Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Pfoe, ik moest bij Frankrijk echt aan een hinnikend paard denken. Het is echt too much voor mij: te theatraal, te veel vibrato en te veel maniertjes. Het klinkt totaal niet oprecht en komt dan ook totaal niet bij me binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Kroatië, Israël, Griekenland als top drie. Schrijf maar op. 

Griekenland? Ik denk Zwitserland in de top 3. Gaat het goed doen bij de jury.

Persoonlijk zou ik Italië hoogzetten, samen met Zwitserland en Israël (los van het conflict gezien wel een goed uitgevoerd nummer).

En ergens vond Armenië wel een fijn lied. Lekker vrolijk, mag van mij wel hoog eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Kroatië, Israël, Griekenland als top drie. Schrijf maar op. 

Die dame van Griekenland was zeker een fantasy van je? Een andere reden om erop te stemmen kan ik namelijk niet bedenken. Samen met Spanje en UK de slechtste inzending van vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Die dame van Griekenland was zeker een fantasy van je? Een andere reden om erop te stemmen kan ik namelijk niet bedenken. Samen met Spanje en UK de slechtste inzending van vanavond.

Maar ik schaar Ierland dan weer in het rijtje Spanje, UK… dus laten we concluderen dat over smaak te twisten valt :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Zwitserland - wat die gozer combineert qua zangtechniek (borststem en kopstem afwisselend) en fysieke moves is ongekend. Ook een toffe combi van drum-n-bass en opera. Uitstekende song.

2. Armenië - één brok energie. Heerlijk vrolijk en ook gewoon erg goed gezongen. Spat van het scherm af. Word er echt vrolijk van.

3. Ierland - hele zieke performance. Echt ballen dat ze dit hebben ingezonden. Alles klopt bij elkaar.

4. Luxemburg - fijne up-tempo song. Echt typisch Eurovisie. Erg goed gezongen ook en catchy.

5. Italië - lekker vrolijk liedje. Ontzettend goed geproduceerd en dito gezongen.

Eervolle vermeldingen voor Kroatië en Noorwegen en Israël.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UK en Spanje gaan heel laag eindigen ja. Spanje wellicht nul punten, misschien sprokkelen ze nog wat punten door de pakkende Zorra Zorra. Griekenland vond ik ook matig, maar het beatje pakt mij wel een beetje. Verder in bepaalde categorie van vrouwen te veel van hetzelfde, dus die gaan ook lekker samen het rechterrijtje vullen.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei neva:

Dat sowieso! UK, Spanje en Duitsland zijn mijn flop 3. 

Duitsland. Prima zanger met dertien in dozijn nummer toch?

Hebben altijd zo'n nummer dat bij zowel fans als jury net niks scoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei timpy00:

Duitsland. Prima zanger met dertien in dozijn nummer toch?

Hebben altijd zo'n nummer dat bij zowel fans als jury net niks scoort.

Hebben al 7 punten te pakken, meer dan sommige jaren :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites