Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Ik ben voor Frankrijk. En snap niet waarom Israël en Oostenrijk zoveel punten krijgen tot dusverre.

Vond Oostenrijk oprecht een sterk nummer. Staat ook al weken in mijn spotifylijst.

Verwachte winnaar overigens. Buiten dat het nummer redelijk goed en actueel is, wordt het natuurlijk geholpen door die belachelijke kipgeluiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zit er weer klaar voor. Kan helaas donderdag niet kijken, maar verwacht dat Nederland oprecht een goede kans maakt om door te gaan.

Benieuwd wat we voorgeschoteld krijgen. Nog niks geluisterd tot nog toe namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei 007mark:

Heel erg laag niveau inderdaad. België, Australie en IJsland mogen van mij door. De rest kan nu net zo goed meteen eruit.

IJsland, really?? 

België vond ik ook matig. Erg vlak en weinig volume. 

Vond zelf Tsjechië wel aardig lijken in het korte filmpje bij het stemmen. 

San Marino en IJsland door, slechter kon bijna niet. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Oké IJsland was apart zeg maar, maar die blonde manvrouw zong gewoon extreem vals, dat vind ik het jammer dat ie dan wel doorgaat. 

Nee nee dat heet grunten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die negen die door zijn is redelijk volgens de verwachting of toch 9 van mijn persoonlijk elf... Alleen begrijp ik San Marino echt niet? Die stond bij mij allerlaatste. Daar had België wel in de plaats gemogen me dunkt. Erg triestig. Het algemene niveau was reteslecht in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

En, hoe was optreden van Duncan?

Op het begin nog mwoah mwoah (niet extra bijzonder en maakte de zinnen niet altijd goed af) maar op een gegeven moment echt heel erg goed. Zeker door en zeker kans op winst. 

Denk/vind dat de volgende door moeten gaan: Roemenie, Zweden, Rusland, Nederland, Noord Macedonië, Azerbeidjan, Zwitserland

Misschien: Kroatië, Denemarken, Litouwen, Letland, Armenie (niet gezien) 

Niet (maar zullen dus vast een paar van doorgaan zoals San Marino) Oostenrijk, Malta, Noorwegen, Moldavië, Ierland, Albanie

:)

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Chiemel:

Op het begin nog mwoah mwoah (niet extra bijzonder en maakte de zinnen niet altijd goed af) maar op een gegeven moment echt heel erg goed. Zeker door en zeker kans op winst. 

Denk/vind dat de volgende door moeten gaan: Roemenie, Zweden, Rusland, Nederland, Noord Macedonië, Azerbeidjan, Zwitserland

Misschien: Kroatië, Denemarken, Litouwen, Letland, Armenie (niet gezien) 

Niet (maar zullen dus vast een paar van doorgaan zoals San Marino) Oostenrijk, Malta, Noorwegen, Moldavië, Ierland, Albanie

:)

Zwitserland vond ik de beste van de avond. Malta vond ik ook echt wel goed, dus verschiet er wel van dat je deze bij je niet zet net als Moldavië trouwens. Roemenië en Macedonië vond ik dan weer te slecht voor de top tien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites