Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Pfoe, ik moest bij Frankrijk echt aan een hinnikend paard denken. Het is echt too much voor mij: te theatraal, te veel vibrato en te veel maniertjes. Het klinkt totaal niet oprecht en komt dan ook totaal niet bij me binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Gestemd op mijn top-3: Ierland, Kroatie en Zwitserland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Kroatië, Israël, Griekenland als top drie. Schrijf maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Vind het best wel een prima jaar qua nummers in het algemeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 4 minuten geleden zei 007mark: Gestemd op mijn top-3: Ierland, Kroatie en Zwitserland. Ga zo ook stemmen op Ierland en Zwitserland, + Letland 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Fantasy: Kroatië, Israël, Finland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1. Cyprus (echt vanwege haar muzikale talenten hoor @Fantasy!) 2. Armenië (lekker vrolijk nummer joh) 3. Servië (dit nummer heeft gewoon iets) Dit zou mijn einduitslag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Fantasy: Kroatië, Israël, Griekenland als top drie. Schrijf maar op. Griekenland? Ik denk Zwitserland in de top 3. Gaat het goed doen bij de jury. Persoonlijk zou ik Italië hoogzetten, samen met Zwitserland en Israël (los van het conflict gezien wel een goed uitgevoerd nummer). En ergens vond Armenië wel een fijn lied. Lekker vrolijk, mag van mij wel hoog eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Fantasy: Kroatië, Israël, Griekenland als top drie. Schrijf maar op. Die dame van Griekenland was zeker een fantasy van je? Een andere reden om erop te stemmen kan ik namelijk niet bedenken. Samen met Spanje en UK de slechtste inzending van vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Armenie mag ook wel hoog eindigen inderdaad, leuke meid voor tussendoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Grote Ree: Die dame van Griekenland was zeker een fantasy van je? Een andere reden om erop te stemmen kan ik namelijk niet bedenken. Samen met Spanje en UK de slechtste inzending van vanavond. Maar ik schaar Ierland dan weer in het rijtje Spanje, UK… dus laten we concluderen dat over smaak te twisten valt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Chiemel: leuke meid voor tussendoor Dat vindt de vrouw ook goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Dat sowieso! UK, Spanje en Duitsland zijn mijn flop 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1. Zwitserland - wat die gozer combineert qua zangtechniek (borststem en kopstem afwisselend) en fysieke moves is ongekend. Ook een toffe combi van drum-n-bass en opera. Uitstekende song. 2. Armenië - één brok energie. Heerlijk vrolijk en ook gewoon erg goed gezongen. Spat van het scherm af. Word er echt vrolijk van. 3. Ierland - hele zieke performance. Echt ballen dat ze dit hebben ingezonden. Alles klopt bij elkaar. 4. Luxemburg - fijne up-tempo song. Echt typisch Eurovisie. Erg goed gezongen ook en catchy. 5. Italië - lekker vrolijk liedje. Ontzettend goed geproduceerd en dito gezongen. Eervolle vermeldingen voor Kroatië en Noorwegen en Israël. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) UK en Spanje gaan heel laag eindigen ja. Spanje wellicht nul punten, misschien sprokkelen ze nog wat punten door de pakkende Zorra Zorra. Griekenland vond ik ook matig, maar het beatje pakt mij wel een beetje. Verder in bepaalde categorie van vrouwen te veel van hetzelfde, dus die gaan ook lekker samen het rechterrijtje vullen. 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 6 minuten geleden zei Fantasy: Maar ik schaar Ierland dan weer in het rijtje Spanje, UK… dus laten we concluderen dat over smaak te twisten valt *gooit een bord op de grond om deze opmerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 6 minuten geleden zei neva: Dat sowieso! UK, Spanje en Duitsland zijn mijn flop 3. Duitsland. Prima zanger met dertien in dozijn nummer toch? Hebben altijd zo'n nummer dat bij zowel fans als jury net niks scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Grote Ree: *gooit een bord op de grond om deze opmerking. *overweegt het wegnemen van de adminrechten na deze opmerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Die geluidsman van Eurovisie mag ook zijn congé krijgen. De zang stond bij de meerderheid van de acts veel te zacht. Nu ook weer bij Loreen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 9 minuten geleden zei Fantasy: *overweegt het wegnemen van de adminrechten na deze opmerking. Je suis Ree. Ontopic: vind de intervalacts maar waardeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei neva: Je suis Ree. Ontopic: vind de intervalacts maar waardeloos. Van die van Loreen begreep ik helemaal niks. En die hologrammen van ABBA moeten sowieso opbokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei #FreeRee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Flinke buikspieren heeft die Loreen vermoed ik. Even vergeten boegeroep eruit te filteren 11 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 16 minuten geleden zei timpy00: Duitsland. Prima zanger met dertien in dozijn nummer toch? Hebben altijd zo'n nummer dat bij zowel fans als jury net niks scoort. Hebben al 7 punten te pakken, meer dan sommige jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Hysterische Zwitser zeg. Heeft Emma Wortelboer d'r haar kortgeknipt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten