die dan juist weer ook internationaal gericht zijn. Dus als je dan een club zou moeten nemen die zich enkel op de Nederlandse markt zou richten - daar ging het in die novelle om - dan zou ik in elk geval van de topclubs eerder aan een Feyenoord denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Zelf schiet mij SC Heerenveen te binnen met enkel Friezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 21 minuten geleden zei 007mark: Zelf schiet mij SC Heerenveen te binnen met enkel Friezen. Door dat volkslied zijn ze inderdaad een goede optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 Polley en Van Ewijk terug bij de club. Volgend seizoen gewoob met hen als keuze op RB beginnen. Geen figuren als Malone of die knakker uit Engeland.Summerville terug naar Feyenoord. Bracht wel dreiging maar rendement was laag. Wellicht nog een jaartje huren? Denk namelijk niet dat Dickie hem veel minuten zal geven.Interesse in Soulas (verdediger, PSV), Bourard (middenvelder, Eindhoven) en De Boer (middenvelder, Swansea). Alle drie zeggen mij niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 6 mei 2020 Share Geplaatst 6 mei 2020 De Boer komt uit de jeugd van Ajax (eerder Volendam). Vertrok in 2017 naar Swansea en doet het volgens mij best goed in de jeugd. 19 jaar oud, maar speelt zijn wedstrijden voornamelijk in het tweede team in de PL2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 Op 6-5-2020 om 12:18 zei StanleyW: De Boer komt uit de jeugd van Ajax (eerder Volendam). Vertrok in 2017 naar Swansea en doet het volgens mij best goed in de jeugd. 19 jaar oud, maar speelt zijn wedstrijden voornamelijk in het tweede team in de PL2. Ben benieuwd, volgens schreeuwlelijk John van Zweden is het een prima speler/talent. Een van de mooiste (en emotionele) momenten in het seizoen is bij ons de herdenking van de overledenen. Dit jaar in een andere maar net zo mooie vorm wel door gegaan, helaas komt er een bekende voorbij die onlangs overleden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 Zijn er teveel sterkte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Rankovic nieuwe trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Rankovic nieuwe trainer?Ja. Geen idee wat ik ervan moet vinden. Zijn (beoogde) assistenten hebben ook niks tot weinig gepresteerd/ervaring. Hopelijk neemt Jol hem bij de hand. Daarnaast hebben we de eerste topper binnen.... ADO verrast op transfermarkt met komst van drievoudig internationalhttps://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371755 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Voetbalzone doet weer eens een ouderwetse clickbait hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Voetbalzone doet weer eens een ouderwetse clickbait hoor Ja ben niks anders gewend. Maar goed hopelijk kan hij verrassen...Heesen is vertrokken als assistent. Lig er niet wakker van maar het is wel opmerkelijk. Zijn contract is namelijk verlengd in december toen Groenendijk opstapte.Ook komt er een nieuwe keeperstrainer nu die van het eerste naar de U21 gaat. Had hem het liefst helemaal zien vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Prima verhaal van Jol en blij dat hij het technische hart gaat aansturen. Wordt door een hoop verguisd maar ik denk dt het een goede en vooral belangrijke zet is. Inderdaad terug naar de basis. Meer naar de jeugd kijken want er loopt in onze regio zat rond, maar het is een hele tijd het achtergestelde kindje geweest wat nu hopelijk gaat veranderen. Nergens voor nodig om talenten weggekaapt zien worden door Sparta, Excelsior of zelfs Dordrecht. Zeker niet met de recente verbouwing(en) op het jeugdcomplex. Alleen structuur is nog nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei 2020 Share Geplaatst 21 mei 2020 Waarom verguisd dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 mei 2020 Share Geplaatst 21 mei 2020 5 uur geleden zei cimbomcu: Waarom verguisd dan? Omdat hij naar Ajax ging en hij niet zo heel lang geleden bij de club kwam en vrij snel weer verliet. Maar goed destijds was het een al een bijna gezonken schip en waren er allerlei kliekjes. Nu is er een hoop veranderd en hopelijk pakt het goed uit. Hamdi doet in mijn ogen het erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Samy Bourard (Eindhoven) schijnt binnen te zijn en in de loop van de dag(en) gepresenteerd te worden. Kees de Boer (Swansea) lijkt ook zo goed als zeker te komen. Met Van Rhijn zijn ze (nog) niet tot een akkoord gekomen maar zijn er wel al gesprekken gevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Ik neem aan dat Van Rhijn als centrale verdediger, want jullie hebben toch al twee rechtsbacks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 2 minuten geleden zei FMNOOB: Ik neem aan dat Van Rhijn als centrale verdediger, want jullie hebben toch al twee rechtsbacks? Zou omCV gaan ja, maar eerst afwachten in hoeverre het serieus wordt. We hebben al vaker gesprekken met hem gehad maar toen koos hij voor andere clubs. Al is er nu een hoop gaande achter de schermen wat voor zulke spelers de doorslag kan geven. Voor ons zou het iig een aanwinst zijn. Ook Soulas (Jong PSV) wordt nog steeds genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 4 uur geleden zei Rossi: Samy Bourard (Eindhoven) schijnt binnen te zijn en in de loop van de dag(en) gepresenteerd te worden. Kees de Boer (Swansea) lijkt ook zo goed als zeker te komen. Met Van Rhijn zijn ze (nog) niet tot een akkoord gekomen maar zijn er wel al gesprekken gevoerd. Ricardo van Rhijn ja? Gozer is zo verschrikkelijk over the hill.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Voor ADO heeft hij in elk geval op zijn minst nog een degelijke functionele techniek. Maar dat heb je al snel bij ADO. Vind hem verder wel meer een rechtsback, als centrale verdediger komt hij wat power en fysiek tekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Ricardo van Rhijn ja? Gozer is zo verschrikkelijk over the hill.. Wij vissen in een iets andere vijver met een iets ander budget dan jullie. Zal voor ons een prima speler zijn. Voor ADO heeft hij in elk geval op zijn minst nog een degelijke functionele techniek. Maar dat heb je al snel bij ADO. Vind hem verder wel meer een rechtsback, als centrale verdediger komt hij wat power en fysiek tekort.Op RB hebben we nu niet veel aan hem en zal de ontwikkeling van Van Ewijk en Polley in de weg staan. Willen ze voor de rb positie iemand halen zie ik liever iemand anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Grote schoonmaak gaat verder. Beugelsdijk, Immers, de volgende hopelijk: Falkenburg en Kramer.Veel jonge jongens gehaald. Moet nog wel wat bij in de leeftijdscategorie 25-29. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Paar interessante transfers gedaan. Ben wel benieuwd naar die Pascu en Ratiu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Paar interessante transfers gedaan. Ben wel benieuwd naar die Pascu en Ratiu.Was wel maar een oefenwedstrijd tegen vitesse, maar vond ratiu wel prima voor de dag komen. Pascu ken ik niet en laat me graag verrassen.De Boer vind ik tot nu toe ook prima spelen. Op allerlei vlakken van de club een ware metamorfose. Nu hopen dat deze ingeslagen weg de tijd krijgt en men niet na 3 verliespartijen gaat lopen morren.De naam Dumic gaat nu trouwens rond. Ken hem niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Vond Dumic toen bij NEC heel goed, maar later niet waargemaakt bij Utrecht blijkbaar. Geen kritiek op wat er nu gebeurt? Iconen als Beugelsdijk en Immers die weg gaan omdat ze zich niet gewenst voelen en ook gratis vertrekken? @Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Ook benieuwd hoe het gaat in het tijdperk Post Malone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten