007mark Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Hoop ook gewoon dat Oekraine niet wint. Niet om te misgunnen, maar gewoon omdat niet beste nummer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1. Oekraïne 2. Zweden 3. Noorwegen 4. Moldavië 5. Spanje Verwacht zoiets als uitslag, niet per se mijn favorieten. Een paar inzendingen waren tenenkrommend vanavond, waaronder (vooral) Italië en verder Griekenland en Zweden. Moldavië niet hoogstaand of iets, maar wel erg vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) 1. Australië 2. Oekraïne 3. Engeland 4. Polen 5. Zweden 14 mei 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 4 minuten geleden zei Rogier.: Niet? Waar dan wel over? Leek mij een soort van satire dat je alleen maar je handen moet wassen om fysiek in orde te zijn, maar je vervolgens mentaal niet in orde bent (dank ondertiteling). (Freelance) artiesten in Servië moeten gezond blijven want krijgen niet zomaar zorgverzekering. Oud-bandlid van haar is ook overleden en kreeg geen goede zorg. Kritisch op de eigen regering dus en erg cynisch. Daarnaast dat de nadruk in de huidige maatschappij veel te veel ligt op uiterlijke gezondheid en niet op mentale gezondheid. Zitten er nog sneren in naar roddelpers (ook gefixeerd op uiterlijk), zin over Meghan Markle ofzo was een letterlijke kop van een krantenartikel. En kleine sneer naar vertrouwen op religie als het gaat om gezondheid (god grant us health, but no health insurance for me/I'm left on my own) Ook heel veel linkjes naar oude cultuur, zoals Marina Abramovich Ongekend populair in Servië zelf - staan ontzettend achter haar - en omliggende landen. Hele intrigerende, intelligente vrouw ook, o.a. afgestudeerd als architect en zingt in andere nummers bijv. over het neoliberalisme (kon Mark Rutte het maar horen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Wat ik hoop; 1. Zweden/UK 2. UK/Zweden 3. Polen 4. Spanje 5. Moldavië 10. Nederland Wat ik denk; 1. Oekraïne 2. UK 3. Zweden 4. Australië 5. Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) Ik denk btw Duitsland laatste. Sowieso 0 televotes, of 1. België, Azerbaijan en Switzerland kunnen weleens een 0 of in elk geval heel weinig televotes krijgen. Spanje, Moldavië en Servie zouden zomaar gigantisch veel televotes kunnen krijgen. 14 mei 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Ik blijf Zweden het meest complete plaatje vinden hebben. Al lag de zang er niet zo mooi bovenop in de mix als donderdag. Armenië vond ik ook bijzonder goed. Spatzuiver gezongen en een ongecompliceerd maar heerlijk in het gehoor liggend liedje. Simpele maar unieke act ook. VK vind ik maar overgewaardeerd. Nummer en zanger (stemgeluid) zitten enorm in mijn irritatiezone, al is het niet slecht gezongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Oké, Zweden met maar 1 punt is al verrassend. Kan nog alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 12. Polen 10. Zweden 8. Italië 7. Griekenland 6. Nederland 5. Armenië 4. Oekraïne 3. Estland 2. Noorwegen 1. Engeland Zo zou ik hem nu invullen voor mezelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Mooi dat onze vakjury Portugal ook kan waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Juries die voor Spanje gaan.. wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Jury's kiezen voor Spanje, oké dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Goede vakmensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 5 minuten geleden zei Djurovski: Goede vakmensen Zeker, daarom krijgt Moldavië nergens punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 2 minuten geleden zei Urbeto: Zeker, daarom krijgt Moldavië nergens punten. Die krijgen ze van publiek. Zo vreemd is het niet dat ze weinig van de jury krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Wat een trauma voor Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Wat een trauma voor Duitsland. Dat zouden ze inmiddels gewend moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat zouden ze inmiddels gewend moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Oekraïne, Zweden, UK... Allemaal prima, maar GEEN Spanje winnen aub. Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Italiaanse vrienden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Oekraïne, Zweden, UK... Allemaal prima, maar GEEN Spanje winnen aub. Ongelofelijk. Eens. Geen Spanje als winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Spanje zoveel punten van de jury, hoe dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Zojuist zei Chiemel: Spanje zoveel punten van de jury, hoe dan. Nou, in de jury zitten ook mannen. Dat zal wel meegespeeld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Als UK maar niet wint. Wil die Sam Ryder wel eens teleurgesteld zien, kijken of het dan nog zo wicked mate is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Geen 0 punten voor Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten